quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Waarom voel je je rot?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:01 schreef Eigenmijsje het volgende:
Slaap heel vaak slecht, al is meestal het doorslapen een probleem.
En dat ik me erg rot voel zal er ongetwijfeld mee te maken hebben.
Wil iemand voor mij een nieuw topic openen? Ik forum momenteel mobiel. *zet allerliefste glimlach op*
Denk dat het niet lag aan zijn hetero zijndequote:Op maandag 6 juni 2011 07:31 schreef Ang3l het volgende:
Pfff. Ja. Slecht geslapen. En kort.
Te laat naar bed, warm en benauwd, zo'n hetero kachel naast je is ook ff wennen .... En te vroeg op voor een lange dag (maandafsluiting op werk & dubbele training vanavond)
Ik wil niiiiieeeeet!!!
Nou het is echt gewoon zo'n grote straalkachelquote:Op maandag 6 juni 2011 08:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het niet lag aan zijn hetero zijnde
zoals ik zeg.. staat los van z'n heterozijndequote:Op maandag 6 juni 2011 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het is echt gewoon zo'n grote straalkachel
"pffff, ga aan de nadere kant van het bed liggen jij... je bent warm!"
Woojoo Huppeltje!quote:Op maandag 6 juni 2011 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Joehoe lieve dramaqueens en stoere singles
Hoi tornadooooooooooooquote:
Ik ga niks doen hoor vandaag. Heb gewoon ff geen zin in mensen om me heenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niks doen hoor vandaag. Heb gewoon ff geen zin in mensen om me heen
quote:
Geen muggen in de slaapkamer gehad vannacht!quote:Op maandag 6 juni 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Allemaal een kutnacht.
Het was vies benauwd en muggerig.
Wel geprikt?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen muggen in de slaapkamer gehad vannacht!
Ik eentje. Dus ik zei "Jij bent de vent. Sla hem dood."quote:Op maandag 6 juni 2011 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen muggen in de slaapkamer gehad vannacht!
en ze zitten allemaal hierquote:Op maandag 6 juni 2011 10:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-wonen-alleen.html
Gewoon moe, maar wel vrolijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:47 schreef Spijker83 het volgende:
Hoop dat niet iedereen depressief is/wordt van de slechte nachten...
Hier in ieder geval erg opgewekt
En daar wordt je wel depressief vanquote:Op maandag 6 juni 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon moe, maar wel vrolijk.
Ik moet jullie geloof ik wel gaan verlaten omdat ik semi-single-af ben
Joh? Wat leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
quote:Ook niet-singles zijn welkom.
Ooooeeeeeeeh, wat spannendquote:Op maandag 6 juni 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe kandidaat!quote:• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
O jaquote:
Ach rot opquote:
Haha en daar reageerde hij ook goed opquote:Op maandag 6 juni 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar!
Hij vroeg gister "Hoe noem ik je nou eigenlijk..., m'n vriendje?"
Ik zei: I prefer the term fuckpuppet, maar boyfriend is ook goed.
Hij is de kast uit gekomen? Bi? Hoe zit dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar!
Hij vroeg gister "Hoe noem ik je nou eigenlijk..., m'n vriendje?"
Ik zei: I prefer the term fuckpuppet, maar boyfriend is ook goed.
Niet uit de kast. En bi weet ik niet. Iig geen hetero meer.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is de kast uit gekomen? Bi? Hoe zit dat?
Heb je het daar dan over? Wil je dat weten? Of je neemt het zoals het is en zo lang het leuk is is het leuk?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet uit de kast. En bi weet ik niet. Iig geen hetero meer.
Zijn jullie dan in het geniep bij elkaar? Weet niemand er van?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet uit de kast. En bi weet ik niet. Iig geen hetero meer.
Nou ja, heb hem wel gezegd dat ik ergens wel bang ben dat ie het nu gewoon leuk en spannend vindt omdat het nieuw is, omdat ik EEN jongen ben en niet zozeer dat het om mij gaat. Hij zegt dat dat niet zo voelt. Dat ie 1x eerder met een jongen gezoend heeft en naar bed is geweest 2 maanden terug en dat dit toch heel anders voelt. Eigenlijk hetzelfde voelt als voorheen een meisje, qaua kriebels en zo.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je het daar dan over? Wil je dat weten? Of je neemt het zoals het is en zo lang het leuk is is het leuk?
Alleen mijn vrienden. Die van hem weten van niks nee.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zijn jullie dan in het geniep bij elkaar? Weet niemand er van?
Dan noemen wij je voortaan ook maar Cinderella i.p.v. Angel.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Alleen mijn vrienden. Die van hem weten van niks nee.
Ik heet Cindy in de ogen van z'n vrienden(waar ik hem echt gruwelijk hard mee pest)
Cinderangel?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan noemen wij je voortaan ook maar Cinderella i.p.v. Angel.
Deze aap gaat waarschijnlijk een keer op een hele vervelende manier uit de mouw komenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heet Cindy in de ogen van z'n vrienden(waar ik hem echt gruwelijk hard mee pest)
Waarom houdt hij het geheim? Hij weet 't nog niet zeker?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie nog niet uit de kast is. Hij weet dat van zichzelf pas 2 maanden of zo.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom houdt hij het geheim? Hij weet 't nog niet zeker?
Ik snap het ook wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie nog niet uit de kast is. Hij weet dat van zichzelf pas 2 maanden of zo.
Ik ben ook niet meteen uit de kast gekomen, dus dat snap ik wel. Ik haast 'm niet.
Maar ik ga niet zitten liegen. Dus mijn vrienden weten 't wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:49 schreef Barbusse het volgende:
Top voor je, Ang3l!![]()
Jullie hebben mij nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat eens heel snel rondsletten dan jij!quote:
'We' moeten nog maar merken of jij uit de verkiezing komt als grootste slettebak. Ik denk niet dat jij dat zal zijnquote:
Bienvenue.quote:
het is natuurlijk ook gewoon de normaalste zaak van de wereld om even uit het niets te melden dat je opeens een vriendje hebt ipv een vriendinquote:Op maandag 6 juni 2011 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap dat hij niet direct uit de kast wil komen, maar dat heimelijke gedoe vind ik helemaal niks. Zeker niet dat hij keihard aan het liegen is over wie jij precies bent.
Als ik jou was zou ik hem adviseren daar niet te lang mee door te gaan. Op een gegeven moment wordt de leugen zo groot dat je hem niet meer ongedaan kunt maken.
Wie denk jij dat het is dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'We' moeten nog maar merken of jij uit de verkiezing komt als grootste slettebak. Ik denk niet dat jij dat zal zijn
Oh, jee. Is het weer verkiezingstijd.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
'We' moeten nog maar merken of jij uit de verkiezing komt als grootste slettebak.
Was in de kroeg en was in mijn hoofd met een andere vrouw bezig, dat beheerste mijn gedachten nogal. Ik stond te dansen met een lekker ding die ik vorige week voor het eerst heb ontmoet. Op een gegeven moment knoeit ze wat bier over mij heen, dus ik zeg: "Je maakt me natquote:Op maandag 6 juni 2011 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat eens heel snel rondsletten dan jij!
Ik weet wel zeker van nietquote:Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'We' moeten nog maar merken of jij uit de verkiezing komt als grootste slettebak. Ik denk niet dat jij dat zal zijn
Dan had hij maar een andere kutsmoes moeten verzinnen. Dit gaat ooit uitkomen, en vast niet op de manier die die gozer nu voor ogen heeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook gewoon de normaalste zaak van de wereld om even uit het niets te melden dat je opeens een vriendje hebt ipv een vriendin.
quote:
Goed puntquote:
Dudequote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Was in de kroeg en was in mijn hoofd met een andere vrouw bezig, dat beheerste mijn gedachten nogal. Ik stond te dansen met een lekker ding die ik vorige week voor het eerst heb ontmoet. Op een gegeven moment knoeit ze wat bier over mij heen, dus ik zeg: "Je maakt me nat". Zegt zij: "Dat is snel, zullen we later even kijken hoe nat jij mij kunt krijgen?" terwijl haar hand richting mijn edele delen schoof. Maar omdat ik in mijn hoofd zó bezig was met die ander heb ik de boot afgehouden
![]()
Als ik al een slet ben, dan ben ik een waardeloze.
[..]
Ik weet wel zeker van niet
Je kan gewoon zelf je stemmen insturenquote:Op maandag 6 juni 2011 12:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Goed puntKunnen we een poultje opzetten?
Ik heb nog niet gestemd, jij wel?quote:
Wie, behalve E_M, vindt zoiets sowieso geil als een vrouw dat zegt?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
Was in de kroeg en was in mijn hoofd met een andere vrouw bezig, dat beheerste mijn gedachten nogal. Ik stond te dansen met een lekker ding die ik vorige week voor het eerst heb ontmoet. Op een gegeven moment knoeit ze wat bier over mij heen, dus ik zeg: "Je maakt me nat". Zegt zij: "Dat is snel, zullen we later even kijken hoe nat jij mij kunt krijgen?" terwijl haar hand richting mijn edele delen schoof. Maar omdat ik in mijn hoofd zó bezig was met die ander heb ik de boot afgehouden
![]()
Als ik al een slet ben, dan ben ik een waardeloze.
dat was een HOERRRRRRquote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie, behalve E_M, vindt zoiets sowieso geil als een vrouw dat zegt?
Goede vraagquote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen idee of ik het op een ander moment wel OK had gevonden. Ik zou d'r nog steeds wel doen. Maar het mag inmiddels bekend zijn dat ik nogal makkelijk ben wat dat betreftquote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
O maar dat ziet ie zelf ook wel hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap dat hij niet direct uit de kast wil komen, maar dat heimelijke gedoe vind ik helemaal niks. Zeker niet dat hij keihard aan het liegen is over wie jij precies bent.
Als ik jou was zou ik hem adviseren daar niet te lang mee door te gaan. Op een gegeven moment wordt de leugen zo groot dat je hem niet meer ongedaan kunt maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |