Gaat eens heel snel rondsletten dan jij!quote:
'We' moeten nog maar merken of jij uit de verkiezing komt als grootste slettebak. Ik denk niet dat jij dat zal zijnquote:
Bienvenue.quote:
het is natuurlijk ook gewoon de normaalste zaak van de wereld om even uit het niets te melden dat je opeens een vriendje hebt ipv een vriendinquote:Op maandag 6 juni 2011 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap dat hij niet direct uit de kast wil komen, maar dat heimelijke gedoe vind ik helemaal niks. Zeker niet dat hij keihard aan het liegen is over wie jij precies bent.
Als ik jou was zou ik hem adviseren daar niet te lang mee door te gaan. Op een gegeven moment wordt de leugen zo groot dat je hem niet meer ongedaan kunt maken.
Wie denk jij dat het is dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'We' moeten nog maar merken of jij uit de verkiezing komt als grootste slettebak. Ik denk niet dat jij dat zal zijn
Oh, jee. Is het weer verkiezingstijd.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
'We' moeten nog maar merken of jij uit de verkiezing komt als grootste slettebak.
Was in de kroeg en was in mijn hoofd met een andere vrouw bezig, dat beheerste mijn gedachten nogal. Ik stond te dansen met een lekker ding die ik vorige week voor het eerst heb ontmoet. Op een gegeven moment knoeit ze wat bier over mij heen, dus ik zeg: "Je maakt me natquote:Op maandag 6 juni 2011 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat eens heel snel rondsletten dan jij!
Ik weet wel zeker van nietquote:Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'We' moeten nog maar merken of jij uit de verkiezing komt als grootste slettebak. Ik denk niet dat jij dat zal zijn
Dan had hij maar een andere kutsmoes moeten verzinnen. Dit gaat ooit uitkomen, en vast niet op de manier die die gozer nu voor ogen heeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook gewoon de normaalste zaak van de wereld om even uit het niets te melden dat je opeens een vriendje hebt ipv een vriendin.
quote:
Goed puntquote:
Dudequote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Was in de kroeg en was in mijn hoofd met een andere vrouw bezig, dat beheerste mijn gedachten nogal. Ik stond te dansen met een lekker ding die ik vorige week voor het eerst heb ontmoet. Op een gegeven moment knoeit ze wat bier over mij heen, dus ik zeg: "Je maakt me nat". Zegt zij: "Dat is snel, zullen we later even kijken hoe nat jij mij kunt krijgen?" terwijl haar hand richting mijn edele delen schoof. Maar omdat ik in mijn hoofd zó bezig was met die ander heb ik de boot afgehouden
![]()
Als ik al een slet ben, dan ben ik een waardeloze.
[..]
Ik weet wel zeker van niet
Je kan gewoon zelf je stemmen insturenquote:Op maandag 6 juni 2011 12:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Goed puntKunnen we een poultje opzetten?
Ik heb nog niet gestemd, jij wel?quote:
Wie, behalve E_M, vindt zoiets sowieso geil als een vrouw dat zegt?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
Was in de kroeg en was in mijn hoofd met een andere vrouw bezig, dat beheerste mijn gedachten nogal. Ik stond te dansen met een lekker ding die ik vorige week voor het eerst heb ontmoet. Op een gegeven moment knoeit ze wat bier over mij heen, dus ik zeg: "Je maakt me nat". Zegt zij: "Dat is snel, zullen we later even kijken hoe nat jij mij kunt krijgen?" terwijl haar hand richting mijn edele delen schoof. Maar omdat ik in mijn hoofd zó bezig was met die ander heb ik de boot afgehouden
![]()
Als ik al een slet ben, dan ben ik een waardeloze.
dat was een HOERRRRRRquote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie, behalve E_M, vindt zoiets sowieso geil als een vrouw dat zegt?
Goede vraagquote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen idee of ik het op een ander moment wel OK had gevonden. Ik zou d'r nog steeds wel doen. Maar het mag inmiddels bekend zijn dat ik nogal makkelijk ben wat dat betreftquote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
O maar dat ziet ie zelf ook wel hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap dat hij niet direct uit de kast wil komen, maar dat heimelijke gedoe vind ik helemaal niks. Zeker niet dat hij keihard aan het liegen is over wie jij precies bent.
Als ik jou was zou ik hem adviseren daar niet te lang mee door te gaan. Op een gegeven moment wordt de leugen zo groot dat je hem niet meer ongedaan kunt maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |