En het klopt ook niet, de muziekjes zijn goooeeedquote:
Jij hoeft mij niet te vertellen wat te doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
even een vraag, kom je ook nog wat toevoegen? of bagger je gewoon graag?
ze heeft net aangeboden om design te doen voor ons stationquote:Op zondag 5 juni 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
even een vraag, kom je ook nog wat toevoegen? of bagger je gewoon graag?
ik vertel niks, ik vraag wat.. met een knipoog.. maar okequote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hoeft mij niet te vertellen wat te doen.
Hey geilerddddquote:
Altijd die vrouwen weer.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef mr-green het volgende:
gaan we wel aardig voor elkaar zijn vanavond
Doen we toch die radio-42 als knipoog naar ONZ?quote:
Blijf ik ook een goeden vinden.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doen we toch die radio-42 als knipoog naar OZ?
vertel.. vertelquote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb net zo hard gefaald dat ik het nooit ga vertellen.
Leer je PI's maar correct gebruiken dan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vertel niks, ik vraag wat.. met een knipoog.. maar oke
schrijf het op en klik op invoeren danquote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef -Datdus- het volgende:
Krijgt ze nu ook een note?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leer je PI's maar correct gebruiken dan.
De teloorgang van de PI.
Klok en klepel.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
LATEN WE ONZE RADIO GEWOON SLAM!FM NOEMEN!!!!
Boeiend dat het al bestaat.
En ons maar lekker maken hè.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef -Datdus- het volgende:
oh fuck goed puntquote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leer je PI's maar correct gebruiken dan.
De teloorgang van de PI.
Die gaan zeker moeilijk doen. Vooral als het een gedeponeerd handelsmerk is. Ik doel op Slam!FM hequote:Op zondag 5 juni 2011 23:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klok en klepel.
Slam!FM zend uit in NL, wij zitten ook in NL. Dus ik kan me voorstellen
dat die op een gegeven moment dan wel moeilijk zouden kunnen doen.
Het lijkt me echter ontzettend sterk dat het alternatieve radiostation X-Radio
uit Athene moeilijk gaat zitten doen als ze van een verdwaalde toerist te horen
hebben gekregen dan er in Nederland een groepje amateur-DJ's hun internetradio
tationnetje met 20 luisteraars ook X-Radio hebben genoemd.
Ben ik met je eens maar hoe verzin je een naam dat men weet dat t voor en door fokkers is zonder het te overduidelijk te maken?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het word geen FOK!radio. Maar het lijkt me toch niet meer dan logisch dat je nog wel duidelijk laat merken dat het door fokkers/voor fokkers is. Maarja, kijk maar met morph als hij daarmee overlegt. Kan die dan voortaan beter ook meteen bij mij gooien.
Nou oke dan... Ik wilde op omegle aan random personen ideeen vragen voor een naam..quote:
42 Radio (en dan op z'n Engels uitgesproken) klinkt beter wmbquote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doen we toch die radio-42 als knipoog naar ONZ?
dat vraagt om een linkje om het beter te kunnen beoordelen natuurlijkquote:Op zondag 5 juni 2011 23:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou oke dan... Ik wilde op omegle aan random personen ideeen vragen voor een naam..
Dus ik ga naar het volgende gesprek en ik dacht dat ik een tekstje had gekopieerd. dus ik ctrl-v en enter. Stond er dus een tinypic linkje. Het was een tekening die ik wel eens heb gemaakt voor een fok! paint wedstrijd maar echt te ranzig gewoon.
Als ik als grafisch vormgever een naam heb. Maakt me niet uit hoe klein ik ben. Zou ik iedereen en alles aanklagen die mijn naam gebruikt, en dat zou ik regelmatig opzoeken. Je kunt maar net een slechte treffen. Verder kan het mij niet boeien hoor, maar ik dacht dat we het er sowieso al over eens waren dat de huidige naam gewoon tijdelijk is.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klok en klepel.
Slam!FM zend uit in NL, wij zitten ook in NL. Dus ik kan me voorstellen
dat die op een gegeven moment dan wel moeilijk zouden kunnen doen.
Het lijkt me echter ontzettend sterk dat het alternatieve radiostation X-Radio
uit Athene moeilijk gaat zitten doen als ze van een verdwaalde toerist te horen
hebben gekregen dan er in Nederland een groepje amateur-DJ's hun internetradio
tationnetje met 20 luisteraars ook X-Radio hebben genoemd.
Dat zei ik dus ook al.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die gaan zeker moeilijk doen. Vooral als het een gedeponeerd handelsmerk is. Ik doel op Slam!FM he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |