dat was wel de bedoeling jaquote:
Minder creme de menthe drinken volgende keerquote:
tja ik heb mijn foko fobo vorige week verwijderd, bedenk ik netquote:
het is er wel een stukje leger geworden zie ik. Lekker minimalistisch. Misschien zouden we alles wit moeten schilderenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tja ik heb mijn foko fobo vorige week verwijderd, bedenk ik net
Als je maar niet op je sloffen gaat rondwandelenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:03 schreef CaLeX het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal bij. Kom ik net aan op mijn werk, doe ik naast mijn jas ook mijn schoenen uit bij mijn kapstok
Balen soemp & wiebel, hopelijk kom hij/zij zo snel mogelijk weer aanwaaien
ff je crocs uit je la trekken en lopen maarquote:Op maandag 6 juni 2011 10:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je maar niet op je sloffen gaat rondwandelen
ik heb dat echt een keer gedaan... maar dan voor de grap![]()
Wat mij betreft nietquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:29 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera heeft net een uur bij de kapsalon gezeten.
Haar, make-up, the works. En ik ken jullie. Jullie willen foto's. Dus. Eentje, speciaal voor jullie gemaaktWow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foundation gaat nog iets lichter, maar verder was ik - en de visagiste, de kapster en m'n moeder - er heel erg blij mee
That's a different cook look...![]()
Dat vroeg ik me onlangs ook al af. Onhandig zo zonder numering.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Maar waarom heeft de AKQ SC sinds enkele topiques geen nummering meer???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Gelijk maar met de deur in huis vallen:waar hebben we deze mooie scene aan te danken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Gelijk maar met de deur in huis vallen:Lik mijn...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Helemaal vergeten te vragen,
Soempie, hoe was je vrijgezellendag?
Gewoon, zomaarquote:Op maandag 6 juni 2011 12:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waar hebben we deze mooie scene aan te danken?
Katten komen meestal wel weer aanlopen. In het ergste geval heeft iemand haar in huis genomen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
leuk.
Hele buurt rondgelopen, nog steeds geen Lola. Kan op het moment alleen maar janken.
Niks over te zeggen gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 14:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft je vrouw niets over de selectie van de nieuwe strijkbout te zeggen? Of hebben jullie daar gisteravond over vergaderd?
Shake hands, ik loop sinds zaterdag dus ook te snotteren en heb jeuk aan mijn ogen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Waar ik eergisteren nog trots vertelde dat ik dit jaar vrijwel geen last heb gehad van hooikoort, is het gisteren in full force aangekomen
En vandaag ook wel last
Als het maar geen taugé is...quote:-edit- ik ben er nu eindelijk wel achter wat het is: of grassen of brandnetels met een grotere waarschijnlijkheid van grassen.
Strijkbout?quote:
Thanksquote:Op maandag 6 juni 2011 12:21 schreef MadMaster het volgende:
Even een beetje terug gelezen:
[..]
Wow!
That's a different cook look...
Nee, maar die onzin kreeg ik vandaag via onze personeelsvereniging wel aangeboden...quote:Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hebben jullie al eens een cursus lachyoga gedaan?
Moest weer van een manager (lees: een kneus die bij INHOLLAND een diploma kreeg voor neuspeuteren)?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar die onzin kreeg ik vandaag via onze personeelsvereniging wel aangeboden...
Maar om nou te zeggen dat je vooroordelen hebt: Nee, dat niet echt...quote:Op maandag 6 juni 2011 18:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moest weer van een manager (lees: een kneus die bij INHOLLAND een diploma kreeg voor neuspeuteren)?
Arme Soempie...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:08 schreef Soempie het volgende:
Hele buurt rondgelopen, nog steeds geen Lola. Kan op het moment alleen maar janken.
Het werkt wel, want ik moest zojuist lachen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hebben jullie al eens een cursus lachyoga gedaan?
Hmz, ik had niet teruggelezen en deze dus gemist...quote:Op maandag 6 juni 2011 12:21 schreef MadMaster het volgende:
Even een beetje terug gelezen:
[..]
Wow!
That's a different cook look...
Om nog maar even een heeeele oude discussie weer op te rakelen..quote:De Rotterdamse wooncorporatie Woonbron wil af van de SS Rotterdam. Dat heeft de corporatie vanavond laten weten. Woonbron wil de SS Rotterdam zo snel mogelijk verkopen, 'maar wel voor een redelijke prijs'.
Het schip kwam de laatste jaren regelmatig in het nieuws, door de miljoenenverslindende renovatie die Woonbron in de problemen bracht.
Het voormalige stoomschip doet nu, aan de kade van het schiereiland Katendrecht, dienst als onder meer hotel.
Een woningcorporatie behoort niet op deze schaal zelfstandig volkshuisvestelijk kapitaal aan te wenden voor (semi)commerciële, maatschappelijke projecten die niet direct tot verhoging van woonkwaliteit en woninguitbreiding leiden, aldus Bert Wijbenga, bestuursvoorzitter van Woonbron.
In februari vorig jaar opende het voormalige vlaggenschip van de Holland Amerika Lijn de deuren voor publiek. Het eerste jaar kwamen er zo'n 500.000 bezoekers en bedroeg de totale omzet 40 miljoen euro.
De exploitatiemaatschappij verwachtte in het eerste jaar ongeveer 100.000 gasten. 'Ik heb er alle vertrouwen in dat het schip een commercieel succes gaat worden', zei Onno van den Brink, directeur van Rederij De Rotterdam op de dag van de opening.
240 miljoen euro
Woonbron dacht in 2005 6 miljoen euro uit te trekken voor de aanschaf en het opknappen van het 228 meter lange stoomschip. Door tegenvallers, onder andere met de verwijdering van asbest, zijn de kosten opgelopen tot ruim 240 miljoen euro. De opening was aanvankelijk voorzien voor de zomer van 2009, maar werd uitgesteld.
Woonbron, die door de verbouwingskosten in grote problemen raakte, werd tijdelijk onder financieel toezicht geplaatst. (ANP/Redactie)
De eerste google hit brengt mij al naar stormfront.org.. dat voorspelt al weinig goedsquote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef Etcetera het volgende:
Weet iemand hier wat meer over Het Monster van het Laakkwartier? Hij is overleden en ik kan zo snel niet vinden waarom hij zo wordt genoemd
Volgend jaar Enschede (op de koffie bij Diaan en Peaceman) , dit jaar Leiden (slaapzak meenemen naar Whiteguy)...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik dacht begrepen te hebben dat serious request in Enschede zou zijn, hoor ik vandaag dat het in Leiden is
Ze is nog steeds niet opgedoken. Gister langs gegaan bij buren achter die grote honden hebben. Een van die honden had al eerder een kat doodgebeten, maar die buurman had haar niet gezien. Sven heeft flyers langs gebracht bij supermarkt, buren, etc. Amivedi ingeschakeld, dierenambulance en asiel gewaarschuwd. Verschillende mensen hier in de straat hebben spontaan de flyers opgehangen op hun raam.quote:
Nee, maar de foto's worden gemaakt door het zusje van Sven. Gewoon op de receptie en dergelijke zelf. Heb niet zo'n zin in poseren op een bepaalde locatie. Moet het er misschien nog even met Sven over hebben, maar ik vind die trouwfoto's altijd zo nep/ gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je een binnenlocatie voor de foto's?
Trouwen en receptie in Breda.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is wel waar, maar ik vind wel dat het erg afhangt van de fotograaf
Gaat de bruiloft in Breda plaatsvinden?
gisteren zou het vrijdag nog droog zijn, kan nog veranderenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:37 schreef Soempie het volgende:
Vrijdag trouwen en zo te zien gaat het regenen.
Dat dus... en wat je zelf wilt. We hebben ze in de binnenstad laten maken en kunstig laten bewerken, is erg tof geworden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is wel waar, maar ik vind wel dat het erg afhangt van de fotograaf
Gaat de bruiloft in Breda plaatsvinden?
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vrijdag droog is voor je Soempie.
een hele weekquote:
A.s. vrijdag al...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:37 schreef Soempie het volgende:
Vrijdag trouwen en zo te zien gaat het regenen.
Daar ben jij een paar topics geleden mee begonnen...quote:
als ik op het zicht de maat van die hoepel onder haar jurk moet schatten, worden dat wel meerdere paraplu's... nog blij dat er geen sleep achter zit (of wel... Soemp?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Toen wij gingen trouwen, regende het 's morgens... en liepen we met paraplu (een gedeelte) in e stad voor foto's. Dat gaf soms ook wel weer een heel bijzonder effect eigenlijk.
Opgepast!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:41 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
als ik op het zicht de maat van die hoepel onder haar jurk moet schatten, worden dat wel meerdere paraplu's... nog blij dat er geen sleep achter zit (of wel... Soemp?).
Geleuf ik niks van, past heul niet bij onze Soempquote:
Ik dacht tot voor kort ook dat krullen en make-up ook niet bij jou zouden passen...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geleuf ik niks van, past heul niet bij onze Soemp
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht tot voor kort ook dat krullen en make-up ook niet bij jou zouden passen...
Ik heb geen ideequote:
Een hoge hoedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:19 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik weet verder helemaal niks van de jurk, en dat wil ik zo houden hoor. De onderjurk was alleen niet te verbergen wegens een tekort aan katten-vrije kamers en dus ligt hij in de slaapkamer klaar. Cathy heeft mijn hoge hoed ook al gezien, want die heeft ze na haar vrijgezellenmiddag meegenomen voor me. Helaas hebben ze me een te kleine hoed meegegeven, ik zei 59, en kreeg 57... vandaag bericht over een nieuwe. 'Tis vooral voor de foto, maar toch!
Ik heb zo ontzettend veel zin in vrijdag, en kan niet wachten tot ik haar ceremonieel over de drempel kan dragen als mijn vrouw.
wat liefquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:19 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik heb zo ontzettend veel zin in vrijdag, en kan niet wachten tot ik haar ceremonieel over de drempel kan dragen als mijn vrouw.
Dat staat bij mij in de huiskamer, zelf gefabriceerd en heel erg werkend...quote:
Om daarna ceremoniaal op de bank neer te ploffen, voetbal aan te zetten en schreeuwen dat ze bier moet brengenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:19 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik weet verder helemaal niks van de jurk, en dat wil ik zo houden hoor. De onderjurk was alleen niet te verbergen wegens een tekort aan katten-vrije kamers en dus ligt hij in de slaapkamer klaar. Cathy heeft mijn hoge hoed ook al gezien, want die heeft ze na haar vrijgezellenmiddag meegenomen voor me. Helaas hebben ze me een te kleine hoed meegegeven, ik zei 59, en kreeg 57... vandaag bericht over een nieuwe. 'Tis vooral voor de foto, maar toch!
Het is een huur-hoedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je trouwdag voorbij is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Om daarna ceremoniaal op de bank neer te ploffen, voetbal aan te zetten en schreeuwen dat ze bier moet brengen
Ik haat voetbal en bier, en na zo'n dag (en de nodige hapjes/drankjes erbij) ploffen we direct op de Auping neer, dunkt me!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Om daarna ceremoniaal op de bank neer te ploffen, voetbal aan te zetten en schreeuwen dat ze bier moet brengen
Vraag Red maar, die weet welke je moet hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:13 schreef Etcetera het volgende:
Onze stofzuiger is er mee opgehouden. Ik dacht eerst dat ik de stekker er per ongeluk uit had getrokken, maar dat was niet zo. Kakzooi
Dat ging over strijkijzers tochquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Vraag Red maar, die weet welke je moet hebben
In dat geval zou ik kijken of je niet gewoon de hamster moet vervangen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:22 schreef Etcetera het volgende:
Dit is een Philips T500 De Luxe. En hij is volgens mij minstens 20 jaar oud.
Nes! Je bent er weer!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:09 schreef Nesle het volgende:
Gggggggggggggggggoedemiddag! Long time no seeeeeee.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik haat voetbal en bier, en na zo'n dag (en de nodige hapjes/drankjes erbij) ploffen we direct op de Auping neer, dunkt me!
Klopt, was wat aan het zoeken op internet en kwam op FOK!, dacht ff hoi zeggenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Nesle![]()
Ik dacht dat jij gestopt was met FOK!ken
Was je FOK! zat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Klopt, was wat aan het zoeken op internet en kwam op FOK!, dacht ff hoi zeggen
Nee niet eens, gebeurde gewoon dat ik hier niet meer kwam. Ik zal weer eens wat regelmatiger langskomen. Hows life in the SC? Zag dat Soempie gaat trouwen? Awesome!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was je FOK! zat?En blijf je nu wel gezellig hier kletsen
![]()
Pipers...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou eventueel naar de Peppers kunnen vrijdag. Stomme zus![]()
Wie van de 3, wie komt er uit de kast?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef Etcetera het volgende:
Mijnhoudt ook niet van voetbal. M'n ex ook niet
M'n moeder is er meer in geinteresseerd dan m'n vader. Sorry CaLeX
En Soempie is zwanger, veel belangrijker...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee niet eens, gebeurde gewoon dat ik hier niet meer kwam. Ik zal weer eens wat regelmatiger langskomen. Hows life in the SC? Zag dat Soempie gaat trouwen? Awesome!
Ik denk geen van 3quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie van de 3, wie komt er uit de kast?
quote:Nederhorror Human Centipede 2 verboden in Engeland
7 juni 2011 door Tom Rosens
1 reactie
De Britse filmkeurders UK Film Board verbieden de horrorfilm Human Centipede II: Full Sequence in het Verenigd Koninkrijk.
De film van de Nederlandse regisseur Tom Six zou “potentiële schade” aan kijkers kunnen aanrichten en daarom niet in de bioscoop gaan draaien, aldus UK Film Board directeur David Cooke.
Volgens de filmkeurders worden de slachtoffers in de film als objecten neergezet en bruut geslagen, vernederd en verminkt voor het vermaak en opwinding van de hoofdpersoon, evenals voor het plezier van het publiek. Daarnaast heeft de UK Film Board een probleem met associatie tussen pijn, perversiteit en seksueel genot in de film, aldus de site van de British Board of Film Classification.
Volgens The Guardian mag de horrorfilm ook niet op dvd worden uitgegeven. Het eerste deel is wel verkrijgbaar en is volgens de filmkeurders een “smakeloos en walgelijke film maar een relatief traditionele en conventionele horrorfilm”.
Human Centipede II: Full Sequence is het vervolg op The Human Centipede: First Sequence waarin een doorgedraaide Duitse chirurg mensen aan elkaar naait om zo een wezen te maken met één lang functionerend verteringssysteem.
Ik weet het voor mezelf wel zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb het gelezen, denk dat ik die film ga missen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben we een keer internationaal succes met een Nederlandse film....
quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben onderweg naar Utrecht voor vergadering.... En als ik vanmiddag terugga, heb ik een weekje vrij![]()
Verrek!quote:
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Vinden meer mensen dat Nu.NL nu heel irritant leest?
Ik heb al heel wat klachten gelezenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
6 weken elke weer nieuw gips, en als hij ze stuk loopt dan krijgt hij ze tot zijn liesquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:51 schreef Soempie het volgende:
Ahw, dat is sneu voor zo'n ukkie. Hoe lang denken ze dat het gaat duren?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is er anders dan voorheen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Nu, nu: http://www.nu.nlquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er anders dan voorheen?
Was/ben niet zo'n regelmatig bezoeker overigens...
quote:AMSTERDAM - De prijsacties voor bier in de supermarkten zijn schadelijk voor de volksgezondheid. De winkels zetten al jarenlang goedkoop bier in als lokaas voor klanten met als gevolg dat overmatig alcoholgebruik toeneemt.
Foto: ANP
Dat stelt het Nederlands Instituut voor Alcoholbeleid (STAP), dat daarom een groot heil verwacht van de mogelijkheid om de Drank- en Horecawet te wijzigen. Na het Pinksterreces staat deze wet op de agenda van de Tweede Kamer. Eén van de voorstellen is om gemeenten de mogelijkheid te geven scherpe prijsacties van supermarkten in te perken: STAP is daar groot voorstander van.
Prijsstunten
Wim van Dalen, directeur van STAP: „Lokale maatregelen zijn prima als een begin om de lage supermarktprijzen voor bier tegen te gaan. Nog beter is het om direct een landelijk dekkende regeling in te voeren om het prijsstunten in supermarkten te stoppen."
Aanbieding
De supermarkten hebben ongeveer 90 procent van de bieromzet voor thuisgebruik in handen; het aandeel van de slijter ligt op 10 procent. Van Dalen: „Voor bierproducenten is de supermarkt dus verreweg het belangrijkste afzetgebied. Zware drinkers geven de voorkeur geven aan goedkope drank. Dus het stunten met bierprijzen in de supermarkt treft vooral de zware drinkers. En bier is bijna altijd in de aanbieding! Jaarlijks vinden er ongeveer 2500 à 3000 prijsacties op bier plaats in de supermarktketens en de landelijke slijterfilialen. Het gaat om wekelijkse acties voor bijvoorbeeld lagere prijzen per krat of twee kratten voor de prijs van één."
Moties
In de Tweede Kamer zijn de afgelopen tien jaar vier moties aangenomen om het prijsstunten van de supermarkt en de horeca aan banden te leggen. Van Dalen: „Tot nu toe zijn die moties niet uitgevoerd. Hopelijk komt hier snel verandering in. In het wetswijzigingsvoorstel staat immers dat gemeenten mogen bepalen dat supermarkten een boete krijgen als zij voor een periode van een week of korter alcohol met een prijskorting van meer dan 30% aanbieden. Uit analyses van STAP blijkt dat ruim 1 op de 4 prijsacties voor bier van de supermarkten hieronder valt."
topic Oproep tv programma: 10.000 euro voor jullie verbouwing!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:31 schreef tuvalumedia het volgende:
Willen jullie verbouwen of restylen?
En willen jullie dat wij die verbouwing betalen?
Als jullie huis toe is aan een (gedeeltelijke) verbouwing of restyling, maar dat is tot nu toe nog niet gelukt, grijp dan nu je kans en ontvang 10.000 euro om een droom in vervulling te laten gaan!
Gedurende drie weken worden jullie gevolgd terwijl jullie met die 10.000 euro, minimaal twee kamers van jullie huis verbouwen naar eigen smaak en keuze.
Zijn jullie een stel, ouder dan 18 jaar, en drie weken beschikbaar in de periode van 1 augustus tot en met 7 november 2011, geef je dan nu op.
Aanmelden kan via verbouwing@tuvalu.nl of 035-6775796
Tuvalu.nl/verbouwing
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Consument verwart kwaliteit met gewenning'
Door Yoeri Lauwers, woensdag 6 juni 2007 13:08
Bron: University of Chicago, views: 25.826
'Verandering wordt gevreesd', dat is ongeveer de conclusie van Kyle B. Murray en Gerald Häubl van de universiteit van Chicago na een onderzoek naar het vertrouwen van consumenten in merknamen.
Google, Windows en de iPod hebben volgens de onderzoekers aangetoond dat het ontzettend moeilijk is om een product of merknaam van zijn troon te stoten zodra deze toonaangevend is geworden in een bepaalde marksector. In hun rapport gaan zij in op de zogenaamde cognitieve lock-in, waarbij bekendheid en gemak belangrijker zijn dan geboden kwaliteit. Murray en Häubl wijzen erop dat herhaaldelijk gebruik van een incompleet product er daardoor voor kan zorgen dat een consument in de toekomst bewust opnieuw voor dat product kiest, hoewel hij zich bewust is van de tekortkomingen ervan. Gebruiksvriendelijkheid zou dan ook een ondergeschikte rol spelen omdat veel gebruikers na verloop van tijd niet meer hoeven na te denken bij het uitvoeren van vaak voorkomende handelingen. Bovendien zou de gemiddelde consument slecht in staat zijn het gebruiksgemak van een apparaat of interface in te schatten.
Om hun beweringen te staven, bouwden de onderzoekers twee interfaces voor een nieuwssite. Op de ene interface werd er genavigeerd met pull-down menu's, terwijl de andere gebruikmaakte van radio buttons. Een eerste test toonde aan dat het gebruiksgemak van beide interfaces ongeveer even goed werd gewaardeerd. Vervolgens werden twee groepen testpersonen op elk van de interfaces losgelaten, en na enige tijd werden deze testers met de andere interface geconfronteerd. Toen de proefpersonen een keuze tussen beide moesten maken, bleken ze echter in meerderheid voor de interface te kiezen waar ze in eerste instantie mee geconfronteerd werden. Dat geeft aan dat gewenning belangrijker is dan overzichtelijkheid, functionaliteit of gebruiksgemak.
Er is een verschil tussen kwaliteit en leesplezier.quote:
Wat een topwijf is die Melanie Schultz van Haegen-Geesteranus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)roeg-afgeschaft.html
Ach joh, waarom zouden ze ook luisteren? Gewoon doorduwen die hap
Nu mag Schultz van mij best onder een tram komen. Maar om nu alles haar schoenen in te schuiven?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een topwijf is die Melanie Schultz van Haegen-Geesteranus.
Zo krijg je een tweede kans...
...en zo verneuk je je tweede kans.
Ik kan die vrouw niet eens een huiskeukentje toevertrouwen. Ik ben er als de dood voor dat ik de brandweer moet bellen omdat ze (op de een of andere manier) brand heeft veroorzaakt...![]()
![]()
![]()
![]()
Sterker nog: Maij-Weggen, Jorritsma, Netelenbos, Eurlings, Schultz en Huizinga komen daarvoor in aanmerking. Onder een rood/grijze die 300 km/h kan bereiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nu mag Schultz van mij best onder een tram komen. Maar om nu alles haar schoenen in te schuiven?
De ANWB had al eerder de problemen aangekaart over de OV-Chipkaart, maar de regeringen hebben nooit geluisterd.quote:Vind het vrij goedkoop scoren van de ANWB om 1 voor 12 een brief te schrijven terwijl dit al jaren bekend was
Moet ik nog zoeken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Ofyles, wat is er wel goed in deze wereld?
vertel....quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:36 schreef wyccie het volgende:
Goh, de zon schijnt. Wat een mooie dag, hè?
Conflictontwijkend gedrag is echt iets voor vrouwen...quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:36 schreef wyccie het volgende:
Goh, de zon schijnt. Wat een mooie dag, hè?
De mannen net omgekeerd, oftewel ruziezoekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Conflictontwijkend gedrag is echt iets voor vrouwen...
Ik ben een zeer schrijnend geval.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:40 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De mannen net omgekeerd, oftewel ruziezoeken.
Dat is de zon. En dit is dus een middelgrote. Ik ben benieuw hoe een grote eruit zietquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's best een grote vlam als dat de zon is (dan is het ook wat makkelijker om te snappen dat het allerlei processen op aarde kan verstoren)
Er was niet eens een conflict, en daar doelde ik helemaal niet opquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Conflictontwijkend gedrag is echt iets voor vrouwen...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er was niet eens een conflict, en daar doelde ik helemaal niet op![]()
Hierbij dan de uitleg speciaal voor Nem: Ofyles, kijk eens om je heen en zie wat er wel goed is. Geniet van de grote en kleine dingen die het een mooie dag maken. Er is meer in het leven dan alleen maar negativiteit.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er was niet eens een conflict, en daar doelde ik helemaal niet op![]()
Hierbij dan de uitleg speciaal voor Nem: Ofyles, kijk eens om je heen en zie wat er wel goed is. Geniet van de grote en kleine dingen die het een mooie dag maken. Er is meer in het leven dan alleen maar negativiteit.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Hallo!
Dank voor de felicitaties!!
Ik kan natuurlijk niet achterblijven en bied jullie een taartje aan: tast toe
[ afbeelding ]
Ik bewaar hem nog even tot bij de koffie straks. Dank!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Hallo!
[ afbeelding ]
The cake is a liequote:Op woensdag 8 juni 2011 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bewaar hem nog even tot bij de koffie straks. Dank!!!
Ik had het natuurlijk over lammetjes in de wei kunnen hebben, maar ik wilde wle iets zeggen dat waar was.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
Je weet best waarom ik het zei. Als er ergens iets is wat men niet meer wil bespreken, dan komt er steevast: "goh, mooi weer he?" Dus ja, dan vat ik dat verkeerd op
Oeh, dat ziet eruit als de ultieme taart.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Hallo!
[ afbeelding ]
Kattenliefhebbers in het nauw maken rare sprongen...quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ruzie om zwerfkatten loopt uit de hand
de ene kattenliefhebber slaat de andere![]()
EENS! en misschien nog wel een aantal andere ook die een buitenboord ritje mee mag maken op de Thalysquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sterker nog: Maij-Weggen, Jorritsma, Netelenbos, Eurlings, Schultz en Huizinga komen daarvoor in aanmerking. Onder een rood/grijze die 300 km/h kan bereiken.
[..]
De ANWB had al eerder de problemen aangekaart over de OV-Chipkaart, maar de regeringen hebben nooit geluisterd.
Sterker nog: ik heb ROVER, nota bene de reizigersorganisatie, nog niet gehoord. Dat is ook een corrupte hand- en spannetwerk waarvan ik hoop dat die zo snel mogelijk ontbonden wordt. De leden zitten er alleen voor hun eigen gewin, de reiziger mag wat hen betreft (letterlijk) doodvallen...
klein stukje nog maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gefeliciteerd LBik zit op O'hare, bjna thuiss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:
[ Bericht 10% gewijzigd door Whiteguy op 09-06-2011 01:26:44 ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:27 schreef MadMaster het volgende:
De TT kan vanaf nu uitgetest worden of veranderd worden in 'Ik ben hier'...
om de een of andere reden heb ik daar niet zo'n behoefte aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels een soort van Social media-hoer geworden...
Dat heb ik dus geblocked...quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik gezichts herkenningssoftware wil dan doe ik dat wel buiten FB om
Ik moet toegeven: Het is verslavend.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
om de een of andere reden heb ik daar niet zo'n behoefte aan.
Ach, je hoeft ook geen Porsche te kopen of zo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar ik krijg al jeuk alleen al van het feit dat ze dit soort grenzen keer op keer blijven opzoeken.
jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus...
Goede reis gehad?
Ik las zoiets op Facebook. Vliegen en drank is alleen geen goede combi.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jahard geprobeerd mezelf plat te drinken maar dat is niet gelukt. Dus nu maar even een dutje
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las zoiets op Facebook. Vliegen en drank is geen goede combi.
Maar de Mile High Club was ook gesloten?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las zoiets op Facebook. Vliegen en drank is alleen geen goede combi.
Maar de Mile High Club was ook gesloten?
Zat op een bankje met een krant met 2 kijkgaten erin , maar heb haar blijkbaar gemistquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was je PS ophalen of zomaar om vliegtuigen te kijken?
Oh ja, nog even in de instellingen kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik FB niet
Als ik gezichts herkenningssoftware wil dan doe ik dat wel buiten FB om
Je was bang dat elke foto van darth vader automatisch in je getagde album terecht zou komen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ja, nog even in de instellingen kijkenAh dat had ik al uitgezet
Geduld, geduld, (na) dit weekend zet ik er een foto opquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je was bang dat elke foto van darth vader automatisch in je getagde album terecht zou komen?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geduld, geduld, (na) dit weekend zet ik er een foto op
Meer dan één graag, ik hou van afwisseling...quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geduld, geduld, (na) dit weekend zet ik er een foto op
Met of zonder Hello Kittyquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En als je dan op die foto 'rule 34' toepast...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
If it exists there's porn of it.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:18 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
De tweede afbeeldingen die ik vond ga ik niet posten, dan krijg ik een ban
[..]
If it exists there's porn of it.
Klinkt als een uitdaging...quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:19 schreef Etcetera het volgende:
En als het er niet is, moet je het maken
Have funquote:
Zal ik vast de uitslag voor jou bekend maken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
De uitslag van de loterij is bijna bekend
Er zijn een hoop prijzen in de 9000-serie gevallen begreep ikquote:
verkoperquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn een hoop prijzen in de 9000-serie gevallen begreep ik
doe dan maar niet 9000 maar 9001, want 9000 heb ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn een hoop prijzen in de 9000-serie gevallen begreep ik
zoals je het net neerzette zag het er een beetje uit als een verkoper; aanprijzen, bemoedigend toespreken enz. (ervan uitgaande dat je de echte uitslag nog niet zou kennen).quote:
Maar de lotenverkoop is al een paar dagen dichtquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zoals je het net neerzette zag het er een beetje uit als een verkoper; aanprijzen, bemoedigend toespreken enz. (ervan uitgaande dat je de echte uitslag nog niet zou kennen).
Spannend, kan je zo lang wachten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet ik, zag het er vanochtend opstaan. Ik zie het vanavond wel.
Dat gaat nu over de loten die getrokken worden?? hihiquote:
Ik zou zeggen: Google is je vriendquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:04 schreef CaLeX het volgende:
Dat gaat nu over de loten die getrokken worden?? hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |