dat was wel de bedoeling jaquote:
Minder creme de menthe drinken volgende keerquote:
tja ik heb mijn foko fobo vorige week verwijderd, bedenk ik netquote:
het is er wel een stukje leger geworden zie ik. Lekker minimalistisch. Misschien zouden we alles wit moeten schilderenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tja ik heb mijn foko fobo vorige week verwijderd, bedenk ik net
Als je maar niet op je sloffen gaat rondwandelenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:03 schreef CaLeX het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal bij. Kom ik net aan op mijn werk, doe ik naast mijn jas ook mijn schoenen uit bij mijn kapstok
Balen soemp & wiebel, hopelijk kom hij/zij zo snel mogelijk weer aanwaaien
ff je crocs uit je la trekken en lopen maarquote:Op maandag 6 juni 2011 10:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je maar niet op je sloffen gaat rondwandelen
ik heb dat echt een keer gedaan... maar dan voor de grap![]()
Wat mij betreft nietquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:29 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera heeft net een uur bij de kapsalon gezeten.
Haar, make-up, the works. En ik ken jullie. Jullie willen foto's. Dus. Eentje, speciaal voor jullie gemaaktWow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De foundation gaat nog iets lichter, maar verder was ik - en de visagiste, de kapster en m'n moeder - er heel erg blij mee
That's a different cook look...![]()
Dat vroeg ik me onlangs ook al af. Onhandig zo zonder numering.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Maar waarom heeft de AKQ SC sinds enkele topiques geen nummering meer???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Gelijk maar met de deur in huis vallen:waar hebben we deze mooie scene aan te danken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
Gelijk maar met de deur in huis vallen:Lik mijn...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Helemaal vergeten te vragen,
Soempie, hoe was je vrijgezellendag?
Gewoon, zomaarquote:Op maandag 6 juni 2011 12:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waar hebben we deze mooie scene aan te danken?
Katten komen meestal wel weer aanlopen. In het ergste geval heeft iemand haar in huis genomen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
leuk.
Hele buurt rondgelopen, nog steeds geen Lola. Kan op het moment alleen maar janken.
Niks over te zeggen gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 14:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft je vrouw niets over de selectie van de nieuwe strijkbout te zeggen? Of hebben jullie daar gisteravond over vergaderd?
Shake hands, ik loop sinds zaterdag dus ook te snotteren en heb jeuk aan mijn ogen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Waar ik eergisteren nog trots vertelde dat ik dit jaar vrijwel geen last heb gehad van hooikoort, is het gisteren in full force aangekomen
En vandaag ook wel last
Als het maar geen taugé is...quote:-edit- ik ben er nu eindelijk wel achter wat het is: of grassen of brandnetels met een grotere waarschijnlijkheid van grassen.
Strijkbout?quote:
Thanksquote:Op maandag 6 juni 2011 12:21 schreef MadMaster het volgende:
Even een beetje terug gelezen:
[..]
Wow!
That's a different cook look...
Nee, maar die onzin kreeg ik vandaag via onze personeelsvereniging wel aangeboden...quote:Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hebben jullie al eens een cursus lachyoga gedaan?
Moest weer van een manager (lees: een kneus die bij INHOLLAND een diploma kreeg voor neuspeuteren)?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar die onzin kreeg ik vandaag via onze personeelsvereniging wel aangeboden...
Maar om nou te zeggen dat je vooroordelen hebt: Nee, dat niet echt...quote:Op maandag 6 juni 2011 18:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moest weer van een manager (lees: een kneus die bij INHOLLAND een diploma kreeg voor neuspeuteren)?
Arme Soempie...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:08 schreef Soempie het volgende:
Hele buurt rondgelopen, nog steeds geen Lola. Kan op het moment alleen maar janken.
Het werkt wel, want ik moest zojuist lachen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hebben jullie al eens een cursus lachyoga gedaan?
Hmz, ik had niet teruggelezen en deze dus gemist...quote:Op maandag 6 juni 2011 12:21 schreef MadMaster het volgende:
Even een beetje terug gelezen:
[..]
Wow!
That's a different cook look...
Om nog maar even een heeeele oude discussie weer op te rakelen..quote:De Rotterdamse wooncorporatie Woonbron wil af van de SS Rotterdam. Dat heeft de corporatie vanavond laten weten. Woonbron wil de SS Rotterdam zo snel mogelijk verkopen, 'maar wel voor een redelijke prijs'.
Het schip kwam de laatste jaren regelmatig in het nieuws, door de miljoenenverslindende renovatie die Woonbron in de problemen bracht.
Het voormalige stoomschip doet nu, aan de kade van het schiereiland Katendrecht, dienst als onder meer hotel.
Een woningcorporatie behoort niet op deze schaal zelfstandig volkshuisvestelijk kapitaal aan te wenden voor (semi)commerciële, maatschappelijke projecten die niet direct tot verhoging van woonkwaliteit en woninguitbreiding leiden, aldus Bert Wijbenga, bestuursvoorzitter van Woonbron.
In februari vorig jaar opende het voormalige vlaggenschip van de Holland Amerika Lijn de deuren voor publiek. Het eerste jaar kwamen er zo'n 500.000 bezoekers en bedroeg de totale omzet 40 miljoen euro.
De exploitatiemaatschappij verwachtte in het eerste jaar ongeveer 100.000 gasten. 'Ik heb er alle vertrouwen in dat het schip een commercieel succes gaat worden', zei Onno van den Brink, directeur van Rederij De Rotterdam op de dag van de opening.
240 miljoen euro
Woonbron dacht in 2005 6 miljoen euro uit te trekken voor de aanschaf en het opknappen van het 228 meter lange stoomschip. Door tegenvallers, onder andere met de verwijdering van asbest, zijn de kosten opgelopen tot ruim 240 miljoen euro. De opening was aanvankelijk voorzien voor de zomer van 2009, maar werd uitgesteld.
Woonbron, die door de verbouwingskosten in grote problemen raakte, werd tijdelijk onder financieel toezicht geplaatst. (ANP/Redactie)
De eerste google hit brengt mij al naar stormfront.org.. dat voorspelt al weinig goedsquote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef Etcetera het volgende:
Weet iemand hier wat meer over Het Monster van het Laakkwartier? Hij is overleden en ik kan zo snel niet vinden waarom hij zo wordt genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |