quote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik start een rechtszaak en eis een schadevergoeding.
True.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Uitspraken van die instantie zijn niet bindend en hebben geen enkele waarde qua recht.
Warme ananasquote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Ananas zou ik persoonlijk niet doen, maar dat is omdat ik gewoonweg niet van warme ananas houd.
Bedankt voor het leveren van je inhoudelijke bijdrage.quote:
Gejat van Dimensquote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie.
Onder deze lijn wil ik alleen adoratie zien.
___________________________________________________________________________________________
Wat versta jij onder adoratie.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie.
Onder deze lijn wil ik alleen adoratie zien.
___________________________________________________________________________________________
Succesquote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Minstens 1 miljoen. Contant in een zwartleren koffertje. Anders ga ik in cassatie.
Ok, ik ga in cassatie. Ik geef dit niet op. En de verdere kosten van de rechtszaken zijn voor jou.quote:
My ass. Ik neem VR2 als advocaat, you're screwed.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok, ik ga in cassatie. Ik geef dit niet op. En de verdere kosten van de rechtszaken zijn voor jou.
Ik vind je lief.quote:
Doe niet zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet doen.
[..]
Wat versta jij onder lieve berichtjes.
quote:
Is al mijn advocaat. En Dastan is de rechter. Beiden goeie vriendjes van mij, dus ik win sowieso wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
My ass. Ik neem VR2 als advocaat, you're screwed.
Niet snappen dat ik een grapje maakquote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dat denken! Tevens zijn Dimens en ik goede vrienden.
VR2 aan jouw kantquote:Op zondag 5 juni 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is al mijn advocaat. En Dastan is de rechter. Beiden goeie vriendjes van mij, dus ik win sowieso wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |