abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97865603
Full time werken kan wel een probleem worden. Weet van de TC hier dat ze dolgraag een THK een jaar lang bijna voltijd willen hebben maar dat dit verboden is.
Dus ze geven dan een 10 uurs contract voor 3-6 maanden en dan werk je in de praktijk (als er werk is) zo 36 uur. Maar als er personeel te veel is, zit jij thuis niks te doen.
pi_97880873
Daar hoef je de komende maanden overigens niet bang voor te zijn.
Ik word hier bijna dagelijks gesmeekt om extra te werken nu.
pi_97880917
Ik word nooit gevraagd om extra te werken, terwijl er wel werk blijft staan.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:04:41 #54
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_97885764
Rustig dagje vandaag. Leek wel maandag :P
pi_97893918
het was idd vrij rustig. Ik had de grootste wijk van ons team gekregen, de vaste postbezorger heeft al een tijdje verlof en de vervanger was ziek. Geulkkig weinig post en geen HAH waardoor ik behoorlijke rondjes kon maken :) Daarna had ik nog een klein wijkje met wat flats en van die zijstraatjes met 20 huizen. Morgen heb ik 1 van mijn zaterdagwijken en een nieuwbouwwijk. Denk wel dat er HAH is morgen..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:27:27 #56
337898 leay
Who? She!
pi_97894358
Hoe zit het nou met a.s dinsdag? :D
Sometimes I like to piss you off just because it's funny.
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:35:36 #57
308865 Miepiekiekuut
Ik doe ook maar mijn best
pi_97894712
Leuke stunt die Unox-kaarten (HAH) c_/
er zat een kortingsbon in die wij hier niet kunnen gebruiken...............andere supermarkten! 8)7
voel me toch een beetje getild -O-
Leven en laten leven
pi_97895059
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef leay het volgende:
Hoe zit het nou met a.s dinsdag? :D
Bij ons wordt er gewoon een maandag-dienst op dinsdag gedraaid
pi_97895152
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef loonytik het volgende:

[..]

Bij ons wordt er gewoon een maandag-dienst op dinsdag gedraaid
bij ons ook..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:48:22 #60
337898 leay
Who? She!
pi_97895281
zo ingeburgerd ben ik nog niet :@
ik ben postbezorger en al die termen kan ik nog steeds niet aan wennen hehe
pi_97895456
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:48 schreef leay het volgende:
zo ingeburgerd ben ik nog niet :@
ik ben postbezorger en al die termen kan ik nog steeds niet aan wennen hehe
een maandagdienst is een dienst waarin geen HSM (dat is sorteermachine) post is, alleen zeg maar wat uit de brievenbussen gelicht wordt in t weekend. Daardoor is er heel weinig post voor iedere wijk, en dus bestelt 1 persoon vaak meerdere wijken (bij ons meestal een stuk of 6 per persoon)
  woensdag 8 juni 2011 @ 18:00:12 #62
337898 leay
Who? She!
pi_97895770
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:52 schreef sbientje het volgende:

[..]

een maandagdienst is een dienst waarin geen HSM (dat is sorteermachine) post is, alleen zeg maar wat uit de brievenbussen gelicht wordt in t weekend. Daardoor is er heel weinig post voor iedere wijk, en dus bestelt 1 persoon vaak meerdere wijken (bij ons meestal een stuk of 6 per persoon)
ah merci! Ben benieuwd!
  woensdag 8 juni 2011 @ 18:15:15 #63
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_97896419
Hey ik heb een vraagje,

heb nu 2 klanten gehad (niet in dezelfde regio) die melden dat hun bestelling nog niet is aangekomen (briefpost)

eentje is zaterdag verzonden, die andere maandag

iemand enig idee hoe dat kan?
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:33:23 #64
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97900316
Hier gisteren weer een brief vanuit de vestiging dat de kwaliteit van de HAH-verspreiding niet best is/zou zijn en dat er sancties zullen volgen wanneer dat zo doorgaat.
Herken me er niet bepaald in dus ik maak me geen druk, maar het is nu al de derde brief in een maand tijd.

Stond wel in dat het een landelijke trend is en dat de problemen begonnen zijn na de veranderingen met de HAH (andere manier van bundelen etc), dan zou ik toch eerder in die hoek kijken dan dreigende taal uitspreken naar de bezorgers maar oke. :+
pi_97901693
die HAH is er echt niet op vooruit gegaan. Soms echt bundels van 50. Bij ons wordt er ook nogal over gezeurd, maar ik begrijp dat eerlijk gezegd niet zo goed. Als TNT mij zou bellen en zou vragen of ik gisteren dit en dit krantje heb gehad, ik zou het niet durven zeggen :D
pi_97901809
Belt de tnt om te controleren? :D
Bij mijn schoonouders kwamen ze langs.
Mochten ze dat aan mij vragen dan zou ik dat ook echt niet meer weten, zo interessant vind ik de HAH niet.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:06:02 #67
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97902056
Bij ons stond erbij vermeld dat de dinsdag ervoor 'de druppel' was, mijn druppel was toch wel het feit dat ik er 120 teveel meekreeg, er een of ander boekje tussen moest zitten (tussen 2 grote HAH) wat maar in 30% van de gevallen was om na een x aantal ineens 25 keer dat boekje tegelijk in je handen te krijgen. _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Belt de tnt om te controleren? :D
Hier doen ze allerlei varianten, bellen, aan collega's vragen die in wijken wonen of diens familie (sadness, alsof ik dat ga navragen bij m'n ouders/oma) en van die teams die langs komen.
Bleek hier dat er bij bepaalde controle woningen 7 op de 11 keer geen HAH gekregen was, dat is wel ernstig. _O-
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 juni 2011 @ 20:06:29 #68
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_97902078
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:58 schreef sbientje het volgende:
die HAH is er echt niet op vooruit gegaan. Soms echt bundels van 50. Bij ons wordt er ook nogal over gezeurd, maar ik begrijp dat eerlijk gezegd niet zo goed. Als TNT mij zou bellen en zou vragen of ik gisteren dit en dit krantje heb gehad, ik zou het niet durven zeggen :D
Bundels van 50 kan alleen als het een dunne enkele folder is. Bij 2 dunne is voor mij 30 de max en bij 3 20.

Het moet hanteerbaar blijven.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_97902593
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:06 schreef Lastpost het volgende:
Hier doen ze allerlei varianten, bellen, aan collega's vragen die in wijken wonen of diens familie (sadness, alsof ik dat ga navragen bij m'n ouders/oma) en van die teams die langs komen.
Bleek hier dat er bij bepaalde controle woningen 7 op de 11 keer geen HAH gekregen was, dat is wel ernstig. _O-
:') Tsss

Sommige mensen zijn dol op HAH en rukken het zowat uit je handen, anderen zeggen, terwijl ze geen sticker op de brievenbus hebben, dat ze geen folders hoeven.

Ja en dan krijgt dat adres controle en dan zit ik zeker fout :')
pi_97902828
Ik heb wel eens deel uit gemaakt van een HAH controleteam toen de kwaliteit echt te laag werd. Was een beetje een farce, van tevoren aangekondigd en alleen steeds bij de laatste straat in een wijk. Was ook nergens een fout gevonden :').
Het reguliere onderzoek is gewoon een panel van Intomart die bevestig/verteld of ze fouten zien met HAH of post. Mijn team heeft van de zomer wekenlang 100% gescoord alleen maar omdat er niemand van dat panel in het team woonde.
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:25:19 #71
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97903096
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:20 schreef carboni het volgende:
Ik heb wel eens deel uit gemaakt van een HAH controleteam toen de kwaliteit echt te laag werd. Was een beetje een farce, van tevoren aangekondigd en alleen steeds bij de laatste straat in een wijk. Was ook nergens een fout gevonden :').
Het reguliere onderzoek is gewoon een panel van Intomart die bevestig/verteld of ze fouten zien met HAH of post. Mijn team heeft van de zomer wekenlang 100% gescoord alleen maar omdat er niemand van dat panel in het team woonde.
_O-
Hier is er voor veel wijken (ondanks verschillende sticker-tellingen etc) gewoon structureel een tekort van tientallen HAH-folders terwijl er voor andere wijken tientallen over zijn.
Gisteren ook weer een complete bundel terug kunnen leggen omdat ik er weer eens teveel meekreeg, lekker op zo'n dinsdag. }:|
pi_97905832
Omdat de weg hier open ligt komt er een kleine vrachtwagen (bakwagen ipv trekker-oplegger) en daar kunnen maar 30 containers in. Laten wij nou net altijd rond de 30 containers hebben.

Maandag hadden we er 36 + 5 die in Dronten waren blijven staan. Ik en mij maat naar dronten -> Zwolle rijden! :) Heerlijk verdienen.

Vandaag was het weer raak, ik mocht 2 containertjes naar Zwolle rijden.
pi_97905835
Eigenlijk was dat HAH controleren best wel sneu. Beetje snitchen op je collega's en tegelijk mensen irriteren op een maandagochtend over kutfoldertjes die ze eigenlijk niet willen hebben. Had wel een reactie van een mevrouw die het erg goed vonden dat we controleerden want die folderjongetjes gooien altijd de folders in het bos weg.
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:04:35 #74
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97905931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef carboni het volgende:
Eigenlijk was dat HAH controleren best wel sneu. Beetje snitchen op je collega's en tegelijk mensen irriteren op een maandagochtend over kutfoldertjes die ze eigenlijk niet willen hebben. Had wel een reactie van een mevrouw die het erg goed vonden dat we controleerden want die folderjongetjes gooien altijd de folders in het bos weg.
Daar hebben we hier gewoon ondergrondse papiercontainers voor. O+
pi_97906012
Overigens is de sfeer best wel kut, nog 12 dagen en dan begint het autobedrijf :(. Afgelopen dinsdag waren er gesprekken over wie er per 20 juni overcompleet word verklaard.
Per 20 juni worden de auto's overgeheveld, HAH vouwen gaat naar Nieuwegein, agt onduidelijk, alle teams en diensten worden overhoop gehaald en bijna niemand is geinformeerd nog.

[ Bericht 22% gewijzigd door carboni op 08-06-2011 21:11:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')