bij ons ook..quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef loonytik het volgende:
[..]
Bij ons wordt er gewoon een maandag-dienst op dinsdag gedraaid
een maandagdienst is een dienst waarin geen HSM (dat is sorteermachine) post is, alleen zeg maar wat uit de brievenbussen gelicht wordt in t weekend. Daardoor is er heel weinig post voor iedere wijk, en dus bestelt 1 persoon vaak meerdere wijken (bij ons meestal een stuk of 6 per persoon)quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:48 schreef leay het volgende:
zo ingeburgerd ben ik nog niet![]()
ik ben postbezorger en al die termen kan ik nog steeds niet aan wennen hehe
ah merci! Ben benieuwd!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
een maandagdienst is een dienst waarin geen HSM (dat is sorteermachine) post is, alleen zeg maar wat uit de brievenbussen gelicht wordt in t weekend. Daardoor is er heel weinig post voor iedere wijk, en dus bestelt 1 persoon vaak meerdere wijken (bij ons meestal een stuk of 6 per persoon)
Hier doen ze allerlei varianten, bellen, aan collega's vragen die in wijken wonen of diens familie (sadness, alsof ik dat ga navragen bij m'n ouders/oma) en van die teams die langs komen.quote:
Bundels van 50 kan alleen als het een dunne enkele folder is. Bij 2 dunne is voor mij 30 de max en bij 3 20.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:58 schreef sbientje het volgende:
die HAH is er echt niet op vooruit gegaan. Soms echt bundels van 50. Bij ons wordt er ook nogal over gezeurd, maar ik begrijp dat eerlijk gezegd niet zo goed. Als TNT mij zou bellen en zou vragen of ik gisteren dit en dit krantje heb gehad, ik zou het niet durven zeggen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:06 schreef Lastpost het volgende:
Hier doen ze allerlei varianten, bellen, aan collega's vragen die in wijken wonen of diens familie (sadness, alsof ik dat ga navragen bij m'n ouders/oma) en van die teams die langs komen.
Bleek hier dat er bij bepaalde controle woningen 7 op de 11 keer geen HAH gekregen was, dat is wel ernstig.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:20 schreef carboni het volgende:
Ik heb wel eens deel uit gemaakt van een HAH controleteam toen de kwaliteit echt te laag werd. Was een beetje een farce, van tevoren aangekondigd en alleen steeds bij de laatste straat in een wijk. Was ook nergens een fout gevonden.
Het reguliere onderzoek is gewoon een panel van Intomart die bevestig/verteld of ze fouten zien met HAH of post. Mijn team heeft van de zomer wekenlang 100% gescoord alleen maar omdat er niemand van dat panel in het team woonde.
Daar hebben we hier gewoon ondergrondse papiercontainers voor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef carboni het volgende:
Eigenlijk was dat HAH controleren best wel sneu. Beetje snitchen op je collega's en tegelijk mensen irriteren op een maandagochtend over kutfoldertjes die ze eigenlijk niet willen hebben. Had wel een reactie van een mevrouw die het erg goed vonden dat we controleerden want die folderjongetjes gooien altijd de folders in het bos weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |