abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98187229
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:59 schreef carboni het volgende:

[..]

Fietstassen jatten sneu zeg :') en dat nemen ze dan aan om waardevolle post te bezorgen. Tip: schrijf naam op tassen en jassen anders loopt men te jatten
Na de eerste keer heb ik dat idd gedaan dus binnenkort even zien of ze terug te vinden zijn, daarnaast is een tas ook heel herkenbaar omdat er nogal wat stuk aan is.
lama
  woensdag 15 juni 2011 @ 08:37:35 #252
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_98190329
woeii het is weer zover tnt faalt

8 juni een pakje (brievenbus post) op de bus gedaan.

vandaag nog niet aangekomen.

heb vanaf zaterdag de addressering veranderd

had ivm internationaal

name:
to:
street:

waarschijnlijk snapt tnt dat niet en laten ze hem eerst 100x door het systeem gaan en leveren ze hem pas na een week af? of misschien wel 2?

naja hoop dat het nu beter gaat.

ga denk ik vanaf 1 juli inbouwen in me site "package received" klanten krijgen na 2 dagen een link of ze hem ontvangen hebben of niet.

zodat ik ongeveer kan zien hoelang het duurt
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_98190928
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 08:37 schreef alexmeijer het volgende:
woeii het is weer zover tnt faalt

8 juni een pakje (brievenbus post) op de bus gedaan.

vandaag nog niet aangekomen.

heb vanaf zaterdag de addressering veranderd

had ivm internationaal

name:
to:
street:

waarschijnlijk snapt tnt dat niet en laten ze hem eerst 100x door het systeem gaan en leveren ze hem pas na een week af? of misschien wel 2?

naja hoop dat het nu beter gaat.

ga denk ik vanaf 1 juli inbouwen in me site "package received" klanten krijgen na 2 dagen een link of ze hem ontvangen hebben of niet.

Zodat ik ongeveer kan zien hoelang het duurt
Het ligt volgens mij toch echt aan jou.

Als je wilt weten of een pakketje aankomt kan je gewoon de track and trace nummers gebruiken. Ik heb zelf bij een webwinkel gewerkt waar er zo'n 50 tot 200 pakketten per dag de deur uitgingen van allerlei formaten. De keren dat er iets kwijt is geraakt in de post, in de 1,5 jaar dat ik er heb gewerkt kan ik op één hand tellen.
  woensdag 15 juni 2011 @ 09:42:58 #254
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98191542
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:40 schreef lbeew het volgende:

[..]

Het enige waar hier een tekort aan is zijn fietstassen, want vorige week al voor de 3e keer dat iemand mijn fietstassen heeft gejat uit het fietsenhok, terwijl ze gewoon aan mijn fiets hingen.
Die worden hier ook standaard gejat, de rode PTT tassen wel te verstaan want praktisch niemand rijdt hier z'n wijken met de huidige. :')
En een schoudertas moet je hier ook niet op het depot laten liggen, dan ben je hem ook direct kwijt en dan krijg je als reactie "Die moet je hier ook niet laten liggen", alsof het normaal is dat iemand dan je spullen jat. _O-
pi_98192965
Hier laten ze zelfs de tassen met namen niet met rust.
Met name de eenmalige uitzendkrachten..
Gelukkig hebben ze nu wel voldoende tassen.

Ik mag de tassen niet meer mee naar binnen nemen, dus moet ze wel op mijn fiets laten zitten.
Mag dus in mijn handjes knijpen dat ze er niet afgehaald zijn :')
Wil ze liever niet kwijt, want ze zijn niet stuk.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:45:11 #256
313962 alexmeijer
pi_98193210
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:13 schreef Fixers het volgende:

[..]

Als je wilt weten of een pakketje aankomt kan je gewoon de track and trace nummers gebruiken. Ik heb zelf bij een webwinkel gewerkt waar er zo'n 50 tot 200 pakketten per dag de deur uitgingen van allerlei formaten. De keren dat er iets kwijt is geraakt in de post, in de 1,5 jaar dat ik er heb gewerkt kan ik op één hand tellen.
daarom zei ik ook, misschien ligt het aan de: to, street, name gedoe :)

trouwens het andere pakketje was een dag later aangekomen, maar de trace heeft nog nooit gewerkt :)
pi_98193875
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:45 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

daarom zei ik ook, misschien ligt het aan de: to, street, name gedoe :)

trouwens het andere pakketje was een dag later aangekomen, maar de trace heeft nog nooit gewerkt :)
Als de trace niet heeft gewerkt heb ik zo'n vermoeden dat het als gewone brievenbuspost is verwerkt. Had je het zelf afgegeven? Bij het collectieproces word er gesorteerd in blauw (gefrankeerde pakketten) en grijs (gefrankeerde briefpost).
Heb tijdens het bezorgen wel eens een brievenbuspakket bezorgt (barcode + 6,75 frankering) en dan word het inderdaad niet getraced.
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:30:40 #258
313962 alexmeijer
pi_98194568
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef carboni het volgende:

[..]

Als de trace niet heeft gewerkt heb ik zo'n vermoeden dat het als gewone brievenbuspost is verwerkt. Had je het zelf afgegeven? Bij het collectieproces word er gesorteerd in blauw (gefrankeerde pakketten) en grijs (gefrankeerde briefpost).
Heb tijdens het bezorgen wel eens een brievenbuspakket bezorgt (barcode + 6,75 frankering) en dan word het inderdaad niet getraced.
een pakje van 50x50cm als briefpost?

ik hoorde van tnt dat het pas na een dag beschikbaar is, die tracking info
dan zou hij al afgeleverd moeten worden.. lekker onzinnig dus :)

maar mijn post ging over normale post , niet als pakketpost.
Is brievenbus doosje, ik lever altijd af bij tnt om te wegen enz
pi_98195115
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier laten ze zelfs de tassen met namen niet met rust.
Met name de eenmalige uitzendkrachten..
Gelukkig hebben ze nu wel voldoende tassen.

Ik mag de tassen niet meer mee naar binnen nemen, dus moet ze wel op mijn fiets laten zitten.
Mag dus in mijn handjes knijpen dat ze er niet afgehaald zijn :')
Wil ze liever niet kwijt, want ze zijn niet stuk.
Hier mag je de tassen ook niet mee naar binnen nemen, maar na 1 keer mijn fiets omvergegooid en zonder tassen gezien te hebben, gaan ze gewoon weer mee naar binnen onder de kast.
pi_98195166
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:30 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

een pakje van 50x50cm als briefpost?

ik hoorde van tnt dat het pas na een dag beschikbaar is, die tracking info
dan zou hij al afgeleverd moeten worden.. lekker onzinnig dus :)

maar mijn post ging over normale post , niet als pakketpost.
Is brievenbus doosje, ik lever altijd af bij tnt om te wegen enz
50x50 is te groot, maar je haalt geloof ik wat dingen door elkaar.
Het pakket is 50x50 maar gaat over normale post in een brievenbus doosje?
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:49:20 #261
313962 alexmeijer
pi_98195205
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:47 schreef carboni het volgende:

[..]

50x50 is te groot, maar je haalt geloof ik wat dingen door elkaar.
Het pakket is 50x50 maar gaat over normale post in een brievenbus doosje?
het pakket van 50x50 had een trace nummer, wat pas na 2 dagen (volgens tnt) hoeft te werken.
nutteloos dus :)

mn andere pakjes zijn briefpost (past er zonder gedoe door heen) en die komen laatste tijd traag / veels te laat aan.

maar zoals ik zei, dat kan ook liggen dat ik er op had staan, to: street : place :

Dat heb ik nu weggehaald en gewoon gedaan zoals TNT het wil.

en achterkant klein in het midden
pi_98195261
Tracenummers werken hier wel goed en niet pas na 2 dagen. Wanneer heb je het afgegeven? Op vrijdagmiddag na 17:00 word het pas maandag opgehaald.
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:54:25 #263
313962 alexmeijer
pi_98195351
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:51 schreef carboni het volgende:
Tracenummers werken hier wel goed en niet pas na 2 dagen. Wanneer heb je het afgegeven? Op vrijdagmiddag na 17:00 word het pas maandag opgehaald.
op donderdag om uurtje of 2 :)
kwam zaterdag pas aan, vrijdag en zaterdag werkte tracking niet :)
pi_98195371
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:54 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

op donderdag om uurtje of 2 :)
kwam zaterdag pas aan, vrijdag en zaterdag werkte tracking niet :)
Klinkt vaag, zou maar een klacht indienden via twitter of 058 2 333 333
pi_98195399
Buspakketjes naar het buitenland komen ook niet in 2 dagen aan hč...

Kun je die fietstassen niet gewoon met tie-wrapje vastzetten aan je fiets? Scheelt jatten denk ik.
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:16:07 #266
313962 alexmeijer
pi_98196041
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:55 schreef carboni het volgende:

[..]

Klinkt vaag, zou maar een klacht indienden via twitter of 058 2 333 333
al gedaan :) heb ook met ze aan de telefoon gehangen, die vrouw snapte het ook niet hoe dat kon..

toen ik haar zei dat we laatste tijd alleen maar problemen hebben vroeg ze of iets was veranderd.

toen zei ik dat we adres zijn gaan printen ipv schrijven. toen viel ze bijna van haar stoel,, normaal is dat beter.

Dus ik denk dat het idd aan de name, to, street ligt dat hij daarna in een loop gaat ofzo?

nu heb ik mijn webshop systeem aangepast zodat het gewoon onder elkaar zonder toevoegingen staat.

@ Rub3n, ze zijn vanuit nederland verzonden naar nederland
pi_98196284
Waarom zet je er in Nederland een Name, to, Street op dan?

Het is gewoon het beste om je aan de volgende regels te houden qua addressering! :)

Dat is:

Naam
Titel
Straat + nr
Postcode[spatie]letters[spatie][spatie]Woonplaats

Bijvoorbeeld:

Bedrijf
t.n.v. directie
Bamstraat 99
9999 BA Amsterdam
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:24:03 #268
313962 alexmeijer
pi_98196339
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:22 schreef rub3n het volgende:
Waarom zet je er in Nederland een Name, to, Street op dan?

Het is gewoon het beste om je aan de volgende regels te houden qua addressering! :)

Dat is:

Naam
Titel
Straat + nr
Postcode[spatie]letters[spatie][spatie]Woonplaats
omdat wij een internationale webshop hebben en ik geen zin had om alleen dat voor nederland aan te gaan passen?:)

maar ik heb het nu idd zo gedaan , kijken of het nu wel de volgende dag aan komt :)
pi_98196480
Ik moet zeggen dat buspakketjes wel vaak vertraging heeft. Omdat je als postbezorger/postbode die "apart" mee krijgt, dus niet in de bundels.

Ik heb ook wel eens dat ik in mijn laatste straat dat buspakketje zie liggen voor in de auto en dan is het: KUT! Die had ik moeten bezorgen in de eerste straat. En dan ga ik natuurlijk geen 15km rijden om dat pakketje nog te bezorgen, nee dat gaat dan gewoon de volgende dag mee. Buspakketjes zijn ook 48-uurs post volgens mij.
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:41:13 #270
313962 alexmeijer
pi_98196951
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:28 schreef rub3n het volgende:
Ik moet zeggen dat buspakketjes wel vaak vertraging heeft. Omdat je als postbezorger/postbode die "apart" mee krijgt, dus niet in de bundels.

Ik heb ook wel eens dat ik in mijn laatste straat dat buspakketje zie liggen voor in de auto en dan is het: KUT! Die had ik moeten bezorgen in de eerste straat. En dan ga ik natuurlijk geen 15km rijden om dat pakketje nog te bezorgen, nee dat gaat dan gewoon de volgende dag mee. Buspakketjes zijn ook 48-uurs post volgens mij.
48 uur is te doen :) maar als je kijkt dat iemand 7 juni bestelt heeft en nog niet in huis...
pi_98197326
Volgens mij is het gewoon 24 uurs post hoor. Maar het blijft weleens liggen doordat ze niet op volgorde liggen omdat ze niet goed in de tas passen en omdat ze in de kasten ook niet passen blijven ze ook nog wel eens op de kast of op tafel liggen.
Maar een pakket (of het nou door de bus past of niet) gefrankeerd met 6,75 zou door pakketpost met track en trace te volgen moeten zijn.
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:40:56 #272
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_98204663
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:13 schreef Fixers het volgende:

[..]

Maar hij heeft het over brievenbuspost. Die hebben toch nooit een Track & Trace code? :?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_98210141
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Maar hij heeft het over brievenbuspost. Die hebben toch nooit een Track & Trace code? :?
Je hebt ook brievenbuspost gefrankeerd als pakket, heb zelf wel eens een envelop met pakketzegel gezien.
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:06:07 #274
313962 alexmeijer
pi_98214263
Hopa, tweede telefoontje boze klant.

Hebben ook een week bestelt (brievenbus post) heb het opgestuurt maar de klant heeft niks ontvangen

Bij wie kan ik de schuld nu gaan leggen? want ik kan bakken met geld over maken terwijl tnt zijn werk niet doet.

Edit: ook de 7de besteld, dus 8ste verzonden
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:16:32 #275
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_98214803
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:06 schreef alexmeijer het volgende:
Hopa, tweede telefoontje boze klant.

Hebben ook een week bestelt (brievenbus post) heb het opgestuurt maar de klant heeft niks ontvangen

Bij wie kan ik de schuld nu gaan leggen? want ik kan bakken met geld over maken terwijl tnt zijn werk niet doet.

Edit: ook de 7de besteld, dus 8ste verzonden

Tja, je kunt de schuld bij TNT leggen, maar daar schiet je weinig mee op. Want tenzij je de spullen aangetekend en/of verzekerd verzonden hebt, krijg je geen cent van ons. Aan de andere kant is het wel vreemd dat het vooral met jouw pakjes misgaat. We zullen heus wel eens wat kwijt raken, maar als we van 1 afzender zo veel verliezen, is dat wel heel vreemd. Zien de pakjes er heel waardevol uit? En als het inderdaad brievenbus post is, hoe heb je het dan aangeboden? In een brievenbus gegooid? Bij een businessbalie ingeleverd?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')