Nee, fappen is voor viezeriken. Ik laat het doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fap jij trouwens, als shemale zijnde?
Die zijn er echt hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:46 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er mensen zijn die niet fappen
Ja, Sander, vertel. Daar ben ik nu ook wel benieuwd naar.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jonguhh ik lach hier hardop dooor jullie
De bovenste topics in de lijstquote:
o0hWw; iíCk v03Gg JJé To0équote:Op zondag 5 juni 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
Wie komt mij opgeilen op MSN
Stiekem ben ik de TS.
'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:54 schreef yosander het volgende:
Ik ga hier nergens meer op in, verder verslag afmaken. gr gr
Lafaard.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:54 schreef yosander het volgende:
Ik ga hier nergens meer op in, verder koffer in pakken. gr gr
O, oké. Ik zal je maar geloven.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Bedankt dat je dit hier met ons deeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wie dit leest is alfabeet.
Hm... oke. Er staan vreselijke foto's op FB van die ene avond dat ik jou DMde trouwensquote:
Teveel informatie, maar toch bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:55 schreef ThaTim het volgende:
Terechte TT.
Alhoewel, afgelopen week maar 1x gefapt
Oja?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm... oke. Er staan vreselijke foto's op FB van die ene avond dat ik jou DMde trouwens!
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Teveel informatie, maar toch bedankt voor je bijdrage.
[..]
Oja?
Ik zie niks.
Met mijn linkerhand.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga een topic openen in SEX hoor als niemand mij nu uitlegt hoe je fapt.
Daarom stond het in een spoiler liefjequote:Op zondag 5 juni 2011 20:55 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit hier met ons deelt
Vertel eens Tim, hoe fap je precies?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga een topic openen in SEX hoor als niemand mij nu uitlegt hoe je fapt.
En jij denkt dat ik niet in de verleiding kom toch maar op de spoiler te klikken?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daarom stond het in een spoiler liefje
Nieuwsgierigheid; it's a bitch.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:57 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik niet in de verleiding kom toch maar op de spoiler te klikken?
Valt niet uit te leggen. Je moet het gewoon doen.quote:
Facebook.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
VR2! NEGEER ME NIET EN VERTEL WAAR DIE FOTO'S STAAN.
Ja maar?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Valt niet uit te leggen. Je moet het gewoon doen.
Jij hebt hem op facebook ik niet.quote:
Niet op mijn Fb nee, helder licht. Ik ga dat toch niet nog een keer promotenquote:
Ja maar als je even uitlegt welke bewegingen/gedachten je moet maken, wordt het een hoop duidelijker.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Valt niet uit te leggen. Je moet het gewoon doen.
Nee hoor, eigenlijk niet. Als ik je nu vraag om niet aan een ijsbeer te denken, denk je er toch aan.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:57 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik niet in de verleiding kom toch maar op de spoiler te klikken?
Klootzak. Vuile smiecht. Huichelaar. Hufter.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niet op mijn Fb nee, helder licht. Ik ga dat toch niet nog een keer promotenAls ik word getagd op die foto's, haal ik dat ook echt weg.
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee hoor, eigenlijk niet. Als ik je nu vraag om niet aan een ijsbeer te denken, denk je er toch aan.
[ afbeelding ]
srriejquote:Op zondag 5 juni 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klootzak. Vuile smiecht. Huichelaar. Hufter.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Masturbatiequote:Op zondag 5 juni 2011 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar als je even uitlegt welke bewegingen/gedachten je moet maken, wordt het een hoop duidelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |