quote:
Nee tis echt bewezen! Er was een onderzoek waarbij mensen hetzelfde aten en hetzelfde aan beweging hadden en na de test periode was de groep 'wippers' en 'wiebelaars' gemiddeld 5 kilo lichter dan de stilzitters!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ging die theorie van jouw meneer maar voor mij op.
Woensdag schoonzusje verhuizen. Maar het lijkt me wel een leuk planquote:Op zondag 5 juni 2011 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow Sigme, woensdag wat te doen? zullen we anders naar elkaar toe wandelen?
Bis morgen, fijne avond!
Klopt, ik heb het ook gelezen ooitquote:Op zondag 5 juni 2011 20:25 schreef Floria het volgende:
[..]
Nee tis echt bewezen! Er was een onderzoek waarbij mensen hetzelfde aten en hetzelfde aan beweging hadden en na de test periode was de groep 'wippers' en 'wiebelaars' gemiddeld 5 kilo lichter dan de stilzitters!
nu weet ik dat deze samenvatting niet helemaal wetenschappelijk correct is samengevat maar tis echt zo
Kijk, daar hebben we wat aan.quote:
De Duitse Aldi of Lidl bij mijn ouders heeft ook heel lekkere blauwschimmelkaas, heel zacht. Maar goed dat mijn supermarkt die niet heeft...quote:Op zondag 5 juni 2011 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
We hebben trouwens een gruwelijke* gorgonzola ähnlige van geitenmelk ontdekt.
*stinkend, blauw, heftig van smaak, zacht van structuur en vooral erg lekker
Die ken ik uiteraardquote:Op zondag 5 juni 2011 20:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
De Duitse Aldi of Lidl bij mijn ouders heeft ook heel lekkere blauwschimmelkaas, heel zacht. Maar goed dat mijn supermarkt die niet heeft...
Gelukkig is morgen de groenteboer weer open! 't Is niet veel trouwens.quote:
Het probleem met jouw lijstjes lost RPM niet op...quote:Op zondag 5 juni 2011 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 2 danerolles croissantjes met niks
T: muffin
T: grapefruit
D: 3 boterhammen, 1x kaas, 1x pindakaas, 1x appelstroop
Gister:
O: 1 kaiserbroodje kaas, 1 croissantje, grapefruit
T: kaneelbol + koffie
T: ijscoupe met sorbetijs en vers fruit
D: lasagne courgette + ricotta + 2 bruine Leffe
T: grapefruit
Eergister:
O: banaan
S: RPM
O2: bakje kwark met aardbeien
L: 2 boterhammen, 1x kaas, 1x appelstroop
D: pizza calzone
Puik. Gelukkig morgen weer RPM!
dat.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:48 schreef Mini. het volgende:
[..]
Het probleem met jouw lijstjes lost RPM niet op...
Was je vandaag weer aan het balansen? Nergens voor nodig!
Nouja, de tweede helft van de dag (toen je weer thuis was?) ziet er anders behoorlijk karig uit. En als je dan toch weinig kcals eet, doe het dan zoals Uniek en werk een berg groente weg.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik vandaag aan 't balansen was geweest, had ik geen croissants en muffin gegeten. Dus nee.
Hehehequote:Op zondag 5 juni 2011 20:52 schreef Goodbye het volgende:
Balansen zou ik het ook niet noemen, maar waarom heb je niet lekker wat fruit, zuivel en groente naar binnen gewerkt?
Maar ja, hoor mij eens de wijsneus zijn, ik heb soms ook schandalige dagen.
Mja, niet in huis. En groenten met niks vind ik echt niksquote:Op zondag 5 juni 2011 20:54 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nouja, de tweede helft van de dag (toen je weer thuis was?) ziet er anders behoorlijk karig uit. En als je dan toch weinig kcals eet, doe het dan zoals Uniek en werk een berg groente weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |