quote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vrijdag dan ook echt het lot getart, toen at ik namelijk nasi met taugé en daarbij komkommer
Wat mot je nou met tauge in je slootquote:Op zondag 5 juni 2011 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
In een zure sloot of in je maag-darmkanaal, dat is dan nog even de afweging
quote:
Voor de zure sloot is deze een stuk veiliger.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
In een zure sloot of in je maag-darmkanaal, dat is dan nog even de afweging
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vrijdag dan ook echt het lot getart, toen at ik namelijk nasi met taugé en daarbij komkommer
Of je eet alleen nog maar taugé en komkommer...als die het toch blijken te zijn is dat ook goed voor de lijnquote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
ik eet gewoon niet totdat duidelijk word wat het is..
goed voor m'n lijn
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of je eet alleen nog maar taugé en komkommer...als die het toch blijken te zijn is dat ook goed voor de lijn
Zo dan, mit noppen!!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de zure sloot is deze een stuk veiliger.
[ afbeelding ]
Dat doet Teun ook wel eensquote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
ik eet gewoon niet totdat duidelijk word wat het is..
goed voor m'n lijn
Voor extra smaakquote:
Jij welquote:
Probeer het even uit, en laat het ons weten.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou met noppen anaal ook lekker zijn of krijg je dan een soort scrub effect
Ik neem voor jou een appeltje mee op de bbq, en snijd hem in partjesquote:
Een groene graag!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik neem voor jou een appeltje mee op de bbq, en snijd hem in partjes
Aber mit Taugéquote:Op zondag 5 juni 2011 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaat maar even eten, groentewok met kipfilet, ohne noppen
Een zure?quote:
Ik ookquote:
1e Pinksterdag moet ik er dus aan gelovenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:25 schreef hondjes het volgende:
De incubatietijd is 9 a 10 dagen.
dus het eten van vandaag merk je niet morgen , maar volgende week..
Godver net op je vrije dagquote:Op zondag 5 juni 2011 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1e Pinksterdag moet ik er dus aan geloven
Ik niet, maar zure matten vind ik dan wel weer lekkerquote:
Ohhhhhh, dan vertrekt je bek zo lekkerquote:Op zondag 5 juni 2011 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, maar zure matten vind ik dan wel weer lekker
Kut komkommersquote:
Is wel net op tijd voor de bruiloft....moet nog een beetje wat kleine kilootjes kwijtquote:Op zondag 5 juni 2011 20:25 schreef hondjes het volgende:
De incubatietijd is 9 a 10 dagen.
dus het eten van vandaag merk je niet morgen , maar volgende week..
Ja!quote:
Zure matjes zijn absoluut baas. Die rode.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zure appels en matjes, waarbij die mondhoeken zo naar beneden trekken
Ja hoor, heerlijk gevoel!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou met noppen anaal ook lekker zijn of krijg je dan een soort scrub effect
Die hebben de jongens ook wel eens in het klein, meestal eet ik ze opquote:Op zondag 5 juni 2011 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!
Vroeger, toen ik jong was had je ook van die zure snoepjes, bekkentrekkers heetten ze
quote:
Die groene ook hoor, als het maar zuur isquote:Op zondag 5 juni 2011 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zure matjes zijn absoluut baas. Die rode.
Okan, waarvoor?quote:
Ja maar hij doet ook ergens aan meequote:
Je moest eens weten wat hij met me deeltquote:
Het zorgt wel voor enig vermaakquote:
Moet ik het weten? Want als het niet moet, dan hoef ik het liever niet te wetenquote:
Ik zeg ook niks, dat laat ik aan hem zelf overquote:Op zondag 5 juni 2011 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik het weten? Want als het niet moet, dan hoef ik het liever niet te weten
Alleen als je midden in de nacht weer wakker wilt worden.quote:
Maar het is nog zo vroeg! Oh kut, ik moet ook nog eten.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is wel redelijk dusdanig belangrijk om het te doen
Bij twijfel gewoon doenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook zon dilemma: Zal ik wel of niet mijn teennagels een nieuw laklaagje geven?
Altijd doen!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook zon dilemma: Zal ik wel of niet mijn teennagels een nieuw laklaagje geven?
Dan doe je wat deisyy zegtquote:Op zondag 5 juni 2011 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is nog zo vroeg! Oh kut, ik moet ook nog eten.
Bij twijfel zeg ik altijd: Niet doen!quote:
nee wachten met slapenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn nagels lakken?
Teentjes zien er perfect uit.
Jonguh, als ze vrijdag nog mooi vers moeten zijn doe je het donderdag!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij twijfel zeg ik altijd: Niet doen!
En het is niet zo dat ik kale teennagels heb, want er zit al een kleurtje op, maar zo af en toe moet alles eraf en de hele boel opnieuw in de lak.
Maar ik ben vanavond te lui, maar ik wil het wel voor vrijdag gedaan hebben. Wat een drama
Dat weet je toch pas als hij is afgelopen?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:54 schreef remlof het volgende:
Ik kijk geheel tegen mijn principes naar een commerciële zender. RTL4, Komt een vrouw bij de dokter, toch wel een goeie film.
So far. Alleen die kutreclames tussendoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet je toch pas als hij is afgelopen?
Ik heb hem ook aan, nog niet gezien, kijken of ik het ook zo goed vindquote:Op zondag 5 juni 2011 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
So far. Alleen die kutreclames tussendoor.
Je hebt een puntquote:Op zondag 5 juni 2011 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Jonguh, als ze vrijdag nog mooi vers moeten zijn doe je het donderdag!
Neem een komkommerquote:Op zondag 5 juni 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
Dit is meteen de allerlaatste keer dat ik een film op een commerciële zender kijk. Nu al het vierde reclameblok
Jaquote:Op zondag 5 juni 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
Dit is meteen de allerlaatste keer dat ik een film op een commerciële zender kijk. Nu al het vierde reclameblok
Bel ze op en zeg dat je het niet piktquote:Op zondag 5 juni 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
Vind je? Ik vind het een beetje flauw allemaalquote:
Ik vind het zeker heftig, alleen door die kutreclames ben ik er steeds weer uit, anders had ik nu al zitten janken denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een beetje flauw allemaal
Ik geloof dat ik Turks Fruit dan beter vindquote:Op zondag 5 juni 2011 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het zeker heftig, alleen door die kutreclames ben ik er steeds weer uit, anders had ik nu al zitten janken denk ik.
Heel gezellig en lekker gegeten en het bleef gelukkig droogquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:56 schreef Coos het volgende:
Ernstig geval van niet in orde bij mij aan de overkant. Een hoop politie, ambulances en zelfs de traumahelicopter.
nee....ik bedoelde meer of je van te voren rumoer had gehoord...meer niet....felle Coosquote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef Coos het volgende:
Nee. Ben ook niet de ramptoerist om daar te gaan staren.
Gadverdammequote:gewoon 2 vingers en een beetje poeren en los maken.
maar wel een soort van virtuele ramptoerist om op twitter te zien wat er wel aan de hand is?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef Coos het volgende:
Nee. Ben ook niet de ramptoerist om daar te gaan staren.
edit: op twitter staat dat het om een medische noodsituatie betreffende een kindje gaat. Kindje gaat naar Sofia kinderziekenhuis in Rotterdam.
Nâh, duimen maar voor dat kindje!
Guest house i.p.v. questhouse? Of was je op zoek naar de graal?quote:Op maandag 6 juni 2011 08:10 schreef hondjes het volgende:
Na 6 maanden verbouwing van de badkamer heb ik besloten nooit meer te verbouwen.![]()
Toen moest er nog een muurtje uit in Spanje, maar zat ik in het questhouse, dus dat viel mee en
in een maand was de klus geklaard![]()
Verbouwen![]()
Of naar Questlove.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Guest house i.p.v. questhouse? Of was je op zoek naar de graal?
Omdat het altijd een ware queeste is dat huisje te vinden?quote:
We werden gewekt met flink onweer. Op ons gemak ontbeten, tassen inpakken, uitchecken en toen zijn we Arnhem ingegaan. Daar was het tot een uur of twaalf ook wat minder, maar daarna begon het langzaam maar zeker met opklaren.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:27 schreef Leandra het volgende:
Cc ik hoofdpijn met je mee, ook op de Veluwe gescoord (maar eigen schuld), hebben jullie je gistermorgen nog een beetje vermaakt toen het met bakken uit de lucht kwam of werd je pas na de regen en onweer wakker?
Er wordt een kamer bijgetrokken, dus er moet een muur plat, de huidige deur dichtgemetseld en de vloer opgehoogd.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:47 schreef Leandra het volgende:
Met een beetje mazzel hebben ze het slopen (van de badkamer) vrij snel klaar, dat was bij ons ook in een paar uur gebeurd, maar ik geloof dat er bij jou ook een muurtje plat moet?
Ze hebben alles prima afgeplakt. Kan nu dus in geen enkele kamer boven. En niemand kan zoveel troep maken als ik en er vervolgens zo goed doorheen kijken.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:03 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Cc en dan straks het stof overal tussen vandaan halen en de troep oooohhh moet er niet aan denken, maar je krijgt er iets moois voor terug.
Ik ben de afgelopen dagen in Zjurmunnie geweest en er lagen gewoon komkommers en tomaten in de schappen. De komkommers kwamen aus Holland. En dit was nog vóór taugé-gate! Maar morgen zijn het ineens weer pakken vanillevla hoor. De coördinatie en communicatie is niet zo sterk bij de buren aangaande dit probleem.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Straks even naar Duitsland! Een dodelijk groente-pakket scoren! (Niet dat het kan, want op de meeste sites staat dat alle mogelijk verdachte producten niet in de winkel liggen)!
wel luxe straks zo een grote badkamer, en ach ja troep is eigenlijk zo opgeruimd goed dat je alles afgeplakt hebt.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben alles prima afgeplakt. Kan nu dus in geen enkele kamer boven. En niemand kan zoveel troep maken als ik en er vervolgens zo goed doorheen kijken.
Mijn huidige badkamer was meer een douchehok van twee bij een. Nu komt er een kamer van twee bij twee bij. En de muur is al geslecht.
Ik denk dat ik zo idd even in de hangmat ga, proberen een uurtje bij te slapen. Dan even met de hond naar het bos, uitwaaien en vanavond na yoga ga ik bij vrienden eten en douchen.
En ik had me vergist, ze beginnen iet om half acht, maar om acht uur.
hoorde gisteren het zat in rundvlees en ook al een complot van Al Quada.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen dagen in Zjurmunnie geweest en er lagen gewoon komkommers en tomaten in de schappen. De komkommers kwamen aus Holland. En dit was nog vóór taugé-gate! Maar morgen zijn het ineens weer pakken vanillevla hoor. De coördinatie en communicatie is niet zo sterk bij de buren aangaande dit probleem.
Hoho! Ik plak niks af. Heb alleen de zooi van de ene kamer naar de andere kamer overgeheveld. Zij plakken af. Ik schenk af en toe koffie in.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:39 schreef Toverheks het volgende:
wel luxe straks zo een grote badkamer, en ach ja troep is eigenlijk zo opgeruimd goed dat je alles afgeplakt hebt.
Ik denk dat vis het volgende slachtoffer zal zijn, die hebben we nog niet gehad.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen dagen in Zjurmunnie geweest en er lagen gewoon komkommers en tomaten in de schappen. De komkommers kwamen aus Holland. En dit was nog vóór taugé-gate! Maar morgen zijn het ineens weer pakken vanillevla hoor. De coördinatie en communicatie is niet zo sterk bij de buren aangaande dit probleem.
Een ouderwetse kan met koffie?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Ik plak niks af. Heb alleen de zooi van de ene kamer naar de andere kamer overgeheveld. Zij plakken af. Ik schenk af en toe koffie in.
Cups. Toevallig had ik net een lading lungo's. Ik geef ze de forte, dan werken ze wat harder.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:41 schreef Dementor het volgende:
Een ouderwetse kan met koffie?
Of schenk je zo 2 euro per keer weg aan cups...
hahahaha dat doe je dan helemaal goed, oke je speelt alleen voor koffiejufquote:Op maandag 6 juni 2011 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Ik plak niks af. Heb alleen de zooi van de ene kamer naar de andere kamer overgeheveld. Zij plakken af. Ik schenk af en toe koffie in.
nee dat heeft weer te maken met water je weet maar nooit welke bacterie in het kraanwater terecht komtquote:Op maandag 6 juni 2011 10:41 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat we vanaf morgen alleen nog maar bouillon mogen eten/drinken
Als die Bioboer in Oost-Duitsland heeft willen besparen op water en "biologisch" (en gratis) slootwater over z'n kiemgroente gegooid heeft dan heb je zo een besmetting te pakken.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat heeft weer te maken met water je weet maar nooit welke bacterie in het kraanwater terecht komt
Hier ook, en ik ben bang in S'veen ook, en daar hadden we zaterdag net het onkruid uit de tuin getrokken...quote:Op maandag 6 juni 2011 11:12 schreef Toverheks het volgende:
en over water, komt aardig hier wat naar beneden
he daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar over die Tauge is nog niet zeker dat dat het was ach morgen komt er weer een griepgolf en overmorgen komt er wel weer iets anders, weet je nog met die mexicaanse iedereen in paniek je houd zoiets toch niet tegen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die Bioboer in Oost-Duitsland heeft willen besparen op water en "biologisch" (en gratis) slootwater over z'n kiemgroente gegooid heeft dan heb je zo een besmetting te pakken.
Ik ben er niet zo blij mee Lies. Het was net zo lekker verdord en hoefde bijna niet te maaien. Het is een oud gazon dus het komt vanzelf weer op.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
Regen, mocht ook wel eens weer voor mijn gras. Ik sproei wel af en toe maar ben er ook regelmatig veel te lui voor dus van mij mag het nog wel even doorregegen. Als het het weekend maar weer mooi weer is.
Dat dus, of uit een geslagen put.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:18 schreef Coos het volgende:
Iedereen die denkt dat gewassen met leidingwater worden beregend is wel heel goedgelovig.
[pietjemodus] wat denk je wel wat dat kost[/pietjemodus]
Dat komt gewoon uit de sloot/kanaal/vijver en bij kassencomplexen uit grote bassins met opgevangen regenwater. Die bassins zijn niet afgedekt dus daar drijven gewoon kadavers van dode dieren in en ratten mogen daar ook graag een baantje trekken.
Ook zielig voor die put dat ie geslagen is.quote:
't Gaat allemaal niet over rozen Coos......quote:Op maandag 6 juni 2011 12:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ook zielig voor die put dat ie geslagen is.
Wat de plant opneemt is weg en de stock moet dus regelmatig bijgevuld worden. En waar komt dat vandaan??? Juist! Sloot/kanaal/vijver/geslagen put/regenwater.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet trouwens niet hoe het exact zit met hydrocultuur, dat is natuurlijk ook oppervlaktewater, maar wordt dacht ik tig keer hergebruikt.
Beau was gister op TV, hij zwom het IJsselmeer over.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze zijn er nog, de mannen van staal. Met windkracht 5-6 de H(arlingen)-T(erschelling) race roeien![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar dat wordt volgens mij wel gefilterd op de één of andere manier. Niet dat een bacterie zich daar dan wat van aantrektquote:Op maandag 6 juni 2011 12:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat de plant opneemt is weg en de stock moet dus regelmatig bijgevuld worden. En waar komt dat vandaan??? Juist! Sloot/kanaal/vijver/geslagen put/regenwater.
Ik zag het, maar hij deed het wel op het smalste stuk (Medemblik-Stavoren). Even later een poging om het kanaal over te zwemmen. Dat mislukte dan wel, maar toch erg stoer van die gastquote:Op maandag 6 juni 2011 12:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Beau was gister op TV, hij zwom het IJsselmeer over.
Precies, je zou hem toch ook keihard knijpen daar in het kanaal met zulke hoge golven?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zag het, maar hij deed het wel op het smalste stuk (Medemblik-Stavoren). Even later een poging om het kanaal over te zwemmen. Dat mislukte dan wel, maar toch erg stoer van die gast
Een grote bek, maar hij doet het wel!
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:14 schreef mootie het volgende:
Stop de persen! Teun heeft een stationnetje nodig!
Rot opquote:
Was er een windhoos in de regio Eindhoven?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:23 schreef Copycat het volgende:
Waar ooit mijn bad- en boekenkamer waren, rest nu een ravage.
Sorry, ik moest niezen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Was er een windhoos in de regio Eindhoven?
Maar het gaat mooi worden, echt!!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:23 schreef Copycat het volgende:
Er vallen wat brokstukken uit je neus.quote:
Stop er een kurk in.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er vallen wat brokstukken uit je neus.
Wat kut is, is dat mijn fijne ex ooit een gat geboord heeft van toekomstige badkamer naar beneden. Daar valt nu dus ook puin door naar beneden. Er ligt inmiddels een klein heuveltje naast de televisie.
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:23 schreef Copycat het volgende:
Beter dan op de t.v. Waarom heeft die ex daar trouwens een gat geboord?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er vallen wat brokstukken uit je neus.
Wat kut is, is dat mijn fijne ex ooit een gat geboord heeft van toekomstige badkamer naar beneden. Daar valt nu dus ook puin door naar beneden. Er ligt inmiddels een klein heuveltje naast de televisie.
Voor de televisieaansluiting boven. Maar waarom niet direct naar de slaapkamer, maar via de kamer daarnaast waardoor er nog een extra gat moest worden geboord? Beats me. Hij zou er wel een bepaalde logica in hebben gezien.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:36 schreef spuitje het volgende:
Beter dan op de t.v. Waarom heeft die ex daar trouwens een gat geboord?
Dit leek hem beter dan buizenpost.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, komt dat allemaal door het door de ex geboorde gat vallen?
Heb je wat met Alsido gehad?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor de televisieaansluiting boven. Maar waarom niet direct naar de slaapkamer, maar via de kamer daarnaast waardoor er nog een extra gat moest worden geboord? Beats me. Hij zou er wel een bepaalde logica in hebben gezien.
En dan hadden de bouwvakkers meteen zijn neustussenschotje weer op kunnen bouwen?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:00 schreef Copycat het volgende:
Nu je het zegt!
Ik denk dat deze ex zich hier nu in Walhalla zou wanen, met al dat witte stof op de grond.
Flinke neut voor het slapengaanquote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef spuitje het volgende:
Jongste heeft haar theorie examen gehaald. Nu nog het rijbewijs. Maar dat kind slaapt de nacht voor het theorie examen al niet, dus hoe ze ooit dat rijbewijs moet halen? Stress kippie is het ook
Dat durft ze al helemaal niet, bang dat ze zich dan verslaapt! Ach verder is het gewoon een lief kind hoor, maar ze fokt zich zelf altijd zo op voor toetsen en examens.quote:
Het was gezellig!quote:
Je wilde dus gewoon nieuwe schoenenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:07 schreef Laysa het volgende:
Voor DK en mezelf sportschoenen gekocht en ingeschreven bij de Uni om te sporten.
Sportschoenen hoor...die zijn normaal niet voor de leuk...maar ze waren oorspronkelijk 65 euri en ik heb er nu 10 voor betaaltquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sportschoenen hoor...die zijn normaal niet voor de leuk...maar ze waren oorspronkelijk 65 euri en ik heb er nu 10 voor betaalt
Zinkt die roeiboot nu eindelijk?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oei, oei, oei, wat een filmpje weer van de PVV in de zendtijd voor politieke partijen. Zo op het scherpst van de snede
Ja, ik zag het. Vliegtuigen vol met immigranten.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oei, oei, oei, wat een filmpje weer van de PVV in de zendtijd voor politieke partijen. Zo op het scherpst van de snede
Het erge is nog dat die spot met die roeiboot in Leidschendam gemaakt is.quote:
Ik had hem nog niet eerder gezien, maar hij schijnt al bijna een maand oud te zien. Zie wat Elsevier er over schrijft en die zijn toch niet al te moeilijk richting linksquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet eerder gezien, maar hij schijnt al bijna een maand oud te zien. Zie wat Elsevier er over schrijft en die zijn toch niet al te moeilijk richting links
Damn, zit je stiekem die tekst van je aan te passen. En die tekst, die was niet mildquote:Op maandag 6 juni 2011 18:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Vliegtuigen vol met immigranten.En zo wordt onze maatschappij geislamiseerd.
![]()
Nou ja, nog een paar jaar en we zeggen; Geert wie??
Nou ja sorry, ik heb het filmpje net even bekeken, maar zo opzienbarend vind ik het nou ook weer niet, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, zolang de Elsevier lezers het filmpje milt vinden is er nog niets verloren.![]()
[ afbeelding ]
Dat is een milt.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En die foto, waar was die nu van? Ben ik nooit tegengekomen tijdens biolologielessen
Onnodig om er een geeuwende Cohen in te monteren, onnodig om Tarom duidelijk in beeld te brengen, onnodig om uitkerings- en criminaliteitsfeiten op te lepelen en dat één op één in verband te brengen met islamisering. Gewoon allemaal onnodig. Onnodig hard, uit z'n verband en over de rug van......quote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja sorry, ik heb het filmpje net even bekeken, maar zo opzienbarend vind ik het nou ook weer niet, eerlijk gezegd.![]()
Ja en het is een geliefd doel voor pugilisten.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Toverheks het volgende:
zie ik nu voorbij komen, hebben wij dat allemaal in ons lichaam zitten
Och, ik zie in de vara-gids een tekening van Wilders bij de douches, verwijzend naar de Zyklon B toestanden van de 2e wereldoorlog, vind ik persoonlijk een tikje erger dan een geeuwende Cohen, maar goed de verontwaardiging uit normbesef glijd maar één kant uit schijnbaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onnodig om er een geeuwende Cohen in te monteren, onnodig om Tarom duidelijk in beeld te brengen, onnodig om uitkerings- en criminaliteitsfeiten op te lepelen en dat één op één in verband te brengen met islamisering. Gewoon allemaal onnodig. Onnodig hard, uit z'n verband en over de rug van......
Die is 13 maanden oud, van voor de Tweede Kamer verkiezingenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet eerder gezien, maar hij schijnt al bijna een maand oud te zien. Zie wat Elsevier er over schrijft en die zijn toch niet al te moeilijk richting links
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is 13 maanden oud, van voor de Tweede Kamer verkiezingen
pugilisten is dat te koop, kan je het eten wat betekent dit in vredesnaam, moeilijk moeilijk moeilijk op de maandagavondquote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en het is een geliefd doel voor pugilisten.
ik sprak meer in het algemeen ....quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoezo gaat de verontwaardiging één kant uitIk ben er ook niet voor als andere partijen dom lopen te wauwelen of Wilders de maat nemen op een onheuse manier
Femke Halsema is in principe een veel valser kreng dan Wilders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
heb je gedaan dan op je duim geslagen met een hamer??quote:
dat moet je ook laten doen is zijn kamer bijna af??quote:
Kun je niet gewoon op je reet gaan zitten en vrouwelijk gaan doen?quote:
Nee vrijdag pas behangen, alles na werktijd he? Ik laat niks doen, ik doe alles zelf hahahaquote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat moet je ook laten doen is zijn kamer bijna af??
quote:
Ja wie doet het anders? Er lopen hier geen kaboutersquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon op je reet gaan zitten en vrouwelijk gaan doen?![]()
Of je bent bedden aan het timmeren, Ikea kasten aan het verwijderen of bouwen, behang aan verwijderen en nu weer een kastjes aan het slopen.
Hmzzz, 't is een optiequote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee vrijdag pas behangen, alles na werktijd he? Ik laat niks doen, ik doe alles zelf hahaha
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ouch
Zo schattig....mn nichtje was samen met mn broer en schoonzus in een Noorse dierentuin.
Vertelde ze vandaag aan mn moeder dat ze daar wolven had gezien en en ze had een rood jasje aan toen....Zware paniek bij die kleine![]()
nu moet mn broer elke avond wel 7 wolven uit de slaapkamer jagen
Ik ben goedkoperquote:
Je hebt twee van die kutkaboutertjes die vast wel weten hoe iets te slopenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wie doet het anders? Er lopen hier geen kabouters
Dit is een fraaie quote!quote:
Inderdaad, de mooiste, zie maar een een vrouw te vinden die zichzelf en de hare onderhoudtquote:
Geniaalquote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
Vertelde ze vandaag aan mn moeder dat ze daar wolven had gezien en en ze had een rood jasje aan toen....Zware paniek bij die kleine![]()
Dat sowiesoquote:
Zoals mijn jongste, mama mag ik een foto maken van je, als je dan dood bent heb ik een herinneringquote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het kind is 3.....3....dat gaat nog wat worden als ze ouder is
Ik moest zelf verdomme 2 keer lezenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het kind is 3.....3....dat gaat nog wat worden als ze ouder is
Bril op misschien?quote:
Wat heerlijk luguberquote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoals mijn jongste, mama mag ik een foto maken van je, als je dan dood bent heb ik een herinnering
Ik had ook een wtf momentje.....ik denk dat mn broer dat nu elke avond heeftquote:
Ik heb zo gelachenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat heerlijk luguber![]()
[..]
Ik had ook een wtf momentje.....ik denk dat mn broer dat nu elke avond heeft![]()
Hoezo?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets mis met mijn ogen. Wat best verwonderlijk is, trouwens.
Mijn god nog een Laysa, arme Georgequote:Op maandag 6 juni 2011 21:19 schreef Laysa het volgende:
Zo is ook de ''hé?'' met daarop mn broer :'' nee niet hé?, wat zeg je? en zij dan weer : hé? ook geweldig![]()
Mn broer zal een hoop van zichzelf herkennen![]()
en van zn zusje
Die kleinste schijnt ook een echte [ insert familienaam] te worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zo gelachen
En jou nichtje, die wordt de hel van de familie
Whehehehehehequote:Op maandag 6 juni 2011 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die kleinste schijnt ook een echte [ insert familienaam] te worden.
mn broer kan ze lol op
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die kleinste schijnt ook een echte [ insert familienaam] te worden.
mn broer kan ze lol op
quote:
En de jouwe? Pinnige Panda?quote:
Zolang het geen Rookhuizen heet is het primaquote:
dat zei ik hier ook alquote:Op maandag 6 juni 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Zolang het geen Rookhuizen heet is het prima
quote:
ohhhhhh wat liefquote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ouch
Zo schattig....mn nichtje was samen met mn broer en schoonzus in een Noorse dierentuin.
nu moet mn broer elke avond wel 7 wolven uit de slaapkamer jagen
Dus datquote:
quote:
Nee, die zonder rokje.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef Toverheks het volgende:
nog geen mail, ik zou mail krijgen hoelaat de bank ongeveer kwam, nu zal ik echt om 8 uur al aangekleed mioeten zitten wchten
[..]
Ouch.....das klote...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef Toverheks het volgende:
nog geen mail, ik zou mail krijgen hoelaat de bank ongeveer kwam, nu zal ik echt om 8 uur al aangekleed mioeten zitten wchten
[..]
ja...................quote:
Was het maar waarquote:
Das van de inkt! Ze was gesnapt door de plsie!quote:
Ssstttt, er zou niet meer over gesproken wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das van de inkt! Ze was gesnapt door de plsie!
Ik zie dat ik alweer ver achter ligquote:
Wou de telefoon je niet loslaten? Wat een klitding ookquote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dat ik alweer ver achter lig.
Ik heb heel de avond aan de telefoon gehangen, of was het andersom?
En dan ondertussen 3 sms-jes van dezelfde persoon krijgen, waarom ik de hele tijd in gesprek benquote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Wou de telefoon je niet loslaten? Wat een klitding ook
Hoi Ianquote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, en ik kan 'm ook echt nergens vinden![]()
Kijk d'r even popi zijn, dan!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan ondertussen 3 sms-jes van dezelfde persoon krijgen, waarom ik de hele tijd in gesprek ben
Ik weet, ik zwaaide terug.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vandaag nog naar je gezwaaid toen ik langs Klundert reed
Heel verstandig, na een paar dagen van noeste arbeidquote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
en ik wens jullie allemaal straks lekker slapen ben er vandoor eens een vroegertje maar vanavond.
trustenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
en ik wens jullie allemaal straks lekker slapen ben er vandoor eens een vroegertje maar vanavond.
Nou nee, als ik popi was waren het 3 smsjes van 3 verschillende personenquote:
Ik stuur voortaan niets meer.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, als ik popi was waren het 3 smsjes van 3 verschillende personen
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan ondertussen 3 sms-jes van dezelfde persoon krijgen, waarom ik de hele tijd in gesprek ben
Dus degene die jij smst is sowieso popilair?quote:
Ja, ik ga niet zo maar 6 cent uitgeven zegquote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus degene die jij smst is sowieso popilair?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |