quote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vrijdag dan ook echt het lot getart, toen at ik namelijk nasi met taugé en daarbij komkommer
Wat mot je nou met tauge in je slootquote:Op zondag 5 juni 2011 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
In een zure sloot of in je maag-darmkanaal, dat is dan nog even de afweging
quote:
Voor de zure sloot is deze een stuk veiliger.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
In een zure sloot of in je maag-darmkanaal, dat is dan nog even de afweging
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vrijdag dan ook echt het lot getart, toen at ik namelijk nasi met taugé en daarbij komkommer
Of je eet alleen nog maar taugé en komkommer...als die het toch blijken te zijn is dat ook goed voor de lijnquote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
ik eet gewoon niet totdat duidelijk word wat het is..
goed voor m'n lijn
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of je eet alleen nog maar taugé en komkommer...als die het toch blijken te zijn is dat ook goed voor de lijn
Zo dan, mit noppen!!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de zure sloot is deze een stuk veiliger.
[ afbeelding ]
Dat doet Teun ook wel eensquote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
ik eet gewoon niet totdat duidelijk word wat het is..
goed voor m'n lijn
Voor extra smaakquote:
Jij welquote:
Probeer het even uit, en laat het ons weten.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou met noppen anaal ook lekker zijn of krijg je dan een soort scrub effect
Ik neem voor jou een appeltje mee op de bbq, en snijd hem in partjesquote:
Een groene graag!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik neem voor jou een appeltje mee op de bbq, en snijd hem in partjes
Aber mit Taugéquote:Op zondag 5 juni 2011 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaat maar even eten, groentewok met kipfilet, ohne noppen
Een zure?quote:
Ik ookquote:
1e Pinksterdag moet ik er dus aan gelovenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:25 schreef hondjes het volgende:
De incubatietijd is 9 a 10 dagen.
dus het eten van vandaag merk je niet morgen , maar volgende week..
Godver net op je vrije dagquote:Op zondag 5 juni 2011 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1e Pinksterdag moet ik er dus aan geloven
Ik niet, maar zure matten vind ik dan wel weer lekkerquote:
Ohhhhhh, dan vertrekt je bek zo lekkerquote:Op zondag 5 juni 2011 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, maar zure matten vind ik dan wel weer lekker
Kut komkommersquote:
Is wel net op tijd voor de bruiloft....moet nog een beetje wat kleine kilootjes kwijtquote:Op zondag 5 juni 2011 20:25 schreef hondjes het volgende:
De incubatietijd is 9 a 10 dagen.
dus het eten van vandaag merk je niet morgen , maar volgende week..
Ja!quote:
Zure matjes zijn absoluut baas. Die rode.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zure appels en matjes, waarbij die mondhoeken zo naar beneden trekken
Ja hoor, heerlijk gevoel!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou met noppen anaal ook lekker zijn of krijg je dan een soort scrub effect
Die hebben de jongens ook wel eens in het klein, meestal eet ik ze opquote:Op zondag 5 juni 2011 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja!
Vroeger, toen ik jong was had je ook van die zure snoepjes, bekkentrekkers heetten ze
quote:
Die groene ook hoor, als het maar zuur isquote:Op zondag 5 juni 2011 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zure matjes zijn absoluut baas. Die rode.
Okan, waarvoor?quote:
Ja maar hij doet ook ergens aan meequote:
Je moest eens weten wat hij met me deeltquote:
Het zorgt wel voor enig vermaakquote:
Moet ik het weten? Want als het niet moet, dan hoef ik het liever niet te wetenquote:
Ik zeg ook niks, dat laat ik aan hem zelf overquote:Op zondag 5 juni 2011 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik het weten? Want als het niet moet, dan hoef ik het liever niet te weten
Alleen als je midden in de nacht weer wakker wilt worden.quote:
Maar het is nog zo vroeg! Oh kut, ik moet ook nog eten.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is wel redelijk dusdanig belangrijk om het te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |