quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch een goede zet geweest toch om vandaag alvast te kopen
net als Mandylion van The Gathering daar dusquote:
Daarom moet je ook gewoon alleen naar de Foks kijken.quote:
Ik lig verder niet wakker van een lage rating hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:06 schreef On het volgende:
Daarom moet je ook gewoon alleen naar de Foks kijken.
Nog snel gekeken of ik je zou herkennen, maar plaatsje zoeken was belangrijker.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja tof concert, kreeg alleen wel een houten kont van die stoeltjes.
Dat was wel het meest onderhoudende stuk ja, verder, leuk apart instrument zo'n pan, maar voor de rest had het een hoog klankschaaltherapiegehalte.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:10 schreef Gehenna het volgende:
oh dat voorprogramma was ook wel erg tof, nooit geweten dat men zo virtuoos met een tamboerijn kan zijn
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:00 schreef Benigoi het volgende:
Echt een meter kippenvel.
Wat een geweldig concert.
Laatste keer dat ik ze gezien had was in Carre in 1990
Maar nog niks van de betovering ingeboet.
Dank u.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:32 schreef Benigoi het volgende:
Staat op die cd maar heet "Wandering Star"
Krijg weer erg heimwee naar het concert als ik dit weer zie:![]()
![]()
Is dat dit keer staanplaatsen of weer zitten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:13 schreef Modus het volgende:
24-6-2013 komen ze nog een keer, HMH. Voorverkoop begint deze vrijdag.
Zag ik nu pasquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:13 schreef Modus het volgende:
24-6-2013 komen ze nog een keer, HMH. Voorverkoop begint deze vrijdag.
Nieuw dieptepunt in onbeschoft gedrag tijdens concerten idd.quote:Amsterdam suffered from those egoistic retards who thought that taking a picture was more important then the artists and the audience SAD SAD people and no they were not 15/16 years old, but grown ups
with a total lack of decent human behaviour!
I wil cherish Brussels forever but Amsterdam was a disgrace on behalve of the selfish stupids and the security!
Eerste nummer was inmiddels te beluisteren: https://www.musicglue.com/deadcandancequote:
Ooit lang geleden was ik er redelijk enthousiast over jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm Bochum is 'maar' 2 uurtjes rijden vanaf hier...quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:08 schreef Modus het volgende:
2021 EU & US tour aangekondigd, maar vooralsnog geen NL concert daarbij.
https://www.deadcandance.com/live
[ afbeelding ]
Hurrayquote:Dubbel goed nieuws, want op zaterdag 23 en zondag 24 april 2022 komt het Australische duo Dead Can Dance terug naar Utrecht voor twee concerten in onze Grote Zaal met een selectie van hun beste werk!
De ticketverkoop voor de concerten start vrijdag 17 september om 10:00 uur.
Recent interview met Lisaquote:I think Dead Can Dance is over now. It’s really finished now. I think this is it. We’ve done our season. And, you know, the last concerts, we were repeating the same pieces over and over again. And it’s like, unless we’re going to do something new, and it’s become incredibly difficult for Brendan.
Tja, ook geen 18 meer. En recent ziek geweest dacht ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:43 schreef xpompompomx het volgende:
Mevrouw Gerrard begint er toch wel aardig belegen uit te zien anno 2024.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |