WAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAH geweldig, sorry poster maar ik zat je verhaal te lezen komt die henk aan.quote:
Ja, maar dan moet er wel duidelijk gewreven worden met de washand bij d'r kut.quote:
Ja, lekker. Wil je beginnen aan je lik-sessie. 'Nee, wacht even.' TSSSSSSSSSHquote:
tja misschien niet allesquote:
Waarom?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:33 schreef mega-worstje het volgende:
ook in goedkopere plastic versie of extra stevige metalen verkreigbaar o.a bij blokker, kruidvat en makro. prijs varieerd tussen de 50 cent en 300 euro en word vooral in grote aantallen per zak verkocht. ook te koop via internet. Uit china te halen zonder verzendkosten kost paar dollar paar weken verzendtijd. heb er net 1200 binnen, vraag me niet waaromwel even thuis blijven van je werk want ze bezorgen altijd zo lekker overdag. veel plezier!
Wanneer het een keer niet fris ruikt, wassen die handel. Wanneer het dan nog steeds niet super is, jammer dan. Er zit meer aan mijn vriendin dan haar kutje. Dat jij blijkbaar meisjes aanneemt en dumpt wanneer ze niet fris zijn, en verder nergens waarde aan kunt hechten, dat zegt wel weer genoeg over jouw instelling en het soort meisjes dat je aantrekt.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:35 schreef sick_mind1988 het volgende:
omg het nivo daalt hier wel heel hard. maar zullen we even serieus het topic beantwoorden? WASSEN OF DUMPEN!!! er lopen genoeg strakke fris en fruitige kutjes rond.
je weet dat ts hier zelf aangeeft dat het om een scharrel gaat?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer het een keer niet fris ruikt, wassen die handel. Wanneer het dan nog steeds niet super is, jammer dan. Er zit meer aan mijn vriendin dan haar kutje. Dat jij blijkbaar meisjes aanneemt en dumpt wanneer ze niet fris zijn, en verder nergens waarde aan kunt hechten, dat zegt wel weer genoeg over jouw instelling en het soort meisjes dat je aantrekt.
de nationaliteid van vorige bezoekers van ts zijn scharrel staat compleet los van haar dr stinkende kut. het kan overigens nog veel meer oorzaken hebben.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:07 schreef sick_mind1988 het volgende:
ja en wat voor scharrel??? als die kut zo erg meurt kan het goed een afgebefte del die door 45 marrokanen en turken op alle mogelijke manieren is genomen terwijl ze op haar rug lag tijdens het schijten. en dat geval raad ik je aan. zoek een nieuwe. maar ja. dat is mijn mening:D
hoe kan iemand dat nou weer lekker vinden :S elke keer als je neukt word je er ff aan herinnert hoeveel pikken dr voor je in waren gevlogenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef sick_mind1988 het volgende:
een uitgewoonde grot dus. kan ook lekker zijn... voor de liefhebber. ik heb ze liever vers strak en lekker fris, maar ieder zijn hobby
er staat nergens vermeld dat ts rookt, navraag of onderzoek zou handig zijn voordat je plannetjes voor m maaktquote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef WaywardOne het volgende:
Gewoon net doen alsof je gaat likken. Dan plotseling opstaan, op de rand van het bed gaan zitten, peuk opsteken en zeggen ''Zo ga nu eerste maar ff je kut wassen''.
Gewoon heel chill, relaxed.
Als een baas.
Hij hoeft toch ook geen vaste roker te zijn om dit plannetje uit te voeren?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:21 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
er staat nergens vermeld dat ts rookt, navraag of onderzoek zou handig zijn voordat je plannetjes voor m maakt![]()
ts wil je nou nog wasknijpers kopen?
de kans is alsnog aanwezig dat ts geen zin heeft in een sigaret.. misschien dat geurkaarsen wel goed zouden doen xD je plan is overigens wel stijlvolquote:Op maandag 6 juni 2011 00:26 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Hij hoeft toch ook geen vaste roker te zijn om dit plannetje uit te voeren?
je heet thomas.. komop maak dan tenminste een account met een iets vrouwelijkere naamquote:Op maandag 6 juni 2011 00:35 schreef tho_Omas het volgende:
lol stout topic hoor krijg er een vochtig spleetje van hihi je hebt pm heb je msn iemand? heb webcam voeg me toe noralybeyer@bingocams.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
damn, je bent me voorquote:Op maandag 6 juni 2011 02:52 schreef AcquiredDreams het volgende:
Doet TS het toevallig met myr-kus? geurtjes daar beneden
Zo ja, wees gerust, ze gaat er wat aan doen!
Een oplossing afdwingen is voor beide partijen het beste. Wees een man, brah.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef Jurgen1990 het volgende:
gewoon niet beffen en als ze zegt bef me, dan gewoon eerlijk toegeven waarom je dat liever niet doetmisschien zoekt ze een oplossing
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
TS, ken je 't verschil tussen beffen en een glas Heineken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Come To Daddy
Wat denk je dan wel dat het is ? Denk je nou echt dat er kutten zijn die naar bloemetjes e.d. ruiken ?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef mikemareen het volgende:
maar ik vind het ook zo lullig om te zeggen dat haar kut gewoon niet bepaald een 5 sterren lekkernij betreft.
ha-ha-ha wat grappig :s maar bij mij is het wel opgelostquote:Op maandag 6 juni 2011 02:52 schreef AcquiredDreams het volgende:
Doet TS het toevallig met myr-kus? geurtjes daar beneden
Zo ja, wees gerust, ze gaat er wat aan doen!
Wat voor pilletjes heb je gekregen dan? En gelukkig is je probleem opgelost ^_^quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:43 schreef myr-kus het volgende:
[..]
ha-ha-ha wat grappig :s maar bij mij is het wel opgelostben er al vanaf en hoe snel is dat !!
ts laat je scharrel/vriendin gewoon even naar de dokter gaan krijgt ze 4 pilletjes innemen en opgelost!! good luck
Liever even grondig wassen. Als jij een drol van mijn bord afveegt met een vochtig toiletdoekje, zal ik nog steeds niet van het bord eten hoor...quote:Op maandag 6 juni 2011 00:07 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Van die vochtige toiletdoekjes bij de hand houden?
Even wipen en voila, fris en fruitig.
deden mijn vrouw toen wij elkaar voor het eerst ontmoete altijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |