serial ja vind het serieus handig, kom er vaak geniale nummers mee tegen die ik al vergeten wasquote:
ik 0, maar ken het ook nog niet goed op a Tribe naquote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Twee artiesten uit die lijst heb ik live gezien.
Ik herken hetquote:
Dan kan hij het nu ook vast niet zeggen, want hij maakt het dan heel persoonlijk met dingen die dat meisje leuk vindt.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoe zou jij een meisje vragen? Vast zoiets keiromantisch en origineels, echt iets voor jou
volgens iTunes heb ik 4000 van de 10120 nummer nog nooit gehoord, veel oud spul wat ik pre-mp3 al kende maar tochquote:Op zondag 5 juni 2011 20:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik herken het
Mirrored van Battles is tof, dat album van dit jaar ben ik nog niet echt ingekomen
Halcyon Digest van Deerhunter is ook tof
Helicopter, Coronado en Sailing zijn echt fijne nummers ervan
In april heb ik Deerhunter gezien, dat was in de oude zaal van de Melkweg. Het was echt geweldig, ze speelden voor een groot deel alles aan elkaar door. Ook toen de zanger zijn tand eruit sloeg met de kop van zijn gitaar. Het was super sfeervol.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:16 schreef n8n het volgende:
[..]
ik 0, maar ken het ook nog niet goed op a Tribe na
Ik denk beetje kutten zoals de hele dag hints geven zodat ze zit te hopen, zoals rozen halen, ontbijt op bed maken, iets leuks doen, champagne, echt zo'n perfecte dag. Maar dat het moment maar niet komt, en dat we dan al gaan slapen, zij helemaal teleurgesteld maar dat laat ze niet merken en dat er dan wordt aangebeld en dat er een limochauffeur staat die ons meeneemt naar de plek van de 1e date en dat ik haar daar dan 's nachts in pyjama vraag.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoe zou jij een meisje vragen? Vast zoiets keiromantisch en origineels, echt iets voor jou
Ja dat is dus grieksquote:Op zondag 5 juni 2011 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik net, kanker programma.
Afgezaagd bro.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk beetje kutten zoals de hele dag hints geven zodat ze zit te hopen, zoals rozen halen, ontbijt op bed maken, iets leuks doen, champagne, echt zo'n perfecte dag. Maar dat het moment maar niet komt, en dat we dan al gaan slapen, zij helemaal teleurgesteld maar dat laat ze niet merken en dat er dan wordt aangebeld en dat er een limochauffeur staat die ons meeneemt naar de plek van de 1e date en dat ik haar daar dan 's nachts in pyjama vraag.
Er is een kleine kans dat ik Nosaj Thing wel een keer gezien heb op fesitival, mja dan wist k het niet eensquote:Op zondag 5 juni 2011 20:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
In april heb ik Deerhunter gezien, dat was in de oude zaal van de Melkweg. Het was echt geweldig, ze speelden voor een groot deel alles aan elkaar door. Ook toen de zanger zijn tand eruit sloeg met de kop van zijn gitaar. Het was super sfeervol.
En Nosaj Thing is een beleving.
nog nooit gehoord dat iemand het zo heeft gedaanquote:
Dat is die van tinypic toch, maar die rekent het vaak ook nog wel goed als je een letter fout hebt geloof ik. Iig met die heb ik juist nooit problemen, wel met alle andere van die dingen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik net, kanker programma.
pimp? is standaard gebeurensquote:Op zondag 5 juni 2011 20:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hellll yeah
[..]
Fucking relaxed, heb het ook
[ afbeelding ]
Hoe pimp ik I-tunes n8n?
1 van de 2 woorden moest goed zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is die van tinypic toch, maar die rekent het vaak ook nog wel goed als je een letter fout hebt geloof ik. Iig met die heb ik juist nooit problemen, wel met alle andere van die dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |