die ene met geluid en zo'n stekkertje.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
* ATOMIC_FUUU heeft nieuwe earphones nodig
Welke?
O_oquote:
Was je vroeger verslaafd?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:54 schreef Gridlok het volgende:
Volgende week heeft mijn oude wow guild een meeting in Bungalowpark ergens bij Breda, ik was uitgenodigd haha
Wat was het punt dat je je realiseerde dat het zo niet langer kon? En waardoor kwam dat?quote:
kunt u mij subiet vertellen hoeveel blets t zou mogen kosten?quote:
Het spel werd te casual en saai.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was het punt dat je je realiseerde dat het zo niet langer kon? En waardoor kwam dat?
Hoe ben je ervan af gekomen?
Viel best mee eigelijksquote:
Warrior :3 :3 :3 :3quote:Op zondag 5 juni 2011 20:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat speelde je? je lijkt me wel een druide persoon
De rest van je guild denkt daar dus blijkbaar anders over.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Het spel werd te casual en saai.
[..]
Viel best mee eigelijks
[..]
Warrior :3 :3 :3 :3
Mja ieder diertje zijn pleziertje. Maar ben weer begonnen met Starcraft 2, rock em kk hard.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
De rest van je guild denkt daar dus blijkbaar anders over.
lol ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Chriz5k het volgende:
Ik hoorde dat hier chicks zijn die over zichzelf heen laten pissen?
Jammiequote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef L0t.. het volgende:
Oké het wordt risotto met spinazie, feta en spekjes
Jij bent goed bezig vandaag.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef L0t.. het volgende:
Oké het wordt risotto met spinazie, feta en spekjes
Hmm...quote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Gridlok het volgende:
l0t is veels te knap om over zich heen te laten zeiken
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Gridlok het volgende:
Amoniak!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Salatrel het volgende:
het helpt toch ook bij kwallensteken? kan dus nooit slecht voor je zijn
Serieus ik dacht net bij mezelf van zo goed bezig vandaag. Ben om 9 uur opgestaan, normaal ontbeten, leuke dingen gedaan, naar de stad geweest, keigoeie verslagen gemaakt al zeg ik het zelf en nog gezond en lekker koken ook. Ik overtref mezelfquote:
Dat mooie meisjes niet onder gezeken wordenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hmm...
Wil je daar soms iets mee zeggen...
Pertinent niet waar, wordt verworpen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat mooie meisjes niet onder gezeken worden
lullig voor crackquote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Gridlok het volgende:
trouw mequote:Op zondag 5 juni 2011 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Serieus ik dacht net bij mezelf van zo goed bezig vandaag. Ben om 9 uur opgestaan, normaal ontbeten, leuke dingen gedaan, naar de stad geweest, keigoeie verslagen gemaakt al zeg ik het zelf en nog gezond en lekker koken ook. Ik overtref mezelf
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat mooie meisjes niet onder gezeken worden
quote:
nou wie weet, als E. niet eens opschiet onderhandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
nou wie weet, als E. niet eens opschiet onderhandIk wil wel trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Toe maar toe maar, wat een productiviteitquote:Op zondag 5 juni 2011 20:12 schreef L0t.. het volgende:
En ook nog opgeruimd en schoongemaakt trouwens. I love myself today
Brainpower is, like, the greatest thing ever mayne.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nostalgie nigga, ik rockte die in 2001 in het Eerste
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nostalgie nigga, ik rockte die in 2002 in groep 5
ik ook *boks*quote:Op zondag 5 juni 2011 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nostalgie nigga, ik rockte die in 2001 in het Eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |