I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.quote:
Stinkbom, en ja je ruikt zwavel achtige substantie :3quote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef fyah het volgende:
Maar het STINKT jonge. Na een magazijn leegschieten ruik je urenlang nog die geur van de munitie. Ruikt precies hetzelfde als kretsers, van die groene bommetjes. Geen idee hoe jullie ze noemen :'0 Oh en het maakt echt KANKER lawaai. 130 decibel geloof ik.
Heb je het ook zelf schoongemaakt en opgegeten?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef Salatrel het volgende:
3 jaar terug in zweden tijdens moose safari geschoten met jachtgeweerwas buiten jachtseizoen dus silencer alles
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
En dan bij reacties:quote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef fyah het volgende:
Maar het STINKT jonge. Na een magazijn leegschieten ruik je urenlang nog die geur van de munitie. Ruikt precies hetzelfde als kretsers, van die groene bommetjes. Geen idee hoe jullie ze noemen :'0 Oh en het maakt echt KANKER lawaai. 130 decibel geloof ik.
Luier.quote:zoiets noemen ze strijkers kanker luier
ik heb alleen maar op bierblikjes geschotenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je het ook zelf schoongemaakt en opgegeten?
En dan zeker tóch schieten zodat hij een beetje half-mank weg rentquote:Op zondag 5 juni 2011 19:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb alleen maar op bierblikjes geschotendie gozer die ons meenam was een beetje lam maar ging op de terugweg toch achter een moose aan
maar kaliber was veel te licht om moose mee te schieten...
Headshot jonge, meteen kapot dat beest! Of eropaf rennen met een Bowie/Rambo Knife en zelf gaan huishoudenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb alleen maar op bierblikjes geschotendie gozer die ons meenam was een beetje lam maar ging op de terugweg toch achter een moose aan
maar kaliber was veel te licht om moose mee te schieten...
Botten of laarzen?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:32 schreef Gridlok het volgende:
lol kretsers/strijkers Wat klinkt logischer?
Silly belgians
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Bedtime, move shit to desk. Daytime, move shit to bed.
Elke dag weer.
Strijkers zijn violen in een orkestquote:Op zondag 5 juni 2011 19:32 schreef Gridlok het volgende:
lol kretsers/strijkers Wat klinkt logischer?
Silly belgians
Was dat ook een ginnunga meeting?quote:
Ook een mythe dat poepen neuken is! In 2001 was dat een tijdje hip. Nu not done. zoiets als nu naar een meisje roepen "BIERTJE? NEU~~~KE"quote:
Nee, poep is kont toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Ook een mythe dat poepen neuken is! In 2001 was dat een tijdje hip. Nu not done. zoiets als nu naar een meisje roepen "BIERTJE?"
poepeke is een koosnaampje, maar voor zover ik weet zeggen mensen gewoon kontquote:
ga iets doen dan, verpest je tijd niet hier.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:36 schreef moomoo het volgende:
Godvert, moet voor morgen een verslag schrijven van 2500 woorden
noemen jullie elkaar dan bij echte naam?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeker zeker beetje bbq'en beetje zuipen beetje chillen aan de waterkant jeweettog
Ik wou dat ik het wistquote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ga iets doen dan, verpest je tijd niet hier.
Tevens waarom moet jij verslagen schrijven van 2500 woorden als je creatieve opleiding doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |