Wie moeten we dan ruilenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Maisnon het volgende:
Otis zullen wij een keer meedoen met Boelerruil
Weet jij nog een lekkere awkward puberruil met dat soort types dan.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind het met dat puberruil altijd zo bizar hoeveel moeite sommige mensen ermee hebben om om te gaan met mensen van een andere afkomst.
Ja deze.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:06 schreef L0t.. het volgende:
Je had toch een keer zo'n superracistisch meisje bij puberruil?
Sozzzz :S :S :Squote:Op zondag 5 juni 2011 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb mijn eten net ophad eerder geroepen
Een klasgenoot van mij haat een leraar van mij, waarom? Omdat mijn leraar een Marokkaan is, en dat staat gelijk aan moslim zijn en moslims zijn slecht, ongeacht.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind het met dat puberruil altijd zo bizar hoeveel moeite sommige mensen ermee hebben om om te gaan met mensen van een andere afkomst.
Dat doe ik ook, maar dan meestal met halve uren.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:39 schreef fyah het volgende:
http://www.dumpaday.com/w(...)7x405-114954-580.jpg
Dezeelke keer
jaquote:Op zondag 5 juni 2011 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar dan meestal met halve uren.
Alsof ik per unit maar 1 soort ding kan doen.
Ik ben dan altijd iets onnuttigs aan het doen zoals FOK! of een stom spelletje, maar ik moet mezelf er wel op instellen dat ik daar dan mee stop.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:42 schreef fyah het volgende:
[..]
jaik maakte mezelf altijd wijs zo van "anders klopt mijn pauze niet meer".
of
"anders kan ik me niet direct concentreren"
echt he, ik heb het zelfs nuquote:Op zondag 5 juni 2011 17:39 schreef fyah het volgende:
http://www.dumpaday.com/w(...)7x405-114954-580.jpg
Dezeelke keer
Goed zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:49 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben echt goed bezig, ik ben eindelijk het verslag aan het schrijven wat ik al 4 weken wil doen
@rtquote:Op zondag 5 juni 2011 17:42 schreef fyah het volgende:
[..]
jaik maakte mezelf altijd wijs zo van "anders klopt mijn pauze niet meer".
of
"anders kan ik me niet direct concentreren"
Inderdaadquote:Op zondag 5 juni 2011 17:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Bedtime, move shit to desk. Daytime, move shit to bed.
Elke dag weer.
Ja ik sla ook steeds om de 5 minuten op. Als ik dit kwijt raak ga ik echt doodquote:Op zondag 5 juni 2011 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed zo.Nu wel snel afmaken en opslaan enzo, straks valt de stroom misschien uit door het onweer.
ja ik bedoelde met die cd's.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat heb ik wel met opslaan van foto's en dingen voor school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |