Nee, poep is kont toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Ook een mythe dat poepen neuken is! In 2001 was dat een tijdje hip. Nu not done. zoiets als nu naar een meisje roepen "BIERTJE?"
poepeke is een koosnaampje, maar voor zover ik weet zeggen mensen gewoon kontquote:
ga iets doen dan, verpest je tijd niet hier.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:36 schreef moomoo het volgende:
Godvert, moet voor morgen een verslag schrijven van 2500 woorden
noemen jullie elkaar dan bij echte naam?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeker zeker beetje bbq'en beetje zuipen beetje chillen aan de waterkant jeweettog
Ik wou dat ik het wistquote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ga iets doen dan, verpest je tijd niet hier.
Tevens waarom moet jij verslagen schrijven van 2500 woorden als je creatieve opleiding doet?
Hoe noem je die mensen dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alsof ik nuchter genoeg was om mensen bij naam aan te spreken
Gewoon naar hoe ze eruit zien. Postuurvorm en kleur van hun t-shirt en evt. een ander kenmerk.quote:
guildmatties man....quote:Op zondag 5 juni 2011 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wat doe je dan in zweden en wie zijn die mensen?
dat welquote:Op zondag 5 juni 2011 19:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
en als iets niet lukt zegt hij "AH LAP ZEG!!"
HEY DIKZAK IN JE ZWARTE SHIRTquote:Op zondag 5 juni 2011 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon naar hoe ze eruit zien. Postuurvorm en kleur van hun t-shirt en evt. een ander kenmerk.
Wel met Belgisch accent dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ik ben die hier aan het introducerenAH LAP ZEG
geniaal die belgjes
vervolgens als je zegt: JIJ MET DIE BAARD EN DAT SLIPKNOT TSHIRTquote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HEY DIKZAK IN JE ZWARTE SHIRT
iedereen omkijken
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
iedereen omkijken
op vakantie gaan met mensen van internet dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind op vakantie op internet zitten al '', maar in je vakantie op FOK! zitten en dan alleen voor de SC
![]()
![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
iedereen omkijken
Hey niet haten. Ik ga met Mozy op vakantie.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
op vakantie gaan met mensen van internet dan?
ik hoopte dat dat een grap wasquote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
op vakantie gaan met mensen van internet dan?
terschelling of renesse?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hey niet haten. Ik ga met Mozy op vakantie.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
iedereen omkijken
kunt U even op uwe tijdklok kijken en mij de tijd vertellenquote:
awel nee he, daar heb ik geen goesting voorquote:Op zondag 5 juni 2011 19:49 schreef Mozy het volgende:
zeg hallo, kan gij even een pinke voor mij pakken uit de frigo?
HAHAHA ik ga hie_O_quote:Op zondag 5 juni 2011 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
kunt U even op uwe tijdklok kijken en mij de tijd vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |