Use the force Lutte!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:19 schreef Lutte het volgende:
Er klopt grammaticaal iets niet aan de TT geloof ik.
gooi er maar "wilt" of "gaat" tussenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:19 schreef Lutte het volgende:
Er klopt grammaticaal iets niet aan de TT geloof ik.
Pfff, Benny moet je juist dankbaar zijn als je de TT aanpastquote:
quote:
quote:
Gelukkig iemand die het waardeertquote:
quote:
Zit jij de hele dag achter de computer? GA EENS VLOT MET JE KINDEREN SPELEN!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:25 schreef Kally het volgende:
Mijn god, mijn jongste vraagt mag ik een foto van je maken, ik zeg nou liever niet, zegt hij ja maar dan heb ik een herinnering aan je als je dood bent
Hahahahahaquote:Op zondag 5 juni 2011 18:25 schreef Kally het volgende:
Mijn god, mijn jongste vraagt mag ik een foto van je maken, ik zeg nou liever niet, zegt hij ja maar dan heb ik een herinnering aan je als je dood bent
he's planning somethingquote:Op zondag 5 juni 2011 18:25 schreef Kally het volgende:
Nee ik heb gvd een baan voor 36 uur, en draai het huishouden in mijn eentje, o en verbouw de boel ook nog alleen, en voed de kinderen alleen op, verder nog wat te vragen?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zit jij de hele dag achter de computer? GA EENS VLOT MET JE KINDEREN SPELEN!
Ik ging door op de opmerking 'voor als je dood bent'quote:Op zondag 5 juni 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik heb gvd een baan voor 36 uur, en draai het huishouden in mijn eentje, o en verbouw de boel ook nog alleen, en voed de kinderen alleen op, verder nog wat te vragen?
Ben je vrijgezel?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik heb gvd een baan voor 36 uur, en draai het huishouden in mijn eentje, o en verbouw de boel ook nog alleen, en voed de kinderen alleen op, verder nog wat te vragen?
Luie flikkerquote:Op zondag 5 juni 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Godzijdank wel, al die zeikmannenquote:
quote:
tadaaquote:Op zondag 5 juni 2011 18:27 schreef Laysa het volgende:
waar is die lekker slet van me....zal ik dr eens flink bekken
Sinds wanneer ben jij een man?quote:
Nou nou nou, rustig aan hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet ik een man zijn om jou eens flink te likken
Nou ik steek mijn tong niet overal he? Ik heb wel enigzins klassequote:Op zondag 5 juni 2011 18:30 schreef Laysa het volgende:
Het was eik meer vanwege dat je de Tt niet kan waarderen
oh snapquote:Op zondag 5 juni 2011 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik steek mijn tong niet overal he? Ik heb wel enigzins klasse
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:31 schreef Renesite het volgende:
Buurmeisje belt. "We hebben een nieuwe modem en nu hebben we erg slecht bereik en blabalbla"
Nou, tot morgen
Of we zijn even bezigquote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn werk gaat 24/7 door jaquote:
Ik wist niet eens dat het heelal draaidequote:Op zondag 5 juni 2011 18:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja sorry...niet het hele heelal draait om jou
Wat? Jezus ik heb 2 kinderen hier, sorry dat ik niet meteen in de houding spring als jij iets post.quote:
Als je ergens pissed off om bent kun je dat ook op een andere manier melden hoor. Kan ik best mee omgaan. Dit is een beetje kinderachtig maar goedquote:Op zondag 5 juni 2011 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat? Jezus ik heb 2 kinderen hier, sorry dat ik niet meteen in de houding spring als jij iets post.
En als jij je verveelt is dat niet mijn probleem, ik heb wel dingen te doen.
En die ga ik dus nu doen
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je ergens pissed off om bent kun je dat ook op een andere manier melden hoor. Kan ik best mee omgaan. Dit is een beetje kinderachtig maar goed
nah, it's just a fleshwoundquote:Op zondag 5 juni 2011 18:46 schreef PatriQue89 het volgende:
breinaald in je oog.. weet niet.. misschien moet je naar t ziekenhuis..
Ik ben nergens pissed off om en als je mijn posts te allen tijde serieus neemt, tsja, wat moet ik daar nou op zeggen. Je zou beter kunnen weten maar het is goed. Ik laat je wel met rustquote:
Nah het kwam even kut over, sorry dan oke.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nergens pissed off om en als je mijn posts te allen tijde serieus neemt, tsja, wat moet ik daar nou op zeggen. Je zou beter kunnen weten maar het is goed. Ik laat je wel met rust
Die van Darth Vader is leukquote:
Meestal maak je die geluiden TIJDENS het etenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
Nomnomnom, eten was lekker.
En ik moet helegaar niks.#TT
Nagenieten.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meestal maak je die geluiden TIJDENS het eten
Wat stond er op het menu?
In een weekend? Ik heb geen weekendOVquote:Op zondag 5 juni 2011 18:32 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Rene kom je ook bowlen? (FHF Buddy bowlingmeet)
Waarom nou toch?quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
En meteen komt Bicycle van Queen op, Toeval? Nee.
De SNES toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:48 schreef Kally het volgende:
O bellan dat weet jij ook wel, wat speelde Zwabber laatst voor old skool computer?
Zou kunnenquote:
Lekker dier!quote:
quote:
Jaquote:
Minder zoenen!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb weer zo'n facking vieze aft in mn muil![]()
Zo maar ff spoelen met zout water..
Hahahaquote:
Sue.quote:
jeejquote:
Jaaaa.. maar voor er daadwerkelijk ook maar iets gaan gebeuren, zullen we wel weer een paar maand verder zijnquote:
1 *haalt adem* euroquote:Op zondag 5 juni 2011 20:30 schreef Zeroku het volgende:
Wie zijn vermogen hardop kan zeggen zónder af en toe adem te halen is in feite een arme sloeber.
'af en toe'quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan ga je kruipen. Gaat je hooguit een nieuwe broek en een pakje pleisters kosten.
Dan zal-ie waarschijnlijk duurder uit zijn dan dat treinkaartje, waar hij toch al korting op krijgt vanwege de OV-kaartquote:Op zondag 5 juni 2011 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan ga je kruipen. Gaat je hooguit een nieuwe broek en een pakje pleisters kosten.
Mijn broeken zijn duurder dan 40 euro retour.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is zo'n ritje echt zo duur?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn broeken zijn duurder dan 40 euro retour.
Genoeg aanbiedingen, voor 12,50 of 15,00 ¤ in het weekend een retour bij Kruidvat, Blokker, AH e.d.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn broeken zijn duurder dan 40 euro retour.
Ben je altijd zo aardig?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Genoeg aanbiedingen, voor 12,50 of 15,00 ¤ in het weekend een retour bij Kruidvat, Blokker, AH e.d.
Dit was een gratis tip.
Valt dit onder aardig?quote:
Gratis tips weggeven noem ik vrij aardigquote:
Ja. Dus waarom iets vragen?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Geld voor vragen inderdaad, voor niets gaat de zon op.
Ik had, als ik wat gewiekster was, het natuurlijk kunnen brengen als; hé ik regel een retour voor je voor ¤17,50.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Geld voor vragen inderdaad, voor niets gaat de zon op.
As I saidquote:Op zondag 5 juni 2011 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had, als ik wat gewiekster was, het natuurlijk kunnen brengen als; hé ik regel een retour voor je voor ¤17,50.
Damn, ik ben aardig!
Hoiquote:
You did!quote:
Primaquote:Op zondag 5 juni 2011 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had, als ik wat gewiekster was, het natuurlijk kunnen brengen als; hé ik regel een retour voor je voor ¤17,50.
Damn, ik ben aardig!
regel een ander voor me, gratis als het ff kan, wel iets met roodquote:Op zondag 5 juni 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje agressief van je UI hihi.
Ik doe denk ik mijn Lady Gaga shirt aan morgen.quote:
Welkquote:Op zondag 5 juni 2011 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe denk ik mijn Lady Gaga shirt aan morgen.
Dat vraag je aan iemand die zijn UI ook maar gejat heeft?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
regel een ander voor me, gratis als het ff kan, wel iets met rood
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lief!!!!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat vraag je aan iemand die zijn UI ook maar gejat heeft?Maar ik zal eens voor je kijken.
Orgineel, maar toch kleurloos. uw inzet verdient wel een blommetje!quote:
Maar dan met de afbeelding van iets wat voor een harig dier met 4 poten, wat snorharen, een staart en een miauwend geluid kan doorgaanquote:
*Paint aanzwengelt.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dan met de afbeelding van iets wat voor een harig dier met 4 poten, wat snorharen, een staart en een miauwend geluid kan doorgaan
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dan met de afbeelding van iets wat voor een harig dier met 4 poten, wat snorharen, een staart en een miauwend geluid kan doorgaan
Hij's cute, maar ik wacht nog even het tekenTALent van Lutte af .quote:
Eerst Fabian even eten geven, dat gepiep doet af aan mijn concentratievermogen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij's cute, maar ik wacht nog even het tekenTALent van Lutte af .
Het heeft geen haast hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerst Fabian even eten geven, dat gepiep doet af aan mijn concentratievermogen.
Die is toch ook wel om op te vreten!quote:
Ja!!!!!quote:
Verse foto onderwegquote:
Je bent zelf een stomme rand.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je editte en dat er randdebiel stond
Dit is duidelijk een kunstwerk uit de rode periode (quote:Op zondag 5 juni 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem hem: 'Duizend-en-één redenen waarom ze Lutte niet alleen moeten laten met Paint gevangen in 60 bij 60 pixels.'
quote:
Ja zeker als hij bovenop Lynxie ligtquote:
Ja de poes moet niks van hem hebbenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja de poes moet niks van hem hebben
Lynxie ook niet trouwens
Ja, hakkie takkie maarquote:
De wat?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
Kal, jij had de hoofdlijn van CV al uitgespeeld toch?
Dat zei ie niet!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
Ron leert papa mailen.Zet er een camera op en je hebt een geniale RLS.
'Maar het is zondag, dan zijn ze toch niet open?'
Veeg me op!
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
Veeg me op!
Datquote:Op zondag 5 juni 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
Veeg me op!
Jawel.quote:
En een boel hulp van je broer.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel.En hij krijgt nu dus voort iedere week een soort enquete van zijn werk op de mail, dat worden lange lange avonden denk ik.
Whhehehhehehe.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, zondag is het internet dicht heur, dan zitten alle pc's in de kerk te bidden tot Google
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
Veeg me op!
Pff, dat los je toch zo op. Via een proxy 's morgerns een Amerikaans ip adresje, en 's middags een van de paaseilanden.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, zondag is het internet dicht heur, dan zitten alle pc's in de kerk te bidden tot Google
Whahahaquote:
maar je mag je pc niet storen als hij aan het bidden is, of je communiceert met je proxy door een vinger in je modem te steken natuurlijkquote:Op zondag 5 juni 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Pff, dat los je toch zo op. Via een proxy 's morgerns een Amerikaans ip adresje, en 's middags een van de paaseilanden.
Fixed.
Niet haten op Adele.quote:
Adele is mijn huismeid, die krijgt alleen love.quote:
Die vingers die in verschillende poorten verdwijnen is voor bepaalde religies geen probleem nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar je mag je pc niet storen als hij aan het bidden is, of je communiceert met je proxy door een vinger in je modem te steken natuurlijk
Monsieur Cannibale, tutututtu!quote:
Thompsonquote:
Ben net aan het veranderen. :333quote:Op zondag 5 juni 2011 21:38 schreef Zeroku het volgende:
NU EVEN BIJ BELLANTR0X LURKEN OP DR GEZICHTSBOEK![]()
Ik zie hem nu pas jaquote:Op zondag 5 juni 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Word je ook eens wakker??
SHUT UPPP!!!
Wat de neuk doet ie daar.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm... ik denk het hele weekend al dat de tandpasta op is.. ligt het in de keukenla
quote:
wat heb je in je mond gehad danquote:Op zondag 5 juni 2011 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, 3x gepoetst, en 1 x gestookt, en geflost, en nog listerine spoelbeurt..
lijkt me eerst wel weer genoeg
Tweemaal.quote:
Ik heb 2 keer gehuild. Een keer bij de dood, en een keer bij de slechte casting.quote:
Ik kom nu al tot 3, dus dat klopt nietquote:
Maar natuurlijkquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer gehuild. Een keer bij de dood, en een keer bij de slechte casting.
Jep. Die heeft geen glazuur meerquote:Op zondag 5 juni 2011 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, 3x gepoetst, en 1 x gestookt, en geflost, en nog listerine spoelbeurt..
lijkt me eerst wel weer genoeg
In drie minuten heeft ze drie keer gehuild? Knap.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kom nu al tot 3, dus dat klopt niet
[..]
Maar natuurlijk
[..]![]()
Ik kan niet zo tegen de Nederlandse acteerkunsten... het is té geacteerd
Wuut?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In drie minuten heeft ze drie keer gehuild? Knap.
Is het ook.quote:
Nu kots ik ook op Carice, alleen die dochter is zieligquote:Op zondag 5 juni 2011 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is het ook.
De Gelukkige Huisvrouw heeft een 10 keer beter verhaal en is ook beter geschoten.
Carice is leuk in ZB en Knetter en Minoes, de oudere. Nu vind ik haar ook minder worden.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu kots ik ook op Carice, alleen die dochter is zielig
Dat kind is geniaalquote:Op zondag 5 juni 2011 22:06 schreef Kally het volgende:
Omg dit is wel even heftig, ik moet er niet aan denken afscheid te nemen van je kids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |