Ditquote:
He, hoe gaat het met je bazige chick?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:43 schreef Leonidas82 het volgende:
Wegens geldgebrek wil ik aankomende zomer met wat maten (leeftijd 28,29 en 32) op zuipvakantie gaan op Terschelling. We hadden al wat campings op het hoog (terpstra, appelhof etc) en het ons goedkoop en gezellig om via een jongerenorganisatie te boeken, zoals beachmasters of x-travel, todat ik zag dat de reizen bedoeld zijn tot 26 jaar. Dus ik ff bellen, vertelde die reisadviseuse dat de gemiddelde leeftijd tussen de 16 en 19 ligt en wij dus iig te oud zijn om mee te gaanHet mocht wel, maar het was wel wat vreemd
![]()
wtf, wat maakt dat nou uit, wij hoeven niet persé elke avond met de jeugd op stap, maar gaan dan gewoon onze eigen gang. Wat maakt het dan uit als je rond de 30 bent.
Jongeren reisorganisaties die ons niet willen meenemen![]()
Foto's om het topic wat te verduidelijken:
[ afbeelding ]
torentje bouwen
[ afbeelding ]
Snap de klacht inderdaad niet zo goed, je mag toch mee?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:58 schreef Gemaskerde het volgende:
Klacht klopt niet als ik je OP moet geloven.
Je klaagt zegt dat ze je niet willen meenemen, maar de OP zegt dat jullie wel mee mogen maar dat het alleen nogal vreemd kan zijn.
Het gaat erom dat TS zich oud voelt door die reisorganisatie.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:58 schreef Gemaskerde het volgende:
Klacht klopt niet als ik je OP moet geloven.
Je klaagt zegt dat ze je niet willen meenemen, maar de OP zegt dat jullie wel mee mogen maar dat het alleen nogal vreemd kan zijn.
Laat ik het zo zeggen: de reisadviseuse klonk niet echt enthousiast nadat ik aangaf hoe oud wij waren. Door onze leeftijd behoren we eigenlijk niet tot de 'doelgroep'. Maar ze kon wel een uitzondering maken. Maar 'vreemd' was het wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:00 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Snap de klacht inderdaad niet zo goed, je mag toch mee?
Ik ga toch ook niet mee op schoolreisjes van de plaatselijke basisschoolquote:Op zondag 5 juni 2011 18:02 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: de reisadviseuse klonk niet echt enthousiast nadat ik aangaf hoe oud wij waren. Door onze leeftijd behoren we eigenlijk niet tot de 'doelgroep'. Maar ze kon wel een uitzondering maken. Maar 'vreemd' was het wel.
Zou jij je dan welkom voelen?
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef Leonidas82 het volgende:
leeftijd is maar relatief
Alsof wij elke avond met de jeugd gaan stappenTuurlijk niet, we willen alleen tentje opzetten en miss af en toe ff bbqen en biertje drinken met die jongeren. Maar verder gaan we gewoon onze eigen gang hoor.
En we zijn echt geen 'ouwe lullen' ofzo. We dragen allstars, hippe kleren en hebben ook gadgets, we zijn alleen rond de 30. Boeiend.
Het woord hip gebruiken.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef Leonidas82 het volgende:
En we zijn echt geen 'ouwe lullen' ofzo. We dragen allstars, hippe kleren en hebben ook gadgets, we zijn alleen rond de 30. Boeiend.
In de ogen van iemand van 16-18 jaar ben je een oude lul, hoe hard je dat nu ook aan het ontkennen bent.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef Leonidas82 het volgende:
Alsof wij elke avond met de jeugd gaan stappenTuurlijk niet, we willen alleen tentje opzetten en miss af en toe ff bbqen en biertje drinken met die jongeren. Maar verder gaan we gewoon onze eigen gang hoor.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:08 schreef trovey het volgende:
[..]
In de ogen van iemand van 16-18 jaar ben je een oude lul
Pics van je moederquote:Op zondag 5 juni 2011 18:11 schreef Hendroit het volgende:
Mijn moeder is 34
Ik ben 16
TS JE BENT EEN OUDE LUL
Waarschijnlijk een tokkie, anders poept ze op haar 18e geen Fokker uit.quote:
Ik ben 40+ en dacht precies hetzelfde toen ik 18 was hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.( Ik ben 18 jaar oud.) Verder niet per se iets mis mee hoor.
Ja, maar dan kunnen we niet meedoen met leuke activiteiten die door die jongerenreisorganisaties worden georganiseerd en komen we ook niet in aanmerking voor kortingen. Moeten we alles zelf regelen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:16 schreef Hexagon het volgende:
Waarom moet je uberhaupt met zo'n organisatie mee als je toch in NL blijft?
Scheelt bakken met geld als je het gewoon zelf regelt met een camping.
Zo bijzonder kunnen die activiteiten daar niet zijn dat dat niet ook op eigen houtje goedkoper te regelen is.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:18 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we niet meedoen met leuke activiteiten die door die jongerenreisorganisaties worden georganiseerd en komen we ook niet in aanmerking voor kortingen. Moeten we alles zelf regelen.
Daar heb je de leeftijd dan ook voor.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:18 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we niet meedoen met leuke activiteiten die door die jongerenreisorganisaties worden georganiseerd en komen we ook niet in aanmerking voor kortingen. Moeten we alles zelf regelen.
Ik gaf je het voordeel van de twijfel, maar met deze zin is het klaar. Trolltopic.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef Leonidas82 het volgende:
En we zijn echt geen 'ouwe lullen' ofzo. We dragen allstars, hippe kleren en hebben ook gadgets,
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef Leonidas82 het volgende:
Jammer is het wel dat die chicks van -10 jaar jouw leeftijd je achter je rug staan uit te lachen en als je pech helemaal hebt doen ze het vol in je gezichtquote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
iedereen doet hier wel stoer maar stiekem van binnen krijgt iedereen hier wel een half stijvje van het idee op vakantie te gaan naar een camping waar alleen maar chicks van jouw leeftijd - 10 jaar staan
als zij t vol in mn gezicht doen doe ik dat ook ( maar dan spuitenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Jammer is het wel dat die chicks van -10 jaar jouw leeftijd je achter je rug staan uit te lachen en als je pech helemaal hebt doen ze het vol in je gezicht...daar gaat je stoere imago.
Denk je nou werkelijk dat je een kans zou maken, de 18 jarigen hier op FOK! lachen TS al uit.
Dan krijg jijquote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
als zij t vol in mn gezicht doen doe ik dat ook ( maar dan spuiten![]()
![]()
)
18 jarige knulletjesquote:
Niet op een jongerencamping waar ze in de meerderheid zijn en helaas met ouderdom komt ook de aftakeling van het lichaam, 18 jarige jongens zijn de de prime van hun leven dus je kunt het wel schudden.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
18 jarige knulletjesik plas in hun kond
gelukkig ben ik 20 zit ik op kickbox 1.93m 85 kg 6% bf leg press 230 kgquote:Op zondag 5 juni 2011 19:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet op een jongerencamping waar ze in de meerderheid zijn en helaas met ouderdom komt ook de aftakeling van het lichaam, 18 jarige jongens zijn de de prime van hun leven dus je kunt het wel schudden.![]()
Nee hoor, daarvoor ga ik wel naar voormalige oostblok landen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
iedereen doet hier wel stoer maar stiekem van binnen krijgt iedereen hier wel een half stijvje van het idee op vakantie te gaan naar een camping waar alleen maar chicks van jouw leeftijd - 10 jaar staan
Achter - 10 jaren meisjes aangaan...pedo.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
gelukkig ben ik 20 zit ik op kickbox 1.93m 85 kg 6% bf leg press 230 kg
ach de formule is toch eigen leeftijd (-4x +2)6*(0.5+4)+4*0+8quote:Op zondag 5 juni 2011 20:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Achter - 10 jaren meisjes aangaan...pedo.![]()
Hosselen op de peuterspeelplaats van de camping gaat je te ver?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ach de formule is toch eigen leeftijd (-4x +2)6*(0.5+4)+4*0+8
Dus dan zijn ze nog steeds te oud
Jemig de pemig, mozes kriebelquote:Op zondag 5 juni 2011 19:20 schreef Alan_Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
De Oudere Jongeren
Van Kooten en Die Bie hebben er wel een organisatie voor.
Genoeg onzekere 17-jarigen die vallen op mannen van bijna 30. Je straalt gewoon wat meer zelfverzekerdheid uit. Is ook andersom (jonge man>vrouw)quote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Jammer is het wel dat die chicks van -10 jaar jouw leeftijd je achter je rug staan uit te lachen en als je pech helemaal hebt doen ze het vol in je gezicht...daar gaat je stoere imago.
Denk je nou werkelijk dat je een kans zou maken, de 18 jarigen hier op FOK! lachen TS al uit.
Een boot naar een eiland regelen en een plaats op een camping reserveren. Daar hoef je niet voor te studeren hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:18 schreef Leonidas82 het volgende:
Inderdaad, en bovendien zijn die activiteiten vaak enorm ruk. Twintig min per kroeg bij de kroegentocht en je krijgt een of ander sinaasappelsapshotje waarna iedereen denkt dat ze dronken zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Een boot naar een eiland regelen en een plaats op een camping reserveren. Daar hoef je niet voor te studeren hoor.
Maar of het verstandig is om als 30 jarige te "rommelen" met iemand die 13 jaar jonger is is een tweedequote:Op zondag 5 juni 2011 21:18 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Genoeg onzekere 17-jarigen die vallen op mannen van bijna 30. Je straalt gewoon wat meer zelfverzekerdheid uit. Is ook andersom (jonge man>vrouw)
als het onbeperkt was dan hebben ze je niet voorgelogenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:09 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Inderdaad, en bovendien zijn die activiteiten vaak enorm ruk. Twintig min per kroeg bij de kroegentocht en je krijgt een of ander sinaasappelsapshotje waarna iedereen denkt dat ze dronken zijnwij hadden het zelfs zo dat er een Beach Day was met onbeperkt bier, was het nondomme focking maltbier
_____!
230kg legpressquote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
gelukkig ben ik 20 zit ik op kickbox 1.93m 85 kg 6% bf leg press 230 kg
28 jaar een oude fossiel noemen, ga fietsen manquote:Op maandag 6 juni 2011 14:05 schreef MissionPhailed het volgende:
Drie fossielen op een jongerencamping, dat combineert toch niet
Maar gezien de reacties van 16-18 jarigen in dit topic zien zij het probleem wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
28 jaar een oude fossiel noemen, ga fietsen man![]()
Op zo'n vakantie ga je het echt niet hebben over economie of politiek ofzo. Praten over gadgets, chicks en voetbal, kan ook prima met 17-jarigen. Zie het probleem niet.
Pics van die milf?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:11 schreef Hendroit het volgende:
Mijn moeder is 34
Ik ben 16
TS JE BENT EEN OUDE LUL
dit dus....maar ja TS vind zichzelf nog steeds hip en heeft nog steeds niet door dat hij hiervoor te oud is terwijl heel Fok! van onder de 20 hem nu keihard uitlacht (op een paar jonge snolletjes na miscchien die hopen op 3 suikeroompjes als ze op vakantie naar Terschelling gaan)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 06:36 schreef respect_020 het volgende:
Ik vind als je op een leeftijd beland bent van boven de 28 en nog op "zuipvakantie" gaat je een behoorlijke droeftoeter bent hoor
Alsof 17-jarigen het niet over economie of politiek hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
28 jaar een oude fossiel noemen, ga fietsen man![]()
Op zo'n vakantie ga je het echt niet hebben over economie of politiek ofzo. Praten over gadgets, chicks en voetbal, kan ook prima met 17-jarigen. Zie het probleem niet.
jong en 18 jaar in 1 zin?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:59 schreef Foktokkie het volgende:
Ts wil gewoon graag gebruik maken van het effect dat een hoge dosis alcohol op jonge 18-jarige meisjes heeft.
9-Jarige chimeids sowieso.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Oud dus.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef Leonidas82 het volgende:
Waarom heb ik het idee dat TS triestheid uitstraalt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:53 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Alsof 17-jarigen het niet over economie of politiek hebbendaar gaat het helemaal niet om. Je bent gewoon ouder, klaar. Heeft zo z'n voordelen en nadelen. De ene tiener zal zich aan je paal willen rijgen terwijl de andere je uitkotst, ligt er ook aan wat je uitstraalt.
Inderdaad, dat is bovendien véél relaxter. Je eigen bier, vreten en een fatsoenlijk huis en je kan lekker ergens anders gaan zuipen wanneer je daar zin in hebt. Sowieso vind ik dat veel beter, krijg je niet allemaal van die achterlijke nevenactiviteiten als kroegentochten, beach days en achterlijke boottrips aangeboden die je zelf ook wel beter zou kunnen regelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:03 schreef Catch22- het volgende:
Huur dan gewoon een huisje/neem een plek op een camping en ga drinken.
En hoezo allstars met hippe kleren? allstars zijn voor n00bs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |