Ditquote:
He, hoe gaat het met je bazige chick?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:43 schreef Leonidas82 het volgende:
Wegens geldgebrek wil ik aankomende zomer met wat maten (leeftijd 28,29 en 32) op zuipvakantie gaan op Terschelling. We hadden al wat campings op het hoog (terpstra, appelhof etc) en het ons goedkoop en gezellig om via een jongerenorganisatie te boeken, zoals beachmasters of x-travel, todat ik zag dat de reizen bedoeld zijn tot 26 jaar. Dus ik ff bellen, vertelde die reisadviseuse dat de gemiddelde leeftijd tussen de 16 en 19 ligt en wij dus iig te oud zijn om mee te gaanHet mocht wel, maar het was wel wat vreemd
![]()
wtf, wat maakt dat nou uit, wij hoeven niet persé elke avond met de jeugd op stap, maar gaan dan gewoon onze eigen gang. Wat maakt het dan uit als je rond de 30 bent.
Jongeren reisorganisaties die ons niet willen meenemen![]()
Foto's om het topic wat te verduidelijken:
[ afbeelding ]
torentje bouwen
[ afbeelding ]
Snap de klacht inderdaad niet zo goed, je mag toch mee?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:58 schreef Gemaskerde het volgende:
Klacht klopt niet als ik je OP moet geloven.
Je klaagt zegt dat ze je niet willen meenemen, maar de OP zegt dat jullie wel mee mogen maar dat het alleen nogal vreemd kan zijn.
Het gaat erom dat TS zich oud voelt door die reisorganisatie.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:58 schreef Gemaskerde het volgende:
Klacht klopt niet als ik je OP moet geloven.
Je klaagt zegt dat ze je niet willen meenemen, maar de OP zegt dat jullie wel mee mogen maar dat het alleen nogal vreemd kan zijn.
Laat ik het zo zeggen: de reisadviseuse klonk niet echt enthousiast nadat ik aangaf hoe oud wij waren. Door onze leeftijd behoren we eigenlijk niet tot de 'doelgroep'. Maar ze kon wel een uitzondering maken. Maar 'vreemd' was het wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:00 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Snap de klacht inderdaad niet zo goed, je mag toch mee?
Ik ga toch ook niet mee op schoolreisjes van de plaatselijke basisschoolquote:Op zondag 5 juni 2011 18:02 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: de reisadviseuse klonk niet echt enthousiast nadat ik aangaf hoe oud wij waren. Door onze leeftijd behoren we eigenlijk niet tot de 'doelgroep'. Maar ze kon wel een uitzondering maken. Maar 'vreemd' was het wel.
Zou jij je dan welkom voelen?
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef Leonidas82 het volgende:
leeftijd is maar relatief
Alsof wij elke avond met de jeugd gaan stappenTuurlijk niet, we willen alleen tentje opzetten en miss af en toe ff bbqen en biertje drinken met die jongeren. Maar verder gaan we gewoon onze eigen gang hoor.
En we zijn echt geen 'ouwe lullen' ofzo. We dragen allstars, hippe kleren en hebben ook gadgets, we zijn alleen rond de 30. Boeiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |