Over de shoarma? Nog nooit van gehoord. Het is meer voor op garnalen of zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Geen whiskeysaus bij de shoarmazaak? Overal waar ik shoarma of kebab heb gegeten, hadden ze het er.
Whiskey cocktailsaus over de doner doen ze ook bij Isa in de stad. Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:33 schreef golfer het volgende:
Whiskysaus over de shoarma? Lijkt mij sterk dat je dat gegeten hebt.
Ik vind het heerlijk in ieder geval!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Whiskey cocktailsaus over de doner doen ze ook bij Isa in de stad. Ik moet er niet aan denken
Bij ons bedrijf bestellen ze ook wel eens bij zo'n kot waar ze oa shoarma leveren met verschillende sauzen en daar zit ook whiskysaus bij. Zo heel gek is het niet lijkt me.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:33 schreef golfer het volgende:
Whiskysaus over de shoarma? Lijkt mij sterk dat je dat gegeten hebt.
Ik zal het receptje eens proberen!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:43 schreef RedAlert het volgende:
Whiskey saus
100ml mayonaise
3 el ketchup
Beetje whiskey toevoegen
Paprikapoeder
2 tl chilisaus/sambal
100 ml crème fraîche
peper en zout
01) Meng in een kom de mayonaise en de crème fraîche met een lepel goed door elkaar.
02) Roer daarna een scheut whiskey door de saus en voeg vervolgens tomatenketchup toe tot de saus een mooie roze kleur heeft.
03) Maal vervolgens naar smaak verse peper en zout door de whiskeysaus en roer er twee theelepels chilisaus doorheen.
04) Maak de saus af met een klein beetje paprikapoeder!
05) Even proeven natuurlijk om naar smaak nog wat extra whiskey, chilisaus( desnoods een klein beetje sambal) of peper en zout toe te voegen aan de whiskey-saus.
Ik denk dat dit er op lijkt ....misschien moet je dit eens proberen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |