deja vuquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:46 schreef pl4kkie het volgende:
Wat ik me nou af vraag he. Is er een addon/macro waarbij je in de guild als officer inactive mensen kan kicken. Ik heb nu wel een macro waarbij ik mensen in een bepaald level range kan kicken. Maar dat zijn er vaak niet meer dan 40 in een 1k topped leveling guild.
* mompelt iets met curse.com en zoek functiequote:
Private servers zijn ruk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:41 schreef EpicKnife het volgende:
Spelen mensen ook op private servers? En hoe zit het met de trial? Speel je dan origineel?
Ik twijfel over het spel =P
Voordat ik begonnen ben op een reguliere server heb ik eerst op een private server gespeeld. Daar ontdekte ik dat het best wel een grappig spel was, maar dat ik voor meer gemakken toch echt regulier moet spelen (private servers hebben gewoon te weinig spelers tegelijk online, waardoor bepaalde dingen veel slechter werken omdat ze uitgedacht zijn op veel deelnemers, bijv dungeonfinder en de AH). Maar om te ontdekken of je het echt leuk vind is het prima.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:41 schreef EpicKnife het volgende:
Spelen mensen ook op private servers? En hoe zit het met de trial? Speel je dan origineel?
Ik twijfel over het spel =P
Waarom is het ruk? Het is geen ander spel of zo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Private servers zijn ruk.
En bij een trial speel je idd al direct het normale spel, alleen is er een max level (20 of zo?).
Omdat ik wow met name leuk vind vanwege het sociale aspect en die is er niet op private servers.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom is het ruk? Het is geen ander spel of zo.
Oke, maar dat gaf ik ook al aan. Er zijn gewoon te weinig spelers actief op private servers.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ik wow met name leuk vind vanwege het sociale aspect en die is er niet op private servers.
Een vriend van me speelde op een 'drukke' private server. Hij was altijd alleen in Dalaran of Stormwind of whateverVerder had elke speler god-like abilities. Leuk joh! Nee, het is niet leuk om met alles te cheaten.
Daar is de trial dus voorquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Oke, maar dat gaf ik ook al aan. Er zijn gewoon te weinig spelers actief op private servers.
Maar ik ben WOW gaan spelen door een privateserver, anders hed ik nooit geweten dat het best een aardig spel is
Alleen redelijk wat verschillen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom is het ruk? Het is geen ander spel of zo.
100 euro?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:16 schreef EpicKnife het volgende:
Maar betalen voor WoW ¤13,- per maand ofzo kan nog, maar ik loop achter.
Dus dat betekent dat ik de game + expansions moet kopen? ( = +- ¤100.- kwijt)
Ja en nee. Om het spel te kunnen spelen tot level 60 heb je alleen De originele WoW nodig (Vanilla). Als je dan tot level 70 wilt spelen (en eventueel als Blood Elf of Dreanei en Jewelcrafting als prof) moet je The burning Crusade als expansion kopen. Tot level 80 is Wrath of the Lich King(met Death Knight als class). Tot 85 Cataclysm(met archaeology als prof en Goblins en Worgens als rassen). Als je gelijk alles wilt kunnen of wilt beginnen als Goblin moet je inderdaad alles kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:16 schreef EpicKnife het volgende:
Maar betalen voor WoW ¤13,- per maand ofzo kan nog, maar ik loop achter.
Dus dat betekent dat ik de game + expansions moet kopen? ( = +- ¤100.- kwijt)
Mijn vriend speelt al jarenlang gratis. Die verkoopt gold aan mensen in het guild in ruil voor gamecards. Zo heeft hij zelfs Cata 'gekocht'.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:25 schreef EpicKnife het volgende:
Maar voor 35 eu heb je dan de game + TBC+WotLK ? Catalsym wil ik niet, ik hoorde dat pvp dan saai werd. Ik twijfel dus nog tussen een private server of een public server. (heb geen bijbaantje oid. :/)
Nee, maar raiden is duur en niet iedereen heeft tijd/zin om naast al dat raiden nog gold te gaan verzamelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:30 schreef EpicKnife het volgende:
Dan zou je dus wel moeten beginnen met het spel kopen etc.
Maar waarom in-game geld ruilen met rl geld? Is dat gold zeldzaam ofzo?
Van andere mensen moet je niks aantrekken, wow heeft miljoenen mensen met elk een eigen mening. Tevens mensen die pvp saai vinden in cata, hebben denk ik nog nooit een enkele RBG gedaan of zijn zo slecht in PvP dat het gewoon niks aan is voor hun. Spanning in RBG is soms echt super. Vooral als je synch speelt met je hele team en gewoon het spel controleerd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:25 schreef EpicKnife het volgende:
Maar voor 35 eu heb je dan de game + TBC+WotLK ? Catalsym wil ik niet, ik hoorde dat pvp dan saai werd. Ik twijfel dus nog tussen een private server of een public server. (heb geen bijbaantje oid. :/)
Waarom is raiden duur? Ik gebruik bijna geen flasks/food en heb 9/10 keer nog steeds de hoogste dps dan mensen met betere gear en die wel gewoon flasks gebruiken. Alleen als ik tank gebruik ik een stamina flask voor de rest niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, maar raiden is duur en niet iedereen heeft tijd/zin om naast al dat raiden nog gold te gaan verzamelen.
Waarom zo ongebalanceerd? Dan maak je dus ook geen kans meer als je wel betaalt en overnieuw begint?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:34 schreef Chau het volgende:
[..]
Van andere mensen moet je niks aantrekken, wow heeft miljoenen mensen met elk een eigen mening. Tevens mensen die pvp saai vinden in cata, hebben denk ik nog nooit een enkele RBG gedaan of zijn zo slecht in PvP dat het gewoon niks aan is voor hun. Spanning in RBG is soms echt super. Vooral als je synch speelt met je hele team en gewoon het spel controleerd.
In jouwn geval zou ik private server gaan nemen, aangezien wow zich focussed op lvl 85 content en dus ook classes gaat balanceren voor lvl 85 en dus niet meer wat misschien voor een lvl 80 rogue het beste kan zijn.
In mijn guild is geen flasks/food etc gebruiken heel erg uitgesloten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom is raiden duur? Ik gebruik bijna geen flasks/food en heb 9/10 keer nog steeds de hoogste dps dan mensen met betere gear en die wel gewoon flasks gebruiken. Alleen als ik tank gebruik ik een stamina flask voor de rest niet.
Ach, ik vind dat ze niet zo moeten huilen. Het gaat dan alleen om het idee dat je wel een flask/food hebt gebruikt dan dat het daadwerkelijk een enorm verschil gaat maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In mijn guild is geen flasks/food etc gebruiken heel erg uitgesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |