Ergens een keertje gelezen dat je het JUIST niet grondig schoon moet maken, maar het schoon te laten spoelen door je lichaam zelf. Doordat je het grondig schoonmaakt kun je de ''goede'' bacteriën wegwassen, waardoor alleen de ''slechte' overblijven en dus gaat stinken.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef myr-kus het volgende:
Hai,
Ik was mezelf elke ochtend en avond zonder zeep of prutzooi, en na de sex maak ik het ook grondig schoon en laat ik zoveel mogelijk zooi eruit lopen.
Alvast bedankt!
Er staat bij z'n profiel ook dat het een hij is. Die vagina is dus iets recentelijks.quote:
Klopt, teveel wassen met zeep ed. werkt averechts.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef Wabo het volgende:
[..]
Ergens een keertje gelezen dat je het JUIST niet grondig schoon moet maken, maar het schoon te laten spoelen door je lichaam zelf. Doordat je het grondig schoonmaakt kun je de ''goede'' bacteriën wegwassen, waardoor alleen de ''slechte' overblijven en dus gaat stinken.
Gaat steeds makkelijker worden als je ouder gaat worden...iets met meer zelfvertrouwen krijgen en er aan wennen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:32 schreef myr-kus het volgende:
ja ik snap ook wel dat hij er meer heeft gezien. maar ik denk dat geen enkele vrouw even bij de huisarts naar binnen stapt en daar gespreid gaat liggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
Als je geen afscheiding hebt, zou ik die inlegkruisjes maar laten voortaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef myr-kus het volgende:
nee heb verder geen afscheiding of iets ook geen andere klachten die je eraan kan binden. en ik draag inlegkruisjes gewoon voor een fris gevoel maar zal misschien ook avarechts werken maar goed...
dan zal ik toch maar even over die drempel heen stappen en naar de huisarts gaan...
ofwel: ruikt hij ook niet ff anders de laatste tijd?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:36 schreef Holy_Goat het volgende:
hmmdit is ook relevant op piemels denk ik zo?
Dat krijg je als iemand niet goed oplet bij het aanmaken van een relkloon.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er staat bij z'n profiel ook dat het een hij is. Die vagina is dus iets recentelijks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |