Daar ben ik het niet mee eensquote:Op zondag 5 juni 2011 15:25 schreef tony28 het volgende:
Ja mag zeggen weet van aan pakken om een vrouwtje te verwennen in bed geef de vrouw eerst en dan de rest probeer even ben zeker dat je zal weten wat dat was want heb respect voor een vrouw zoals het hoort en één maal geweest of wel zal je blijven komen of laat je mij nooit meer los als je vrij bent want meen dit geen schrik doen . stompje van mijn been zeer mooi gedaan en als je hier bent en zeg nee drinken we toch wel een fles champagne en blijven de zelfde
En ook niet struikelt over z'n taal.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:28 schreef Sealnova het volgende:
volgens mij wil TS een date met een vrouw die het niet erg vindt dat zijn been geamputeerd is.
Oh zat ik in de buurt, ik snap alleen de champagne niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:28 schreef Sealnova het volgende:
volgens mij wil TS een date met een vrouw die het niet erg vindt dat zijn been geamputeerd is.
Lekker penetreren met die stomp.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:28 schreef Sealnova het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:28 schreef Sealnova het volgende:
volgens mij wil TS een date met een vrouw die het niet erg vindt dat zijn been een deel van zijn hersens geamputeerd is.
Als de vrouw toch niet wil dan wil ie alsnog wel champagne met haar drinken, en no hard feelings.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zat ik in de buurt, ik snap alleen de champagne niet.
Ja dus dames kom maar op geen schrik wie wil mailen mag kan tonymalony@hotmail.com ik wacht spanning af op berichtquote:Op zondag 5 juni 2011 15:28 schreef Sealnova het volgende:
jmmr man jmmrquote:
Ja klopt, vooral als het maar 3 letterstjes zijn komt het vaak voorquote:Op zondag 5 juni 2011 15:35 schreef o.us het volgende:
[..]
jmmr man jmmr
kn gebeure tog net als ts zijn verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |