Als die maar sneller komt dan in het slowchattopic.quote:
En Theo Bos wint de Tour de Rijke.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:28 schreef Waaghals het volgende:
Kelderman heeft de ronde van Noorwegen gewonnen
Leuke fotoquote:Op zondag 5 juni 2011 15:36 schreef forzaudinese het volgende:
jaaaaaaaa we hebben weer een nederlander in het geel!!!!
[ afbeelding ]
Heb nu al zin in de Giro van volgend jaarquote:Op zondag 5 juni 2011 18:01 schreef TheArt het volgende:
Lekkere dag voor Rabo.
Boom wint de proloog van de Dauphine, Bos wint de Tour de Rijke, Kelderman wint de Ronde van Noorwegen en Sinkeldam wint een week na Parijs-Roubaix ook de Ronde van Limburg.
Geniaal ookquote:Op zondag 5 juni 2011 18:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Heb nu al zin in de Giro van volgend jaar
quote:"Vandaag ook op de laatste klim. Ik wilde controleren en een beetje tempo rijden om aanvallen in de finale te voorkomen. Ineens reed ik alleen. Niemand kon volgen. Ook Rasmussen en Wilmann niet meer. Toen heb ik wel laten zien wie hier nou echt de beste was."
En allemaal Nederlandersquote:Op zondag 5 juni 2011 18:01 schreef TheArt het volgende:
Lekkere dag voor Rabo.
Boom wint de proloog van de Dauphine, Bos wint de Tour de Rijke, Kelderman wint de Ronde van Noorwegen en Sinkeldam wint een week na Parijs-Roubaix ook de Ronde van Limburg.
wie weet, ooitquote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman is de nieuwe parel aan het Nederlandse front ?
Van CQranking:quote:
Winst in een Tourrit vind ik nogal overgewaardeerd. Ja, ja, media-aandacht, het komt in het nieuws, ook de wielernoobs onthouden het... maar sportief gezien vind ik het niet zo bijzonder. Tenzij het een bergrit is of zo, maar dan vind ik een Giro of Vuelta bergrit (of waarom niet Dauphine, Zwitserland of Parijs-Nice) even mooi.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Winnen van echt grote koersen (klassiekers, rit Tour, eindklassement Vuelta / Giro imo) is een kwestie van tijd.
Ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Winst in een Tourrit vind ik nogal overgewaardeerd. Ja, ja, media-aandacht, het komt in het nieuws, ook de wielernoobs onthouden het... maar sportief gezien vind ik het niet zo bijzonder. Tenzij het een bergrit is of zo, maar dan vind ik een Giro of Vuelta bergrit (of waarom niet Dauphine, Zwitserland of Parijs-Nice) even mooi.
Ik herinner me nog altijd dat Serge Baguet van pelotonopvulling plots werd gepromoveerd tot semi-topper en "de betere Belgische renner" omdat die per ongeluk een Tourrit won.
Zit wat in. Heeft hij dan aan Dekker te danken, want ik vind het toch vrij onlogisch dat Dekker voor Kroon reed en niet andersom.. Maar destijds zat ik niet echt goed in de materiequote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Soms draait het goed uit. Kroon leek op weg naar een carriere als helper en ik denk dat die door zijn ritwinst in de Tour een carriere als (semi-)kopman heeft kunnen uitbouwen in zijn eigen wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |