Doen vaak stoer in het leven. Ik ken er genoeg. echt kuttaal van: sgat. abm enz.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die op internet WEL stoer durven te doen
Dan vraag ik me af waar jij naar kijkt.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie dat je jezelf al van de nodige feedback voorziet.
Dan nu weer leuk meeposten
Zn borstkas verbrijzelen, wat anders?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ken de verleidingskunsten van Faye niet!Wat gaan ze anders in dat kwartier doen?
Snel wat er bij pleuren dus!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:33 schreef Melting het volgende:
Mmm.... volgens mij klopt mijn playlist niet helemaal. Ik heb nog 5 platen in de wacht staan en dan is het op......
Last minute zijn vaak de beste platen.quote:
Nah, Naat houdt vast aan z'n standpunt (hihi)quote:Op zondag 5 juni 2011 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ken de verleidingskunsten van Faye niet!Wat gaan ze anders in dat kwartier doen?
De dikke reet van Faye?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, Naat houdt vast aan z'n standpunt (hihi)
Je genre is Van alles en nog wat, dus dat moet wel goed komenquote:
Nog steeds!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
Luisteren we nog steeds naar 2 brothers on the 4th floor? Anders loop ik achter
Schop dat kind! EN HARD!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:35 schreef ToT het volgende:
Jezus! Loopt er hier een moeder met kind op de stoep, laat de moeder dat kind een grote plastic fles mijn tuin in flikkeren!
DE FOK KNOKPLOEG ER OP AFSTURENquote:Op zondag 5 juni 2011 15:35 schreef ToT het volgende:
Jezus! Loopt er hier een moeder met kind op de stoep, laat de moeder dat kind een grote plastic fles mijn tuin in flikkeren!
Heen gaan en die fles dr strot in douwenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:35 schreef ToT het volgende:
Nee. Ik gooi namelijk geen flessen in andermans tuin.quote:
quote:
Ja vastquote:Op zondag 5 juni 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik gooi namelijk geen flessen in andermans tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |