Het is geen fobie maar ik kan er behoorlij panisch om lopen doen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Wie wel.. Of haar in het putje maar een fobie?
Ot:
Scheeuwende kinderen baby's, ik krijg direct een benauwend gevoel en ga daar ook direct weg voor ik het kind iets aandoe
Of in een stuk mindere mate; spinnenwebben, spinnen zelf niet, maar dat web.. Als ik dr in fiets of loop stop ik ook direct om panisch om mij heen te slaan en alles af te kloppen
Herkenbaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:59 schreef heiden6 het volgende:
Mijn moeder was helemaal fobisch voor van die houten stokjes waar een ijsje op zit:
[ afbeelding ]
Als iemand dat af ging likken ofzo dan draaide ze echt haar hoofd om vol walging.
Ik ook, die houten stokjes raak ik nimmer nooit aan. ook het wrijven aan papier of karton, of het vasthouden ervan. dat blijft ook uren door mijn lichaam gieren. waarom klik ik dit topic aan, bah.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:59 schreef heiden6 het volgende:
Mijn moeder was helemaal fobisch voor van die houten stokjes waar een ijsje op zit:
[ afbeelding ]
Als iemand dat af ging likken ofzo dan draaide ze echt haar hoofd om vol walging.
Bestaat dat zo grootquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Jmsls het volgende:
Vlaamse reuzen, deze dingen dus:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |