Crewbash. Minstens een note.quote:
Jij bent ook crew hè, idioot.quote:
Ohh shiiquote:Je hebt 71 notes gekregen van onze moderators.
Hunten op FIPO's mag toch niet?quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:56 schreef Renesite het volgende:
Crew doet note-aanvraag. Dat wordt een ban.
quote:
Sorry.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:55 schreef Patje1987 het volgende:
Gedraag je dan ook eens als crew Zeroku)))))))))))))))))))))))))))
Borrelnootjes, Walnoten, Pistachenoten, Chocolade nootjes?quote:
Mag best.quote:
Tijger.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Borrelnootjes, Walnoten, Pistachenoten, Chocolade nootjes?
En nu? Nu moet je me betalen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer![]()
[..]
Oke, en nu?
Owjaa die was ik vergeten.quote:
Hoi?quote:
Nee. Het is een eer dat je mag spelen met de mijne. Dus kost het geld.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoeveel noten heb je me dan gegeven?
Je weet mijn kloon?quote:
Mag ik een seropositieve note?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Het is een eer dat je mag spelen met de mijne. Dus kost het geld.
Jaa die zijn lekkeahh.quote:
Oh, oke.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Het is een eer dat je mag spelen met de mijne. Dus kost het geld.
Eiquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je weet mijn kloon?
[..]
Mag ik een seropositieve note?
wat dacht jij danquote:Op zondag 5 juni 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij kleine menneke drinkt koffie?!
Ik zit te twijfelen tussen een broodje ei, of een broodje met filet american en slaquote:Op zondag 5 juni 2011 13:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, lekker! Ik moet ook nog iets verzinnen voor mijn ontbijt...
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat dacht jij danDacht je dat ik aan de ranja zat?
Nee, heb je mijn notes-topic gemist?quote:
Ik wel .quote:Op zondag 5 juni 2011 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.Ranja
[..]
Nee, heb je mijn notes-topic gemist?
Ik nietquote:Op zondag 5 juni 2011 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.Ranja
[..]
Hmm, doe dan maar een broodje ei. Maar eigenlijk heb ik niet zo'n trek, dus ik sla maar over.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:04 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen een broodje ei, of een broodje met filet american en sla
ik begon bij thee en toen krabbelde ik naar de koffie toe. Iedere dag tik ik er minstens 1 de gieter inquote:Op zondag 5 juni 2011 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.Ranja
[..]
Serieus?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik begon bij thee en toen krabbelde ik naar de koffie toe. Iedere dag tik ik er minstens 1 de gieter in
Oh, denk het dan, ja. Kan ook zijn dat ik het alweer vergeten ben.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ghehe, welke telefoon heb jij eigenlijk nu?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, denk het dan, ja. Kan ook zijn dat ik het alweer vergeten ben.
Is het zo obvious?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ghehe, welke telefoon heb jij eigenlijk nu?
Van die koffie-chocoladeboontjesdingetjes.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel die koffiesnoepjes
Wat is je facebook.quote:
Maar niet teveel achter elkaar hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 13:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Van die koffie-chocoladeboontjesdingetjes.
Hosselaarquote:Op zondag 5 juni 2011 13:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat is je facebook.Zoek mij anders via klinker op je weet mijn naam.
Oh, ik dacht al dat het opviel dat ik langzamer post dan normaal hier.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat facebook staat dat je via android gepost hebt enzo, daarom vroeg ik het me af.
HTC
Een klein beetje.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar niet teveel achter elkaar hoor
[..]
Hosselaar
Whehe.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat is je facebook.Zoek mij anders via klinker op je weet mijn naam.
Hehehe nee joh viel me niet eens opquote:Op zondag 5 juni 2011 13:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al dat het opviel dat ik langzamer post dan normaal hier.
Joah, ik ben een beetje verliefd op mijn telefoon, denk ik.
Welke had jij ook alweer precies?
quote:
Lekker op z'n tijd.quote:
Oh, die heeft I_W ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe nee joh viel me niet eens op
Desire HD heb ik
Gefeliciteerd, papa van Klinkje.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij hebben taart in huis want mijn papa is jarig. Maar ik mag nog geen taart eten tot de visite komt. Die komen vanavond past.
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, die heeft I_W ook.
Ik vond die best wel groot.
quote:
Rebecca!quote:
Leuk vest heeft ze aan!quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuk vest heeft ze aan!
En bedankt SV
Wat een lief meiske !quote:
Zij is tof ja.quote:
Mooi niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht dat ze Jessica Black heette
Zondag is een rustdag.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:43 schreef Popje-popje het volgende:
Gaan jullie nog iets doen vandaag?
ik heb echt nergens zin in
Ik ga denk ik helemaal niets doen. Chocola eten, dik worden, filmpje kijken. Van die non-actieve dingen.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:43 schreef Popje-popje het volgende:
Leren.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:43 schreef Popje-popje het volgende:
Komt wel redelijk in de buurt bij mij dag.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ga denk ik helemaal niets doen. Chocola eten, dik worden, filmpje kijken. Van die non-actieve dingen.
quote:
Haar tieten zitten in de wegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Da's wel erg snel, daar nu al achterkomen.
Ah, ook mijn plan dit ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ga denk ik helemaal niets doen. Chocola eten, dik worden, filmpje kijken. Van die non-actieve dingen.
Denk dat ik dat ook ga doen straksquote:Op zondag 5 juni 2011 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga ook maar eens een film kijken ofzo.
Ik ook niet, zelfs thee zetten is al teveel.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:43 schreef Popje-popje het volgende:
Dat is wel jammer. Maar dan gewoon maar heel af en toe teveel chocolade etenquote:Op zondag 5 juni 2011 13:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Automatisch gevolg van veel chocolade eten.
Ik ben heul niet ongezond.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:49 schreef Bloempje. het volgende:
Ik vind het altijd zo naar dat alle ongezonde dingen zo lekker zijn
Want?quote:
En dan verneuk je mijn appetite van de ochtend.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:50 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wilde een heel vies plaatje posten van dikke mensen, maar toen dacht ik; laatmaar, anders gaat mijn chocolade-eetlust weg.
Doe maar niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:50 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wilde een heel vies plaatje posten van dikke mensen, maar toen dacht ik; laatmaar, anders gaat mijn chocolade-eetlust weg.
Misschien niet een heel slecht plan? Dan is dat dik worden ook geen probleem meer, dat gebeurt dan nietquote:Op zondag 5 juni 2011 13:50 schreef Omdatappel het volgende:
Ik las appeltiet.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En dan verneuk je mijn appetite van de ochtend.
Ja maar, chocolaaaaaaaaaaquote:Op zondag 5 juni 2011 13:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Misschien niet een heel slecht plan? Dan is dat dik worden ook geen probleem meer, dat gebeurt dan niet
Nietsmismee.quote:
Mijne is nog aan t downloaden.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:52 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben voor de dertigste keer mij door Friends aan het werken
Ik heb dat echt nog nooit gekeken eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:52 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben voor de dertigste keer mij door Friends aan het werken
quote:
quote:
Wat wat wat je gebruikt mijn woorden tegen me.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit gekeken eigenlijk.
[..]
[..]
Jah.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat wat wat je gebruikt mijn woorden tegen me.
Ik verzoek u dringend doch vriendelijk te elaboreren op deze casus.quote:
Wel potjandrie.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik verzoek u dringend doch vriendelijk te elaboreren op deze casus.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten,
Netsplitter forumadmin
En smaakt het?quote:
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Verbreed je Henkie's kennis der appels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:
Die ken ik al.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee.Wat deed ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Uit die anderen topic.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stonededede furby is stoned
[..]
hé hoe kan dat nou weer![]()
Zeggen dat jij je kennis kunt verbreden, terwijl we allemaal weten dat je een IQ hebt van 70. Leugenaar.quote:
Is 70 genoeg om modaal te kunnen leven?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zeggen dat jij je kennis kunt verbreden, terwijl we allemaal weten dat je een IQ hebt van 70. Leugenaar.
Ik heb een IQ van 50, PEST ME EENS NIET ZOquote:Op zondag 5 juni 2011 14:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zeggen dat jij je kennis kunt verbreden, terwijl we allemaal weten dat je een IQ hebt van 70. Leugenaar.
Oh, 50. Nouja, zolang hij maar niet te erg gaat kwijlen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Is 70 genoeg om modaal te kunnen leven?
En niet incontinent is.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, 50. Nouja, zolang hij maar niet te erg gaat kwijlen.
Zekers.quote:
grquote:Op zondag 5 juni 2011 14:15 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga film kijken of een serie ofzo. Doeg.
Klaar met school ?quote:
eg wel gr grquote:Op zondag 5 juni 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben de reus van fidelllll ik heb twee reuzen laarzen en stampen doe ik zooo.
Leuk liedje om aan te leren he? gr gr
Fidel Castro?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ben de reus van fidel de reus van fideldo ik heb twee reuzenlaarzen en stampen doe ik zo
ik ben de dwerg van fidel de dwerg van fideldo ik heb twee grote tenen en tikken doe ik zo
ik ben de clown van fidel de clown van fideldo ik heb twee grote schoenen en springen doe ik zo
ik ben de heks van fidel de heks van fideldo ik heb twee grote voeten en sloffen doe ik zo
Check.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:22 schreef Henkie94 het volgende:
Joosterd, ik kan niet PM'en of DM'en, maar ik wil wel wat in je sig hebben.
Als je wilt het wil wijzigen moet je het maar zeggen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:22 schreef Henkie94 het volgende:
Joosterd, ik kan niet PM'en of DM'en, maar ik wil wel wat in je sig hebben.
je moet even de [b] enz verwijderen en de [url] enzoquote:Op zondag 5 juni 2011 14:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je wilt het wil wijzigen moet je het maar zeggen.
doeiquote:
haha heb je voor niks gesportquote:Op zondag 5 juni 2011 14:52 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb trek in chocolaen nog een uur tot winkels open gaan
![]()
![]()
Ik weet niet hoe dat werkt niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je moet even de [b] enz verwijderen en de [url] enzo
Wel als ik iets eet dat onder de 200 cal. zitquote:Op zondag 5 juni 2011 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doei
[..]
haha heb je voor niks gesport
Aight.!quote:
bros?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel als ik iets eet dat onder de 200 cal. zit
Eet gewoon een appel.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel als ik iets eet dat onder de 200 cal. zit
Jaquote:Op zondag 5 juni 2011 15:11 schreef Henkie94 het volgende:
Kun je misschien dat "Joosterd" gedeelte even weghalen?
Nu al?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:16 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
oei volgens mij heb ik te veel bier op
NP.!quote:
ruigquote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
hahaha niet geslapen enzo
het is zondag moet kunnen
en nu ga ik minecraften
0kquote:Op zondag 5 juni 2011 15:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we ophouden, straks klagen mensen weer over le niveau.
Hallo.quote:
Natuurlijk niet, dat is een internetheld.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb jij er nog van langs gekregen van ene stokstaart?
Ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb jij er nog van langs gekregen van ene stokstaart?
internetbedreigingen zijn serieus te nemen~!111quote:Op zondag 5 juni 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is een internetheld.
Van Stokstaart niet, volgens mij durft hij niet eens naar buiten.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
internetbedreigingen zijn serieus te nemen~!111
Die kans is wel groot.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Van Stokstaart niet, volgens mij durft hij niet eens naar buiten.
ga jij wel naar buiten danquote:Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Van Stokstaart niet, volgens mij durft hij niet eens naar buiten.
Regelmatig! Het is er best gezellig.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ga jij wel naar buiten dan
Yup, maar soms wel een beetje eng.quote:
DAT SNAPTE IK OOK WELquote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef sharr het volgende:
Dit liedje![]()
Is niet van glee ofzo maar die gast is uit glee.
Je vindt hem stiekem een beetje leuk?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef sharr het volgende:
Dit liedje![]()
Is niet van glee ofzo maar die gast is uit glee.
Haiquote:
doe samsong galaxy S 2 kopen!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef sharr het volgende:
Hoe pak ik tactisch aan dat ik de telefoon van mijn vader wil? (Samsung Galaxy S)![]()
Ruilen voor een LG Renoir?
Lukt dat met 13 euro?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doe samsong galaxy S 2 kopen!
Leen van Frisia.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |