Dat is een goede prijsquote:Op zondag 5 juni 2011 01:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je sowieso naar Praag wilt: in het voorjaar waren we er. 200 euro voor 7 nachten in een chalet van Vacancesoleil
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #83quote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil een gifje van sue sylvester..eens even iemand regelen die dat kan!
het heet toch een gifje? dat het beweegt? #nerdquote:Op zondag 5 juni 2011 01:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #83
Daar zijn moet best een vreemd gevoel gevenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:11 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Hier werd men zeg maar een kogel door het hoofd geschoten
Ja #durftevragenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het heet toch een gifje? dat het beweegt? #nerd
zeker wel. Meer omdat we de perfecte dag hadden uitgekozen. Koud, grauw en bewolkt.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zijn moet best een vreemd gevoel geven
Ja, dat klinkt inderdaad als de juiste dagquote:Op zondag 5 juni 2011 01:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
zeker wel. Meer omdat we de perfecte dag hadden uitgekozen. Koud, grauw en bewolkt.
We klagen natuurlijk allemaal regelmatig maar als je je toch een voorstelling moet maken bij hoe mensen (nog niet eens zo gek lang geleden) toen leefden vanwege hun geloofquote:Op zondag 5 juni 2011 01:14 schreef Renesite het volgende:
Terezin is gebouwd/gemaakt in een oude vesting. Dat was ook erg interessant om te zien
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
We klagen natuurlijk allemaal regelmatig maar als je je toch een voorstelling moet maken bij hoe mensen (nog niet eens zo gek lang geleden) toen leefden vanwege hun geloof
Ik wil wel naar Auschwitz maar dat is zo ver weg inderdaadquote:Op zondag 5 juni 2011 01:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ach, je moet eens zoiets bekijken. De volgende WOII uitdaging is een écht concentratiekamp bezoeken. Alleen zie ik mijzelf niet vakantie vieren in Polen zeg maar...
Terezin ligt een steenworp afstand van de Duitse grens. Een stuk interessanter dan Westerbork in ieder geval.
Het is te doen...quote:Op zondag 5 juni 2011 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil wel naar Auswitsch maar dat is zo ver weg inderdaad
Ja kloptquote:Op zondag 5 juni 2011 01:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het heet toch een gifje? dat het beweegt? #nerd
Ver manquote:Op zondag 5 juni 2011 01:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is te doen...
http://maps.google.nl/map(...)88,19.753418&t=h&z=6
Deze zomer zal het kunnen dat ik hier uitkom: http://maps.google.nl/map(...)8354&ie=UTF8&t=h&z=5quote:
Wat doen? Voor vakantie? Ga je met de auto?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Deze zomer zal het kunnen dat ik hier uitkom: http://maps.google.nl/map(...)8354&ie=UTF8&t=h&z=5
Als ik met mijn ouders ga, wegens ik-ga-verder-studeren, dan gaan we een week bij Klagenfurt, een week in Istrie en een week naar Slovenië.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat doen? Voor vakantie? Ga je met de auto?
Nou, je ziet wel wat op die manierquote:Op zondag 5 juni 2011 01:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik met mijn ouders ga, wegens ik-ga-verder-studeren, dan gaan we een week bij Klagenfurt, een week in Istrie en een week naar Slovenië.
Caravan
Tsjechië, Oostenrijk, Kroatië en Slovenië heb ik dan gezien.quote:
Dat is iets waar ik me nog altijd stelselmatig aan erger, de prijzen van onderwijsquote:Op zondag 5 juni 2011 01:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tsjechië, Oostenrijk, Kroatië en Slovenië heb ik dan gezien.
Nou ja, zal wel gaan gebeuren, universiteit is duur man
[ afbeelding ]
Tja... 1700 euro. Maar 2e bachelor zou me 8k per jaar kosten.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik me nog altijd stelselmatig aan erger, de prijzen van onderwijs
Zo dan, dat is nauwelijks haalbaar voor 'normale' gezinnen zegquote:Op zondag 5 juni 2011 01:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... 1700 euro. Maar 2e bachelor zou me 8k per jaar kosten.
Heb nog 1 jaar studiefinanciering over... Dus ik waag de stapquote:Op zondag 5 juni 2011 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo dan, dat is nauwelijks haalbaar voor 'normale' gezinnen zeg
Nou, succes ermee alvast!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb nog 1 jaar studiefinanciering over... Dus ik waag de stap
MBO 3jr > HBO 3jr > Universiteit vrije master (dus 1700eu collegegeld) voor als het mee zit 1,5 jaar.
En dan gooi ik Mr. voor mijn naam en moet iedereen buigenquote:
Medunkt van wel..quote:
Hehehequote:Op zondag 5 juni 2011 01:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan gooi ik Mr. voor mijn naam en moet iedereen buigen
Nou eh...quote:Op zondag 5 juni 2011 01:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Medunkt van wel..
Tenzij je nog wat wilt ondernemen met me?
Zeg Meester, me dunkt zijn 2 losstaande woorden.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Medunkt van wel..
Tenzij je nog wat wilt ondernemen met me?
en nu?quote:Op zondag 5 juni 2011 02:13 schreef Zeroku het volgende:
Net zusje van een klasgenoot tegengekomen op stap.
Nu is ze veel toffer dan ik dacht.quote:
Ken jou het schelenquote:Op zondag 5 juni 2011 02:17 schreef Zeroku het volgende:
Alleen gaat dat geheid gezeik opleveren met mijn klasgenootje_!
Ja, morgen even chitchattenquote:
quote:
HALLOHALLOquote:
Hé jij daar, weer lopen sjansen met een ander?quote:
Hoezo 'weer'?quote:Op zondag 5 juni 2011 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hé jij daar, weer lopen sjansen met een ander?
Wederom, nogmaals, voor de zoveelste keer. Hoeveel synoniemen wil je hebben?quote:
Tweequote:Op zondag 5 juni 2011 02:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wederom, nogmaals, voor de zoveelste keer. Hoeveel synoniemen wil je hebben?
Trustequote:
Ja gekquote:
Is wel beter mop.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik durf niet te douchen, ben bang dat mijn lichaam prikt
Je hebt dm, maar je zit op je telefoonquote:Op zondag 5 juni 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet het
Geen kater gelukkig, wel brak. Moet zo nog de fiets ophalen
je kent me, veel gezopen 4 uur naar bed, 8 uur wakkerquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 09:39 schreef Lutte het volgende:
René, Stu, ik ben even terug aan het lezen.. Fabian is mijn cavia, niet mijn kindje!![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 09:39 schreef Lutte het volgende:
René, Stu, ik ben even terug aan het lezen.. Fabian is mijn cavia, niet mijn kindje!![]()
Daarna is het meteen overquote:Op zondag 5 juni 2011 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kent me, veel gezopen 4 uur naar bed, 8 uur wakker
Bad looopt nu vol, ik ga au krijgen denk ik
Dan wordt het lekker schoon.. En je moet toch een keer in bad.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
Maar siep, er zit geen vel meer over die wond hè, is open. Ik durf niet in bad
Ja wel doen, dan weekt het goed schoonquote:Op zondag 5 juni 2011 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
Maar siep, er zit geen vel meer over die wond hè, is open. Ik durf niet in bad
Had gekund toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 09:39 schreef Lutte het volgende:
Dat zijn je aderenquote:Op zondag 5 juni 2011 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok... Nu auauauau het prikt als de tyfus.
Ik voel me hart kloppen in mijn hand
Niet bij Lutte, die is te slim om met 16 al moeder te zijnquote:
In principe wel. In praktijk niet. Dus houd het er maar op dat het een cavia is.quote:
Laat je cavia maar zienquote:Op zondag 5 juni 2011 09:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
In principe wel. In praktijk niet. Dus houd het er maar op dat het een cavia is.
Wil je hem zien?
IQ =/= EQquote:Op zondag 5 juni 2011 09:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet bij Lutte, die is te slim om met 16 al moeder te zijn
quote:Op zondag 5 juni 2011 09:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hoeft het mij niet uit te leggen, ik ben al een stukje ouderquote:
quote:
Wie zegt dat ze het niet wil!!quote:Op zondag 5 juni 2011 09:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hoeft het mij niet uit te leggen, ik ben al een stukje ouder
Maar dan alsnog Lutte is gewoon verstandig, en zou nooit zwanger zijn zonder het zelf te willen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 09:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het niet wil!!
En oud =/= slim![]()
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 09:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Aaaaw!quote:Op zondag 5 juni 2011 09:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar hij groeit echt als kool!Hij eet ook wel heel veel kool.
Maar hij is echt wel een centimeter langer geworden.
Heb ik jou wat gevraagd? Nee, dus bakkesquote:
Nomnomnomquote:Op zondag 5 juni 2011 09:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar hij groeit echt als kool!Hij eet ook wel heel veel kool.
Maar hij is echt wel een centimeter langer geworden.
Gehad =/= hebbenquote:Op zondag 5 juni 2011 09:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel zo slim om geen ongewenste zwangerschappen te hebben gehad
Hebbie niet een zalfje ofzo?quote:Op zondag 5 juni 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb ik nog meer pijn dan net
Godver wat doet dat pijn
Doe er oinkment op!quote:Op zondag 5 juni 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb ik nog meer pijn dan net
Godver wat doet dat pijn
Ik heb 2 heerlijke kinderen jaquote:
quote:
quote:
Dat is een tijdje terug, het is meer woman nuquote:
quote:
quote:
quote:
Zalfquote:
quote:
Nou ik wil natuurlijk geen open deur inschoppen, al schijn ik dat vaker te doen (quote:Op zondag 5 juni 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wist ook niet dat ik keihard ging vallen
quote:Op zondag 5 juni 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had blaadjes in mijn haar
Die drijven nu in Bad
Zero, hij lijkt op Zorro die zwartequote:
over het laatste blikje deed ik langzaam.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik wil natuurlijk geen open deur inschoppen, al schijn ik dat vaker te doen (), maar je was al vrij vroeg kacheltje en je bent stevig doorgegaan
Ja, terwijl jij na 2 wijn al gilt, ik heb het heetquote:Op zondag 5 juni 2011 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
over het laatste blikje deed ik langzaam.
Ik heb maar 2.5 liter bier op, een rosé en 8 shotjes
quote:
quote:
we zaten buitenquote:Op zondag 5 juni 2011 09:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, terwijl jij na 2 wijn al gilt, ik heb het heet
Dat ben ik... en dan waggel ik ook...quote:Op zondag 5 juni 2011 09:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, terwijl jij na 2 wijn al gilt, ik heb het heet
Goedemorgen Poezelquote:Op zondag 5 juni 2011 10:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Goedemorgen, U spreekt met de AA, kan ik U van dienst zijn?
sterkte C-a
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat ben ik... en dan waggel ik ook...
Je hebt zalf tegen schaafwonden enzulksquote:Op zondag 5 juni 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ow de pijn zakt nu, wat voor zalf zou je erop kunnen doen dan?
Ik moet zo IN DE REGEN mijn fiets ophalen bij mijn schoonouders en die hebben vast zalf
directe opname aubquote:Op zondag 5 juni 2011 10:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Goedemorgen, U spreekt met de AA, kan ik U van dienst zijn?
sterkte C-a
Ik durf het plaatje van de wond niet op mijn nuchtere maag te bekijken..quote:Op zondag 5 juni 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ow de pijn zakt nu, wat voor zalf zou je erop kunnen doen dan?
Ik moet zo IN DE REGEN mijn fiets ophalen bij mijn schoonouders en die hebben vast zalf
Open schmopen, het is gewoon een stuk vel wat eraf ligtquote:Op zondag 5 juni 2011 10:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik durf het plaatje van de wond niet op mijn nuchtere maag te bekijken..
Maar iets smeren op een open wond is nooit goed!
O, die heb ik boven liggen, zo'n oranje tube!quote:
ze moeten ook me tas niet afpakken, ik rende barrel achternaquote:Op zondag 5 juni 2011 10:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook niet erg, maar ik ken Miran en snap de valpartij wel zeg maar
Op je flipflops zeker?quote:Op zondag 5 juni 2011 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze moeten ook me tas niet afpakken, ik rende barrel achterna
Ik ook nietquote:Op zondag 5 juni 2011 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O, die heb ik boven liggen, zo'n oranje tube!
(kan natuurlijk weer niet op de naam komen)
quote:
stuk vel is er af, gevoelloos er omheen, ik zie nu ook een bloedblaarquote:Op zondag 5 juni 2011 10:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik durf het plaatje van de wond niet op mijn nuchtere maag te bekijken..
Maar iets smeren op een open wond is nooit goed!
Straks droogdeppen en lekker uit laten drogenquote:Op zondag 5 juni 2011 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stuk vel is er af, gevoelloos er omheen, ik zie nu ook een bloedblaar
quote:
Ook kleine schaafwondjes.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das toch tegen jeuk/muggenbulten?
Het ligt nu naast me overigens, wonderspul wel.
Ik hoor je niet over koppijn, dus niet klagen!quote:Op zondag 5 juni 2011 10:08 schreef Zeroku het volgende:
Dat is wel het nadeel van op stap gaan, die dorst de volgende ochtend. Heb nu bijna een pak ijsthee op in een uur_!
Gewone kop theequote:Op zondag 5 juni 2011 10:08 schreef Zeroku het volgende:
Dat is wel het nadeel van op stap gaan, die dorst de volgende ochtend. Heb nu bijna een pak ijsthee op in een uur_!
Daar heb ik echt nooit last van. Al drink ik bij wijze van spreken 10 liter bier.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor je niet over koppijn, dus niet klagen!
Je bent nog jong, geniet er maar vanquote:Op zondag 5 juni 2011 10:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nooit last van. Al drink ik bij wijze van spreken 10 liter bier.
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:11 schreef Kally het volgende:
Of een glas cola, dat is dorstlessend bij nadorst
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent nog jong, geniet er maar van
Stel je niet aanquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Stel je niet aan![]()
Bij mij gingen er 2 glazen cola en een zak uienchips doorheen en dan weer verder slapen op jou leeftijd
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Stel je niet aan![]()
Bij mij gingen er 2 glazen cola en een zak kaas/uienchips doorheen en dan weer verder slapen op jou leeftijd
I know, je bent ook verstandigquote:Op zondag 5 juni 2011 10:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Mwa, gisteren nog rustig gehouden. Moet vandaag nog het een en ander afmaken voor tentamens van morgen
.
Nietusquote:Op zondag 5 juni 2011 10:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Als je tegen de 40 loopt moet je het halve medicijnkastje na binnen werken wil je nog enigszins aanspreekbaar zijn the day after.
Ja maar jij bent net de 35 gepasseerd, spreek je over 3 jaar welquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja maar jij bent net de 35 gepasseerd, spreek je over 3 jaar wel
ik moet echt een EHBO koffertje gaan aanschaffenquote:Op zondag 5 juni 2011 10:14 schreef PatriQue89 het volgende:
gewoon een beetje betadine erin flikkeren, beetje uierzalf erop..
O alleen Pheno en Zeroku zijn taalnazi's hier, en Pheno is er niet en Zero zegt er niets meer vanquote:
Je word gewoon oud, deal with itquote:Op zondag 5 juni 2011 10:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Als je tegen de 40 loopt moet je het halve medicijnkastje na binnen werken wil je nog enigszins aanspreekbaar zijn the day after.
Je UIquote:
I do!quote:
Bazinquote:Op zondag 5 juni 2011 10:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
"
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
SHUT UP!
Ik zit al op m'n nagels te bijten.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:17 schreef Kally het volgende:
[..]
O alleen Pheno en Zeroku zijn taalnazi's hier, en Pheno is er niet en Zero zegt er niets meer van
quote:
Ik herstelde me binnen de tijd darling, en het was omdat ik al gequote was, anders had ik mijn post aangepastquote:
Weet ik tochquote:Op zondag 5 juni 2011 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik herstelde me binnen de tijd darling, en het was omdat ik al gequote was, anders had ik mijn post aangepast
In mijn wasmachine?quote:
Pics!!quote:Op zondag 5 juni 2011 10:25 schreef PatriQue89 het volgende:
in mijn broekje
oh wacht..
ik heb geen broekje aan
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:25 schreef PatriQue89 het volgende:
in mijn broekje
oh wacht..
ik heb geen broekje aan
Ok.quote:
Wie.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:31 schreef Renesite het volgende:
Oe. Zerekko wordt hier een partijtje versierdddd
Mijn kat wordt versierd?quote:
Zorroquote:
Weet je hoe groot hij is? Weet je hoe moeilijk om slingers om hem heen te hangen?quote:
quote:
Heksjequote:
O god, ik zie het voor mequote:Op zondag 5 juni 2011 10:37 schreef Toverheks het volgende:
wil je niet weten loop krom of ik een nacht met me benen in de lucht heb gehangen, maar zo lekker geslapen
ja heb zo een BBQ pppffttt en het regent is kutweer en hoest me de pleuris zit ik da onder een partytentquote:Op zondag 5 juni 2011 10:37 schreef Kally het volgende:
[..]
O god, ik zie het voor me
Nou ja dinsdag je bank en nu lekker rustig aan
Je bent nog aan het hoesten?quote:Op zondag 5 juni 2011 10:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja heb zo een BBQ pppffttt en het regent is kutweer en hoest me de pleuris zit ik da onder een partytent
het is meer rochelen hahaha en een stem echt lijk wel een kerel, heb gewoon mijn ribben stukgekneust maar ach gaat ook wel, weer over en wat ga jij doen vandaagquote:
Ik zit tot 1 uur met dat logeetje, maar ben al lekker aan het rommelen in huis, denk dat ik vanmiddag behang ga trekken in oudste zijn kamer, die gaan we opknappenquote:Op zondag 5 juni 2011 10:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is meer rochelen hahaha en een stem echt lijk wel een kerel, heb gewoon mijn ribben stukgekneust maar ach gaat ook wel, weer over en wat ga jij doen vandaag
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit tot 1 uur met dat logeetje, maar ben al lekker aan het rommelen in huis, denk dat ik vanmiddag behang ga trekken in oudste zijn kamer, die gaan we opknappen
Nah, ik vind dat niet erg, muziekje erbij en gaanquote:Op zondag 5 juni 2011 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook aan het klussen dus ach behang trekken laat je jongens je gezellig helpen
Je zit in Afrika?quote:
Hier ook regenquote:Op zondag 5 juni 2011 10:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je zit in Afrika?
Hier is het nu al 20 graden ofzo.
Meen je niet!?quote:Op zondag 5 juni 2011 10:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je zit in Afrika?
Hier is het nu al 20 graden ofzo.
Ipv aardappelen schieten de prijzen voor aardappelen straks bij jou de grond uit!quote:Op zondag 5 juni 2011 10:53 schreef Zeroku het volgende:
Ja. Kut. Ik ga Brabant niet uit voor een beetje regen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 10:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat niet erg, muziekje erbij en gaan
Hehequote:Op zondag 5 juni 2011 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ipv aardappelen schieten de prijzen voor aardappelen straks bij jou de grond uit!
kquote:
quote:
Gaan hier pas om 16.00 openquote:Op zondag 5 juni 2011 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wik ook etennog 50 minuten wachten tot de winkel open gaat
Eet wat bij je schoonoudersquote:Op zondag 5 juni 2011 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wik ook etennog 50 minuten wachten tot de winkel open gaat
In principe wel, alleen is daar duidelijk wel iemand al geweestquote:
Ik slacht mijn eigen vlees.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:18 schreef Kally het volgende:
[..]
In principe wel, alleen is daar duidelijk wel iemand al geweest
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op zondag 5 juni 2011 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
Herken je Stefan, Wander en mij trouwens in deze tekening?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Herken je Stefan, Wander en mij trouwens in deze tekening?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
We hadden er een paar flesjes in gegooid.quote:
Maat van ons Bjorn, hij gaat ook mee naar Amerikaquote:
Oh, nicequote:Op zondag 5 juni 2011 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maat van ons Bjorn, hij gaat ook mee naar Amerika
Herken je Stefan, Wander en mij trouwens in deze tekening?HAHA, vet! Ik vind Wander vooral heel herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha dat vond ik ook alquote:Op zondag 5 juni 2011 11:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HAHA, vet! Ik vind Wander vooral heel herkenbaar
Een neger op z'n rugquote:
Chillen.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
ghihihihihihi
Wa doet-ie doar op ze rugge?
-d.quote:
Ja sorry, er loopt bloed uit mijn vingerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |