quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Tuurlijk, why not ?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar Junkie, kun je met zo'n W124 een beetje fatsoenlijk 150/160km/u rijden?
Qua rijden gaat het prima, goede wegliggen en super vering, alleen het is een 4bak automaat en maakt icm de 2.3 4 cilinder nogal wat toeren, dus het is nogal wat herriequote:Op zondag 5 juni 2011 00:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar Junkie, kun je met zo'n W124 een beetje fatsoenlijk 150/160km/u rijden?
Oh dat weet ik niet, nog nooit een oude MB gereden.quote:
Hmm da's dan weer balen. Ik weet nog niet wat ik precies wil maar een belastingvrije Benz lijkt mij echt geweldig, voor doordeweeks dan.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:23 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Qua rijden gaat het prima, goede wegliggen en super vering, alleen het is een 4bak automaat en maakt icm de 2.3 4 cilinder nogal wat toeren, dus het is nogal wat herrie
Het is je geradenquote:
Zó oud is zo'n ding nou ook weer niet toch ?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Oh dat weet ik niet, nog nooit een oude MB gereden.
Is ook wel leuk, maar ze maken wel veel toeren.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, nog nooit een oude MB gereden.
[..]
Hmm da's dan weer balen. Ik weet nog niet wat ik precies wil maar een belastingvrije Benz lijkt mij echt geweldig, voor doordeweeks dan.
Oh het is een diesel. Ik zit zelf momenteel te denken aan een 6-cylinder op gas, sowieso automaat. Duurder zullen ze zeker zijn ja, die prijzen zijn echt omhoog geschoten. Maargoed mijn volgende auto moet echt een auto worden die mij in de watten legtquote:Op zondag 5 juni 2011 00:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Is ook wel leuk, maar ze maken wel veel toeren.
Met een diesel wel iets minder, maar die oude diesels zijn wel herrie bakken.
Plus ze zijn een stuk duurder, zeker icm automaat.
Nee, ik heb een benzine, maar een diesel zal wel iets rustiger zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 00:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh het is een diesel. Ik zit zelf momenteel te denken aan een 6-cylinder op gas, sowieso automaat. Duurder zullen ze zeker zijn ja, die prijzen zijn echt omhoog geschoten. Maargoed mijn volgende auto moet echt een auto worden die mij in de watten legt
Ohzo. Tja ik heb het niet zo op diesel, plus dat LPG de voorkeur geniet t.o.v. diesel. Maargoed het is nog allemaal toekomstmuziek, ik kan me er echter al lang op verheugenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, ik heb een benzine, maar een diesel zal wel iets rustiger zijn
Waar rijd je nu in ?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ohzo. Tja ik heb het niet zo op diesel, plus dat LPG de voorkeur geniet t.o.v. diesel. Maargoed het is nog allemaal toekomstmuziek, ik kan me er echter al lang op verheugen
Ben momenteel nog student maar in de toekomst wil ik echt zo'n grote comfortabele Duitser voor het woon/werkverkeer. Rijd momenteel een RWD coupe oldtimer en die wil ik echt niet gebruiken voor dat soort dingen (plus dat die de helft van het jaar stil staat).quote:
Dan zoek je een mooie W126 280/380/500/600quote:Op zondag 5 juni 2011 00:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh het is een diesel. Ik zit zelf momenteel te denken aan een 6-cylinder op gas, sowieso automaat. Duurder zullen ze zeker zijn ja, die prijzen zijn echt omhoog geschoten. Maargoed mijn volgende auto moet echt een auto worden die mij in de watten legt
Oke dan, W124 is echt wel leuk.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben momenteel nog student maar in de toekomst wil ik echt zo'n grote comfortabele Duitser voor het woon/werkverkeer. Rijd momenteel een RWD coupe oldtimer en die wil ik echt niet gebruiken voor dat soort dingen (plus dat die de helft van het jaar stil staat).
Ja zo'n W126 280 staat momenteel bovenaan het lijstje. Echt prachtige auto's, volgens mij zijn dat echt rijdende kastelen. Rijd af en toe in een E320 CDI Avantgarde en dat is echt geweldig rijden. Daarmee kun je gewoon 220km/u rijden met hetzelfde comfort als 130km/u.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan zoek je een mooie W126 280/380/500/600
Jeh, dikke bakken, ik zou de Lincoln er zo voor ruilenquote:
Hahaquote:Op zondag 5 juni 2011 00:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, dikke bakken, ik zou de Lincoln er zo voor ruilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |