Je hebt vast wel een leven naast FOK!.quote:
Ja, ik ga naar school, heb een bijbaantje. Zie mn vriendinnenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een leven naast FOK!.
Goed hoor. Beetje moe wel.quote:
Zekers te wetes. Vandaag maar een rustdag ingelast en dat zal ook wel aan de dagcijfers te zien zijn straks.quote:
Je kan gewoon zo goed plannen dat je teveel tijd over hebt.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar school, heb een bijbaantje. Zie mn vriendinnenÉn toch post ik extreem veel op FOK!, kun jij dit verklaren?
[..]
Goed hoor. Beetje moe wel.En met lievige Jordy?
Ik had toen ik net keek al 120quote:Op zondag 5 juni 2011 12:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zekers te wetes. Vandaag maar een rustdag ingelast en dat zal ook wel aan de dagcijfers te zien zijn straks.![]()
Ik en plannenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je kan gewoon zo goed plannen dat je teveel tijd over hebt.
Ik kan ook niet met Agenda's werken.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik en plannenIk doe het gewoon niet.
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar school, heb een bijbaantje. Zie mn vriendinnenÉn toch post ik extreem veel op FOK!, kun jij dit verklaren?
[..]
Goed hoor. Beetje moe wel.En met lievige Jordy?
met my oowkquote:Op zondag 5 juni 2011 12:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zekers te wetes. Vandaag maar een rustdag ingelast en dat zal ook wel aan de dagcijfers te zien zijn straks.![]()
Mooi mooi.quote:
Ik heb trauma's aan blokfluiten.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Blokfluiten omdat ik niet aan mn verslagen wil werken. Lekker rebels he.
Ik kan nog 2 liedjes.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik een beetje. Ik vind eht best leuk om te doen
ja pauze allusss.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Etsu hardwerkende man allesHeyy, lekker pauze?
Ah fijnquote:Op zondag 5 juni 2011 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja pauze allusss.![]()
T is weer eens rustigdes beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |