Geen doelpunten gemistquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nou, best wel. dat er geen doelpunten zijn wil niet zeggen dat het niet interessant is
quote:
Maar dan komt Braafheid erin... dat moet je ook niet willen.quote:
Voor NL.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:51 schreef sylvietjoo het volgende:
In #5 krijgen we wel een doelpunt...!!!
Ik had al wel een doelpunt verwacht., altijd als een topic NET dicht is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:51 schreef sylvietjoo het volgende:
In #5 krijgen we wel een doelpunt...!!!
utrecht? :/ hij speelt bij AZ hoor..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net een rasta.
Schaars is overigens echt wel slecht vergeleken met de normale opstelling van NL. Dat ie een beetje leuk voetbalt bij FC Utrecht betekend niet dat hij goed is.
Oh ok. Jij zal het wel wetenquote:
geen. NL 1e helft. Bra 2e helftquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Wie is tot nu toe de beste ploeg? (schakel net in)
brazilquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Beetje lief doen he? Dat ik een vrouw ben zegt niet dat ik niets van voetbal weet... (of andersom trouwens),.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Oh ok. Jij zal het wel weten. Dan zet ik de TV maar uit.
Nederland natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Brazil is de minst slechte...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Brazilie is dominanter.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Spanje?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Uruguay.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Uruguayquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:54 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Uruguay.
En die speelt niet eens, dat zegt al genoeg.
Denk niet dat ie geel kreeg, was voor Lucio denk ikquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:54 schreef bartvanmerwijk het volgende:
Gewoon eerder rood pakken dan Nigel de Jong. #applaus #braned
Ow stond hier bij mij in de stream voor Afellay. Raarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:55 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Denk niet dat ie geel kreeg, was voor Lucio denk ik
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
godsamme wat een dramatisch voetbal van NL nu_ !
tis ook nooit goed hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
maar hij kreeg geen geel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij nam een vrije trap te vroeg.
En hij huilt teveel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef Stuurver het volgende:
Robben speelt inderdaad veel te ingetogen
Wat verwacht je dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
Tja, maar zelfs nu lijken ze niet te verliezen. En da's toch ook wel weer knap.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
Klopt de tussenstand wel bij jouw streamquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Ow stond hier bij mij in de stream voor Afellay. Raar
net welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan?
We worden niet weggespeeld ofzo.
Staat die in het veld?!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:54 schreef Caland het volgende:
pfff, HuntelaarHeeft echt elke bal van z'n voet af laten vallen.
Kopbal van Huntelaar dus ook niet echt... rare Chinezen hier!!!;)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Klopt de tussenstand wel bij jouw stream?
Die kousjes ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een schwalbe van Neymar, wat een ongelofelijke nicht.
#metjekomkommerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
Ff trending topic op Twitter van maken, dat Neymar een janksmoel is.
Nee, die van Barcelonaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:58 schreef Stuurver het volgende:
Is dat die dikke Adriano die ooit een toptalent was?
Totaal nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:58 schreef tralalala het volgende:
Dan keek ik foutdacht dat Heitinga vol tegen zijn knieen trapte.
Dus dat. Wat een retard.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:57 schreef vaasinbloem het volgende:
Neymar, het is vriendschapelijk vuile kneus
Laat hem lekker debuteren tegen Uruguay..quote:
Boulahrouz is eeuwig een held na Portugal 2006...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef PartyPooperX het volgende:
dit is een fucking oefenwedstrijd.. waarom Boulahrouz?
Die noppen staan er nog steeds inquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Boulahrouz is eeuwig een held na Portugal 2006...
geel wegens mekkerenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Klopt de tussenstand wel bij jouw stream?
Wat is een haasje eigenlijk? nooit begrepen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Laat hem lekker debuteren tegen Uruguay..
Een haasje voor 5 minuten is toch ook niets.
Of misschien moet hij eerst bijtekenen bij Feyenoord van bert
Ach, dat is altijd met spelers die we niet kopenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als we hem gekocht hadden, had hij nu voor het 5 voudige weg gekund..
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:00 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wat is een haasje eigenlijk? nooit begrepen.
Krijg je als je debuteert, waar het haasje voor staat.. Geen idee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:00 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wat is een haasje eigenlijk? nooit begrepen.
Betekent dat hij dan anaal vernederd wordt met de schoonmaakbezem van de kleedkamer? Zo ging het bij ons tenminste
Sneller danquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef BB-King het volgende:
Wat een lachertjes die Brazilianen.... ze vallen nog sneller als Robben!
Dat zou wel mooi zijn geweest jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:02 schreef Rabieluh het volgende:
Haha, hij werd nog bijna vol op z'n bek gelopen door die duikeling, dat had prachtig geweest
Misschien weet jij het ...Maar deze Fred is toch niet de Fred van Gullit..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ach, dat is altijd met spelers die we niet kopen.
Dat weet ik maar ik vraag me juist af wat het precies inhoudtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Krijg je als je debuteert, waar het haasje voor staat.. Geen idee.
Dan het B-elftal van Nederland.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef speknek het volgende:
Grmpf, Brazilie is met tien man nog steeds beter.
nee toch?quote:
ja duh.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef Kwaliteit het volgende:
gaat er echt een verlenging komen in een oefenwedstrijd?
Toch is hij eng..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
krul is de enige die een goede wedstrijd heeft gespeeld idd
ja tuurlijk, er moet toch iemand door..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef Kwaliteit het volgende:
gaat er echt een verlenging komen in een oefenwedstrijd?
Strootman krijgt ook een eervolle vermelding.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
krul is de enige die een goede wedstrijd heeft gespeeld idd
Hehequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef BB-King het volgende:
Brazilianen beschouwen gelijkspel ook als verliezen... dus dat is wel mooi.
ze weten dat nederland een B elftal heeft. dat is extra schandelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef BB-King het volgende:
Brazilianen beschouwen gelijkspel ook als verliezen... dus dat is wel mooi.
Als verdedigend middenvelder de bal binnen +-70 minuten 10x verliezen verdiend geen eervolle vermelding.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Strootman krijgt ook een eervolle vermelding.
12 maanden geleden speelde hij nog met sparta tegen excelsior.
Gast, ga naar huis, niemand mag je.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef Stuurver het volgende:
Jammer dat Castelen waarschijnlijk nooit meer op niveau zou voetballen. Hij zou nu echt wel beter zijn dan die Elia
pretty much sums it upquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Samenvatting:
• -NL eerste helft
• -Brazilie tweede helft
• -Gaymar moet dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:07 schreef Specularium het volgende:
Allemaal zingen voor de kiep mensen!
Krul Krul Krul leg een knoopje in jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb tenminste mijn diplomaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:07 schreef Examen2011 het volgende:
[..]
Gaat, ga naar huis, niemand mag je.
Krul Krul Krul leg een knoopje in jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
all your heroes are whores
Ik zeg van wel... met 1 van die 3 al wel denk ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef BB-King het volgende:
Zeg nu eerlijk... met Sneijder, Van der Vaart, en Van Bommel hadden we gewonnen.
no shit. natuurlijk. brazilie speelde gewoon kut.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef BB-King het volgende:
Zeg nu eerlijk... met Sneijder, Van der Vaart, en Van Bommel hadden we gewonnen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef beantherio het volgende:
Wat een kutwedstrijd. En nog verliezen we niet.
Wie?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef kreekie het volgende:
Gast, ga naar huis, niemand mag je.
zielig ...... zeker eenzaam thuis
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef BB-King het volgende:
Was een slecht kutveld, in Nederland zijn we beter gewend.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef eight het volgende:
Het is heel ander gras in brazilie zegt van Bronckhorst.
Weet iemand wat er zo anders aan is?
Warm..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef eight het volgende:
Robben en ballen afgevenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
![]()
Maar als Robben gewoon die bal gaf aan v Persie dan hadden we ook gewonnen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef beantherio het volgende:
Ik zou eigenlijk de afgelopen anderhalf uur graag terug willen hebben. Kan dat?
Heb je dat veld gezien? Ik heb op betere velden gespeeld in de 4e klassequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef eight het volgende:
nooit in een warm land geweest? Dr zijn tig soorten grasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef eight het volgende:
Krul Krul Krul leg een knoopje in jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Dat zegt toch wat over het niveau van Oranjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef beantherio het volgende:
Wat een kutwedstrijd. En nog verliezen we niet.
sorryquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef kreekie het volgende:
Gast, ga naar huis, niemand mag je.
zielig ...... zeker eenzaam thuis
Jawel maar ik had meer oog voor de blote kontjes..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:11 schreef Type-R het volgende:
[..]
nooit in een warm land geweest? Dr zijn tig soorten gras
gebaseerd op een vriendschappelijke wedstrijd met vermoeide spelers op een kut veldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:13 schreef tochweerhenk het volgende:
JONGENS JONGENS WAT EEN ELLENDE 100X HELEMAAL NIKS NIEMAND KOMT ER LANGS DIT GAAN WE NIET REDDEN WE GAAN DAT EK NIET EENS HALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kunnen we niet gewoon stug doorgaan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
moeten we eigenlijk nog een volgend topic openen?
Ooh wat heerlijk, dat maakt deze avond wel een beetje goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |