Geen doelpunten gemistquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nou, best wel. dat er geen doelpunten zijn wil niet zeggen dat het niet interessant is
quote:
Maar dan komt Braafheid erin... dat moet je ook niet willen.quote:
Voor NL.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:51 schreef sylvietjoo het volgende:
In #5 krijgen we wel een doelpunt...!!!
Ik had al wel een doelpunt verwacht., altijd als een topic NET dicht is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:51 schreef sylvietjoo het volgende:
In #5 krijgen we wel een doelpunt...!!!
utrecht? :/ hij speelt bij AZ hoor..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net een rasta.
Schaars is overigens echt wel slecht vergeleken met de normale opstelling van NL. Dat ie een beetje leuk voetbalt bij FC Utrecht betekend niet dat hij goed is.
Oh ok. Jij zal het wel wetenquote:
geen. NL 1e helft. Bra 2e helftquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Wie is tot nu toe de beste ploeg? (schakel net in)
brazilquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Beetje lief doen he? Dat ik een vrouw ben zegt niet dat ik niets van voetbal weet... (of andersom trouwens),.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Oh ok. Jij zal het wel weten. Dan zet ik de TV maar uit.
Nederland natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Brazil is de minst slechte...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Brazilie is dominanter.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |