Als dat zo is, dan ben ik maar een viespeuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 02:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha zo hoort het ook! word ook panisch als me moeder een spurt krijgt en me kamer opruimt, ik weet dan nooit meer waar me zooi ligt, terwijl als het een klere rotzooi is ik altijd alles weet te vinden.
Ze zeggen dat een kamer iemands persoonlijkheid weergeeft
Ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 11:44 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan ben ik maar een viespeuk.
Sowieso viespeuken.quote:
Hee fed, en dan nog beweren dat je zus geen breezer is?quote:wajooo ik keek ook serieus net komt lekker onweeertje aan, heb ik speciaal voor jou gevraagd ;$ lief heeee
Kloptquote:Op maandag 6 juni 2011 15:38 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Hee fed, en dan nog beweren dat je zus geen breezer is?
Ik dacht dat we opgehouden waren om grapjes te maken over je zusje... ik doe er maar niet aan meequote:Op maandag 6 juni 2011 16:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Klopt
Je kent haar niet, dus stfu. Dat taalgebruik is gewoon een grap.
Mijn opmerking ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Klopt
Je kent haar niet, dus stfu. Dat taalgebruik is gewoon een grap.
Hij was zo vies?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:58 schreef Gridlok het volgende:
Heb aids aan me keel nu, kk rotzooi waar je badkamers mee schoonmaakt.
Lol nee die schoonmaak troep zit bleek in, in een afgesloten ruimte en dan poetsen, stieft als een motherfucker.quote:
Ik heb dat ook maar dan van het roken.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:58 schreef Gridlok het volgende:
Heb aids aan me keel nu, kk rotzooi waar je badkamers mee schoonmaakt.
Stak erna een saffie op, heel dat ding smaakte chemisch haha.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:09 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook maar dan van het roken.
Geen deur/raam open ofzo? Facking slecht om boven die meuk te hangen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lol nee die schoonmaak troep zit bleek in, in een afgesloten ruimte en dan poetsen, stieft als een motherfucker.
Dat ken ik wel ja, dat is ook als je net je tanden hebt gepoetst en je gaat daarna roken.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stak erna een saffie op, heel dat ding smaakte chemisch haha.
Dat inderdaad, staat ook neit op de verpakking ofzo, goed geventileerde ruimte gebruiken etc etcquote:Op maandag 6 juni 2011 17:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen deur/raam open ofzo? Facking slecht om boven die meuk te hangen.
Zal even een raampje uit de muur slaan brb.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat inderdaad, staat ook neit op de verpakking ofzo, goed geventileerde ruimte gebruiken etc etc
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal even een raampje uit de muur slaan brb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |