Morgen iets anders lekkers klaarmaken dus!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Thnx... ik vond het zelf ook erg lekker ... mijn bakje voor maandag bij de lunch heb ik helaas ook al op
Mja... 2 ons is 2 ons zeg ik maar.... en dat had ik nu ruimschoots te pakkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind bosui en tomaatjes niet genoeg als groente, maar dat is heel persoonlijk. Voor mij is dat 'voor erbij'.
2 ons is daarentegen weer iets totaal anders dan 200 gram.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja... 2 ons is 2 ons zeg ik maar.... en dat had ik nu ruimschoots te pakken
Oh, maar zo denk ik niet. Ik wil gewoon echt een berg groente op mijn bord hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ook niet teveel groenvoer he.. dan word je een knaagdierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik er aan denk, probeer ik het uit maar rode wijn en balsamico heb ik zelden in huisquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rode paprika even kort in heet water, ontvellen, heel fijn snijden en dan met wat rode wijn, balsamico en water inkoken tot een soort groffe tapenade. Is ook heul lekker over kip.
Dan had je hier moeten eten vanavondquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, maar zo denk ik niet. Ik wil gewoon echt een berg groente op mijn bord hebben.
als het goed is, eet ik morgen bij de proefamersfoortquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morgen iets anders lekkers klaarmaken dus!
Wat zeg je me nu?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik er aan denk, probeer ik het uit maar rode wijn en balsamico heb ik zelden in huis
Nehe...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
2 ons is daarentegen weer iets totaal anders dan 200 gram.
Oeh, das ook altijd leuk, geniet ervan!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als het goed is, eet ik morgen bij de proefamersfoort
Hoi hoi lieve damequote:
Ik heb anders nog geen snorharen hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:35 schreef clevy het volgende:
[..]
ook niet teveel groenvoer he.. dan word je een knaagdier
Beter dat dan een berg vleesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, maar zo denk ik niet. Ik wil gewoon echt een berg groente op mijn bord hebben.
dus je epileertquote:
Ik zou anders best een leuk konijn zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:35 schreef clevy het volgende:
[..]
ook niet teveel groenvoer he.. dan word je een knaagdier
Een konijn is geen knaagdier...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou anders best een leuk konijn zijn
?quote:
Oké. Scherpslijperij: gr. is een afkorting van gram en moet daardoor gevolgd worden door een punt. g (ja, met kleine letter aan het begin van een zin) is een symbool en mag geen volgende punt krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beter dat dan een berg vlees
Ik had gewoon vandaag geen zin in de berg groente, maar ik ga altijd wel ruimschoots over de 200 gr (he WT) heen
I willquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oeh, das ook altijd leuk, geniet ervan!
ongetwijfeld een knuffelbaar grijsbruin dwergkonijntje met korte oortjes en glanzende ogenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou anders best een leuk konijn zijn
Sinds altijd. Konijnen zijn haasachtigen.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze hebben niet van die superkleine flesjes.... en zo vaak gebruik ik het in mijn eentje niet
dan verbasteren we de analogie toch met hamstersquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds altijd. Konijnen zijn haasachtigen.
Heb je er nog een paar?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
Is het de avond van de oninteressante weetjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |