Nehe...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
2 ons is daarentegen weer iets totaal anders dan 200 gram.
Oeh, das ook altijd leuk, geniet ervan!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als het goed is, eet ik morgen bij de proefamersfoort
Hoi hoi lieve damequote:
Ik heb anders nog geen snorharen hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:35 schreef clevy het volgende:
[..]
ook niet teveel groenvoer he.. dan word je een knaagdier
Beter dat dan een berg vleesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, maar zo denk ik niet. Ik wil gewoon echt een berg groente op mijn bord hebben.
dus je epileertquote:
Ik zou anders best een leuk konijn zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:35 schreef clevy het volgende:
[..]
ook niet teveel groenvoer he.. dan word je een knaagdier
Een konijn is geen knaagdier...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou anders best een leuk konijn zijn
?quote:
Oké. Scherpslijperij: gr. is een afkorting van gram en moet daardoor gevolgd worden door een punt. g (ja, met kleine letter aan het begin van een zin) is een symbool en mag geen volgende punt krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beter dat dan een berg vlees
Ik had gewoon vandaag geen zin in de berg groente, maar ik ga altijd wel ruimschoots over de 200 gr (he WT) heen
I willquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oeh, das ook altijd leuk, geniet ervan!
ongetwijfeld een knuffelbaar grijsbruin dwergkonijntje met korte oortjes en glanzende ogenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou anders best een leuk konijn zijn
Sinds altijd. Konijnen zijn haasachtigen.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze hebben niet van die superkleine flesjes.... en zo vaak gebruik ik het in mijn eentje niet
dan verbasteren we de analogie toch met hamstersquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds altijd. Konijnen zijn haasachtigen.
Heb je er nog een paar?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
Is het de avond van de oninteressante weetjes?
Waarom zou je dat willen? Hamsters zijn wel knaagdieren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef clevy het volgende:
[..]
dan verbasteren we de analogie toch met hamsters
Het gaat over eten, L-E, ETEN!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
Is het de avond van de oninteressante weetjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |