Is een imperial stout (voor de liefhebbers: EBC van 388,7) van brouwerij uit Nederland, De Molen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar geniet ervan!
Al met een vork geprobeerd te wroeten, met een ontstopper en soda/heet water?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup
Had vrijdag de woningbouw al gebeld, maar toen zaten ze ivm de feestdagen???dicht
dus maandag opnieuw bellen.
Klinkt lekker Engel! Had je er dan nog iets van rijst of zo bij?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb kip gemarineerd in olie, rozemarijn en honing... vervolgens gebakken, bosuitjes in de pan, wat gember- en kerriepoeder erbij.... witte boontjes erbij... laten pruttelen en dan tot slot nog kort de cherrytomaatjes in de pan gedaan
Voor een vork zit het te diep.. (douche) ontstopper heb ik niet en meneer die ik hoopte het te hebben, reageert nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al met een vork geprobeerd te wroeten, met een ontstopper en soda/heet water?
Nee de witte boontjes geldt als vervanger voor de rijst/pasta/aardappelenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt lekker Engel! Had je er dan nog iets van rijst of zo bij?
Ah, ik dacht dat dat de groente was.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee de witte boontjes geldt als vervanger voor de rijst/pasta/aardappelen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb kip gemarineerd in olie, rozemarijn en honing... vervolgens gebakken, bosuitjes in de pan, wat gember- en kerriepoeder erbij.... witte boontjes erbij... laten pruttelen en dan tot slot nog kort de cherrytomaatjes in de pan gedaan
De groente zijn de bosuitjes, cherrytomaatjes en wat indirect ook de rozemarijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat dat de groente was.
De schijf van vijf krijg je er niet uit bij mij.
Thnx... ik vond het zelf ook erg lekker ... mijn bakje voor maandag bij de lunch heb ik helaas ook al opquote:
Ik vind bosui en tomaatjes niet genoeg als groente, maar dat is heel persoonlijk. Voor mij is dat 'voor erbij'.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De groente zijn de bosuitjes, cherrytomaatjes en wat indirect ook de rozemarijn
De schijf van vijf zou uit balans zijn als je ook nog aardappels ofzo zou doen .... boontjes bestaan ook uit zetmeel en een heleboel koolhydraten
Ik zat nog te twijfelen aan een paprikaatje.... dus als je niet voldoende aan de bosuitjes (3sts) en 250 gr cherrytomaatjes hebt dan zou dat ook nog kunnen of gewoon meer bosuitjes en cherrytomaatjes... kan natuurlijk ook
Rode paprika even kort in heet water, ontvellen, heel fijn snijden en dan met wat rode wijn, balsamico en water inkoken tot een soort groffe tapenade. Is ook heul lekker over kip.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De groente zijn de bosuitjes, cherrytomaatjes en wat indirect ook de rozemarijn
De schijf van vijf zou uit balans zijn als je ook nog aardappels ofzo zou doen .... boontjes bestaan ook uit zetmeel en een heleboel koolhydraten
Ik zat nog te twijfelen aan een paprikaatje.... dus als je niet voldoende aan de bosuitjes (3sts) en 250 gr cherrytomaatjes hebt dan zou dat ook nog kunnen of gewoon meer bosuitjes en cherrytomaatjes... kan natuurlijk ook
Morgen iets anders lekkers klaarmaken dus!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Thnx... ik vond het zelf ook erg lekker ... mijn bakje voor maandag bij de lunch heb ik helaas ook al op
Mja... 2 ons is 2 ons zeg ik maar.... en dat had ik nu ruimschoots te pakkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind bosui en tomaatjes niet genoeg als groente, maar dat is heel persoonlijk. Voor mij is dat 'voor erbij'.
2 ons is daarentegen weer iets totaal anders dan 200 gram.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja... 2 ons is 2 ons zeg ik maar.... en dat had ik nu ruimschoots te pakken
Oh, maar zo denk ik niet. Ik wil gewoon echt een berg groente op mijn bord hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ook niet teveel groenvoer he.. dan word je een knaagdierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik er aan denk, probeer ik het uit maar rode wijn en balsamico heb ik zelden in huisquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rode paprika even kort in heet water, ontvellen, heel fijn snijden en dan met wat rode wijn, balsamico en water inkoken tot een soort groffe tapenade. Is ook heul lekker over kip.
Dan had je hier moeten eten vanavondquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, maar zo denk ik niet. Ik wil gewoon echt een berg groente op mijn bord hebben.
als het goed is, eet ik morgen bij de proefamersfoortquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morgen iets anders lekkers klaarmaken dus!
Wat zeg je me nu?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik er aan denk, probeer ik het uit maar rode wijn en balsamico heb ik zelden in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |