Voor mij niet, ik blijf thuisquote:
Nicequote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik blijf thuis
Ik was vandaag wel heel blij met wat ik zag toen ik m'n nieuwe jurk aandeed, dat was wel een oppeppertje
Same here, zou ook graag bezopen willen wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:54 schreef Cue_ het volgende:
Aan de andere kant zou ikheel graag bezopen willen worden, even al t gedoe aan de kant, maar dat zie ik niet gebeuren vandaag nog. Zeker omdat ik het ook zonde vind
Is je zoon chimeids aan het hosselen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat ik zo ga slapen![]()
Gewoon omdat het kan
Ga je het ook doen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Same here, zou ook graag bezopen willen worden
Nope!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is je zoon chimeids aan het hosselen?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope!
Hij heeft van de week wel een meid ontmoet in het zwembad waar hij best wel van onder de indruk was.
Maar hij wil mij niks vertellen erover
Mjah eigenlijk welquote:
Ken dat welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:51 schreef Cue_ het volgende:
Niet heel erg in de stemming, moet aansluiten bij mensen, want vriendinnen gaan niet, moet nog douchen, voel me lelijk..
Proost!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:07 schreef Watertornado het volgende:
Zo, en daar giet ik de pikzwarte Tsarina Esra in het tulpglas. There goes nothing!
Douchen gaat nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ken dat wel
Soms moet je gewoon lekker gaan douchen en daarna pas besluiten of je wel of niet gaat
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar geniet ervan!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, dat ding is nog lekker ook!
Bij twijfel niet doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Douchen gaat nietverstopte afvoerdingessen en het spul dat ik ervoor gekocht had.. werkt niet.. en dus snel onder de kraan gehouden.. en weet het nog steeds niet
Heb je het wel een half uur in laten weken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Douchen gaat nietverstopte afvoerdingessen en het spul dat ik ervoor gekocht had.. werkt niet.. en dus snel onder de kraan gehouden.. en weet het nog steeds niet
-Engel-quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman![]()
Ik heb vandaag toch zo lekker gekookt
yupquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
Heb je het wel een half uur in laten weken?
Ik heb kip gemarineerd in olie, rozemarijn en honing... vervolgens gebakken, bosuitjes in de pan, wat gember- en kerriepoeder erbij.... witte boontjes erbij... laten pruttelen en dan tot slot nog kort de cherrytomaatjes in de pan gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |