Balsamico blijft heel lang goed. En iemand uitnodigen moet toch geen probleem zijn? Volgens mij staan ze hier in de rijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja dan moet er iemand zijn die het mee helpt op te maken
omdat de stelling werd opgeworpen dat het niet erg was om een knaagdier te zijn mits het een schattige uitvoering was.. dientengevolge werd opgeworpen dat konijn daar wel aan zou voldoen. nu blijkt dat konijn 4 knaagtanden heeft en dus geen knaagdier is gaan we naar het volgende dier dat waarschijnlijk een knaagdier is en schattig..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Hamsters zijn wel knaagdieren.
Oh sorry dat ik je verveelquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
Is het de avond van de oninteressante weetjes?
Je kan ook gewoon bij konijnen blijven en het diertje geen knaagdier noemenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:48 schreef clevy het volgende:
[..]
omdat de stelling werd opgeworpen dat het niet erg was om een knaagdier te zijn mits het een schattige uitvoering was.. dientengevolge werd opgeworpen dat konijn daar wel aan zou voldoen. nu blijkt dat konijn 4 knaagtanden heeft en dus geen knaagdier is gaan we naar het volgende dier dat waarschijnlijk een knaagdier is en schattig..
logisch toch?
Ik ga morgen een hele kip marineren in mosterd en thijm, en dan in de oven gooien!quote:
daar zit zo weinig vlees aanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Hamsters zijn wel knaagdieren.
Konijn daarintegenquote:
Maak je de kip wel eerst dood?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga morgen een hele kip marineren in mosterd en thijm, en dan in de oven gooien!
Ja.quote:
Pluk 'm dan ook meteen even. Die veren schijnen niet zo lekker te zijn.quote:
Over het al dan niet knaagdier zijn als je groente eet en welk knaagdier dan.quote:
kan ook maar dat is wel de meest simpele uitvlucht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bij konijnen blijven en het diertje geen knaagdier noemen
is een rat een knaagdier?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over het al dan niet knaagdier zijn als je groente eet en welk knaagdier dan.
Bedankt voor de tip. Misschien was dat het wat het de vorige keer zo'n mislukking maaktequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pluk 'm dan ook meteen even. Die veren schijnen niet zo lekker te zijn.
Verwarrend he, al die 't's'quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Misschien wat dat het wat het de vorige keer zo'n mislukking maakte
Tis laat, en ik ga naar bedquote:
Het gaat minder snel dan gehoopt maar het gaat!quote:
Wat heb je allemaal gedaan tot nu toe?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:58 schreef rival het volgende:
[..]
Het gaat minder snel dan gehoopt maar het gaat!
Begint een beetje ergens op te lijken, sinds vandaag eigenlijk pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |