ja! maar zo'nne coole naam! Larson is nog beter. Vinnik echt mooi!quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:46 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk voor D
[ afbeelding ]
Duane & Carlton
Onze kat heet Lodewijk en die noemen we Lody (of schijtwijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Rochefort
ik vind Lodewijk zo leuk en m dan loo noemen
lootje
onee, allebei echt niet mijn smaak. dan vind ik die zonder de eind/L leuker, poppedein.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:29 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn nieuwe achterneefje heet W essel. Leuk, vind ik!
En mn andere nieuwe achterneefje heet K eano. Iets minder wmb.
eensch!quote:voor bij willow:Op zaterdag 4 juni 2011 23:11 schreef bluejean het volgende:
Otis voor een knaapje, Olivia voor een meisje. Of Georgia (). Klaar
.
Met 'iets minder' bedoelde ik eigenlijk 'afschuwelijk'.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:48 schreef trui het volgende:
[..]
onee, allebei echt niet mijn smaak. dan vind ik die zonder de eind/L leuker, poppedein.
[..]
eensch!
ik vind die K eano ook niet zo, maar W essel eigenlijk niet veel beter, bedoelde ik, sserpente.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:51 schreef Ssserpente het volgende:
Met 'iets minder' bedoelde ik eigenlijk 'afschuwelijk'.
Nou dan wordt Elin ook tamelijk belachelijk, daar is een naam toch ook niet voor bedoeld?quote:
dat je de naam ee leven lang blijft noemen, volgens mij welquote:Op zondag 5 juni 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan wordt Elin ook tamelijk belachelijk, daar is een naam toch ook niet voor bedoeld?
juhp en Pixie lottquote:Op zondag 5 juni 2011 16:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik stiekem ook wel Amaranta...
is toch ook een celeb doe zo heet? of is dat Pixie? Geldof?
(echter geen idee wie/wat/waar).
Ik sluit me wéér bij je lief aan.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:00 schreef innepin het volgende:
Otis vind ik geweldig, maar meneer zegt: liften, Otis Redding. Hij vindt t te negerig, ofzo.
Nou, als je 't zo goed met mijn man kan vinden, bedenk jij dan eens een naam die bij ons past en wel door jouw keuring zou komen? Dan heb ik waarschijnlijk 90% van meneers veto's eruit gefilterdquote:
Nope, en Hazel van Julia Robertsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |