Heul niet!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook volledig in de macht van Knetter en Carool.
ach je bent lysdecties, dus snap je smileys ook niet, geeft nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 1e optie natuurlijk.![]()
Hoe sneu dat je denkt dat t wat anders is.
.
Ik weet niet of daar op het moment wat te doen isquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah ok.. dan hoop ik dat er iets te doen is anders wordt ik gek daaro..
hell Yeahquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef Carooltje79 het volgende:
Uhu haha dat doen we goed he Knetter
[..]
quote:
Zie mn edit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef Carooltje79 het volgende:
Uhu haha dat doen we goed he Knetter
[..]
jaaaa me bb wil niet meewerkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hell Yeahen jij kwoot raar
Ik ontken alles!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen nut in jou fase.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ach je bent lysdecties, dus snap je smileys ook niet, geeft niet
ik ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik weet 't niet hoor, maar ik kan helemaal niks met de link in de OP die je op moet slaan of zo
Heb je winamp of vlc?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik weet 't niet hoor, maar ik kan helemaal niks met de link in de OP die je op moet slaan of zo
Ja. Maar volgens mij is 't net geluktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook nietdacht dat t aan mij lag.. je bedoeld de link voor vlc toch?
Ik heb 'm al.quote:
Ik heb alleen iTunes.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
Gewoon VLC openen, klikken op [MEDIA] en dan op [OPEN NETWORK STREAM]
In dat veld het volgende in knippen/plakken: http://listen.radionomy.com/x-raydio
Play klikken, klaar.
Eet zequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik ga even chocolade-mousse taart (oid) eten!![]()
![]()
![]()
thx geluktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
Gewoon VLC openen, klikken op [MEDIA] en dan op [OPEN NETWORK STREAM]
In dat veld het volgende in knippen/plakken: http://listen.radionomy.com/x-raydio
Play klikken, klaar.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thx gelukt
maar luister nu mijn eigen blues, in combi met wat stiffler draait, het klinkt uuuuh apart
Ik wil niet vanalles moeten downloaden. Ik wil gewoon radio luisteren. En die site is ook kut, want die loopt steeds achter op wat er gedraaid wordt.quote:
vlc is echtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet vanalles moeten downloaden. Ik wil gewoon radio luisteren. En die site is ook kut, want die loopt steeds achter op wat er gedraaid wordt.
Oehhh ik wil ook!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik ga even chocolade-mousse taart (oid) eten!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |