quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Deze duurde 20 minuten, er is nog een lange live-versie ergens van bijna 35 minutenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:39 schreef ToT het volgende:
Hoe lang duurde dat nummer net? En hoe lang duurt de LANGE versie?
onz radio is gestopt en dit is de opvolgerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:39 schreef truedestiny het volgende:
Dus er was gewoon een naam verandering?
van onz naar xraydio
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Deze duurde 20 minuten, er is nog een lange live-versie ergens van bijna 35 minuten
Holy smoke!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Deze duurde 20 minuten, er is nog een lange live-versie ergens van bijna 35 minuten
The fuckquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef mr-green het volgende:
LOL de overbuurman gooide zojuist even al zijn servies kapot in zijn tuin
Echtelijke ruzie?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef mr-green het volgende:
aha...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
onz radio is gestopt en dit is de opvolger
Erbij gaan staan en 'JERRY! JERRY! JERRY!' roepenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef mr-green het volgende:
Ik wist niet dat het vies was om menselijk te zijn...quote:
Dan was hij het ergens niet mee eensquote:
Vrouwlief wilde zeker al een jaar niet met de benen wijd en nu was de maat vol!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan was hij het ergens niet mee eens![]()
Ja, of een andere buurman is er overheen geweestquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Vrouwlief wilde zeker al een jaar niet met de benen wijd en nu was de maat vol!
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, of een andere buurman is er overheen geweest
Misschien is hij er zelf wel overheen geweest.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, of een andere buurman is er overheen geweest
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef Viro het volgende:
Lig je net een powernap te doen staan opeens je nichtjes voor de deur.
Leuk en aardigmaar ik ben kaaaapoooot
Pics van je nichtjes, mits 18+quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef Viro het volgende:
Dat kan toch sowieso? Genoeg Samzz fans hierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
Waar is Faye? Ik wil haar m'n nieuwe jurk laten zien
Only changequote:
Nee, jullie hebben 'm allemaal al gezien en ik wil een vrouwenmeningquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan toch sowieso? Genoeg Samzz fans hier
jij zegt alles om maar naar een vrouwenlichaam te mogen kijkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan toch sowieso? Genoeg Samzz fans hier
SCHOP ZE DE DEUR UIT! Doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef Viro het volgende:
Bij zijn nichtjes ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
SCHOP ZE DE DEUR UIT! Doe ik ook altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |