Of ben je zo'n saaie lul die het Louvre 44x gaat bezichtigen? En verder te gaan met alle andere musea?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:29 schreef DurumDoner het volgende:
Leuk als je 16 bent uiteraard.... Maar ga alsjeblieft niet met 20 idioten t-shirtjes laten drukken en op je 20//21/23/24e nog naar dat soort oorden om patat te eten en uiteindelijk 1 vies dik mormel te neuken. Of blijf daar, nog beter.
Klacht: Mensen die reizen niet snappen.
Ja gaat op je 21e toch niet meer naar lloret of zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
[..]
Of ben je zo'n saaie lul die het Louvre 44x gaat bezichtigen? En verder te gaan met alle andere musea?
Mensen die Salou, Kreta, Lloret, Malgrat met reizen associëren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:29 schreef DurumDoner het volgende:
+ Thailand, Maleisië, Vietnamquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Mensen die Salou, Kreta, Lloret, Malgrat met reizen associëren.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik heb je moeder lekker in dr kontje gekierd.
Ik moest even opzoeken waar je het over had:).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:38 schreef shiftknop het volgende:
IEDER jaar hetzelfde gezeik over Blanes, Star Beach etc.
Ik ben in Star Beach geweest, best wel kek daaroquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:38 schreef shiftknop het volgende:
IEDER jaar hetzelfde gezeik over Blanes, Star Beach etc.
nog hagenezen gezien?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:10 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ik ben in Star Beach geweest, best wel kek daaro![]()
(ja, voorOh Oh Cherso
)
Kom maar op met die reacties
Een paar honderd euro geld noemenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef porsche1 het volgende:
TS is jaloers op mensen die wel het geld hebben om op vakantie te gaan.
Ik moest meestal 400 euro voor het appartement betalen en dan zorgde ik daarnaast dat ik 100 euro per dag kon uitgeven, dus toch wel iets meer dan wat jij denkt.quote:
Een paar honderd euro dusquote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef Fraech het volgende:
[..]
Ik moest meestal 400 euro voor het appartement betalen en dan zorgde ik daarnaast dat ik 100 euro per dag kon uitgeven, dus toch wel iets meer dan wat jij denkt.
Camping? Echt?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben op m'n 18e in Blanes geweest en ik was bij lange na niet de oudste op die camping.
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben op m'n 18e in Blanes geweest en ik was bij lange na niet de oudste op die camping.
Ik was afgelopen zomer in Sofia, maar dat vond ik echt een tyfusstadquote:
Ja ik bedoel Sunny Beachquote:Op zondag 5 juni 2011 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zomer in Sofia, maar dat vond ik echt een tyfusstad![]()
Warschau, Athene en Boekarest zijn daarentegen wel bazensteden
1 meter bier voor 20 euro in Oranje Café. Goedkoper krijg je het daar niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:10 schreef Micson het volgende:
Fioew ik ben 19 en ga naar Lloret over een maand, gelukkig mag dat nog van TS
Ach jawel, je moet gewoon gaan indrinken op een terrasje iets buiten het centrum. Eurootje voor een pientje kerelquote:Op zondag 5 juni 2011 17:13 schreef Fraech het volgende:
[..]
1 meter bier voor 20 euro in Oranje Café. Goedkoper krijg je het daar niet.
Dat kun je thuis toch ook?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens snap ik mensen die op vakantie alleen maar hele dagen steden en musea bekijken ook niet, je wil toch uitrusten, uitslapen en chillen?
Wat is er mis met om als 24 jarige shirtjes van Lloret te laten drukken en dikke wijven neuken ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:29 schreef DurumDoner het volgende:
Leuk als je 16 bent uiteraard.... Maar ga alsjeblieft niet met 20 idioten t-shirtjes laten drukken en op je 20//21/23/24e nog naar dat soort oorden om patat te eten en uiteindelijk 1 vies dik mormel te neuken. Of blijf daar, nog beter.
Gewoon blikken bier halen bij de Sparquote:Op zondag 5 juni 2011 17:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Ach jawel, je moet gewoon gaan indrinken op een terrasje iets buiten het centrum. Eurootje voor een pientje kerel
Op zichzelf helemaal niets. Maar het wordt een beetje beperkt als je nooit verder dan dat komt.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:02 schreef obsama het volgende:
[..]
Wat is er mis met om als 24 jarige shirtjes van Lloret te laten drukken en dikke wijven neuken ?
Hehe, in Praag kijk je je ogen echt uit als het om vrouwen gaatquote:Op zondag 5 juni 2011 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die naar een ordinaire zuipvakantie gaan en zeggen dat anderen "saai en burgerlijk" zijn. Alsof daar geen nachtleven is
. Neem een stad als Praag, enorm veel clubs, Tsjechische vrouwen (beter dan die dikke hollandse wijven in Salou etc) en dan de volgende dag chill door een museum lopen met de kater van gisteravond.
Veel beter dan als een stel dooien aan een te druk zwembad liggen tussen de Nederlandse pauperjugend.
Dikke wijven neuken is sowieso mis.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:02 schreef obsama het volgende:
[..]
Wat is er mis met om als 24 jarige shirtjes van Lloret te laten drukken en dikke wijven neuken ?
Morgen vlieg ik naar Sunny Beachquote:Op zondag 5 juni 2011 12:30 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
sunny beach en dan glade vicking, vorige jaar naar een optreden van basshunters daar geweest.![]()
Hoop dat ze dit jaar weer komen![]()
Ter info hier een van hun nrs
Niet alleen in Praag. Was bij een vriend op bezoek in zo'n klein kutplaatsje in noord CZ, maar wat een chicks lopen door rond.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hehe, in Praag kijk je je ogen echt uit als het om vrouwen gaat
Verder hij jij het zeker begrepen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die interessant doen met vakanties.
Mensen die Henk heten en naar Lloret gaanquote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef .Henk. het volgende:
Het zijn niet jouw soort reizen, so what?! Waarom heb je er last van dat anderen er wel heen gaan en er de tijd van hun leven hebben?
Mensen die dit soort topics maken hebben zelf geen vrienden of worden niet gevraagd om mee te gaan.
Ik ben 18 en ga over 2 maanden naar lloret, mag dat wel TS? Of ben je jaloers dat anderen wel vrienden hebben?
Flikker daar 20 euro op tafel, of je komt niet meer thuis omdat je knijterzat tegen de bar ligt, of je hebt 3 chicks. CZ is baasquote:Op maandag 6 juni 2011 01:36 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Niet alleen in Praag. Was bij een vriend op bezoek in zo'n klein kutplaatsje in noord CZ, maar wat een chicks lopen door rond.En dan goed bier voor bijna niks, ideaal gewoon.
Yeah shake it babyquote:Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef linpunt het volgende:
Op vakantie chillen en naar dikke wijven staren die topless op tafels dansen terwijl ze "yeah, i'm in miami bitch" schreeuwen.![]()
hoezo?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Yeah shake it baby
Ach als ik, alleen, naar thailand zou gaan zou ik raarder worden aangekeken in het vliegtuig dan naar een europese zon bestemming.
omdat men dan vermoedt dat je er niet om de tempels heen gaat, maar voor andere lokale specialiteiten.quote:
Ik heet geen Henkquote:Op maandag 6 juni 2011 09:06 schreef Raap het volgende:
[..]
Mensen die Henk heten en naar Lloret gaan
oh zo o_0quote:Op maandag 6 juni 2011 17:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
omdat men dan vermoedt dat je er niet om de tempels heen gaat, maar voor andere lokale specialiteiten.
dat doe ik ook, Henk of Harriequote:Op maandag 6 juni 2011 17:55 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Ik heet geen Henk, dat is een naam die ik vaak gebruik als ik praat over iemand die ik niet ken. Ik denk sowieso dat er maar weinig mensen zijn die 18 jaar zijn en henk heten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |