Of ben je zo'n saaie lul die het Louvre 44x gaat bezichtigen? En verder te gaan met alle andere musea?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:29 schreef DurumDoner het volgende:
Leuk als je 16 bent uiteraard.... Maar ga alsjeblieft niet met 20 idioten t-shirtjes laten drukken en op je 20//21/23/24e nog naar dat soort oorden om patat te eten en uiteindelijk 1 vies dik mormel te neuken. Of blijf daar, nog beter.
Klacht: Mensen die reizen niet snappen.
Ja gaat op je 21e toch niet meer naar lloret of zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
[..]
Of ben je zo'n saaie lul die het Louvre 44x gaat bezichtigen? En verder te gaan met alle andere musea?
Mensen die Salou, Kreta, Lloret, Malgrat met reizen associëren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:29 schreef DurumDoner het volgende:
Klacht: Mensen die reizen niet snappen.
+ Thailand, Maleisië, Vietnamquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Mensen die Salou, Kreta, Lloret, Malgrat met reizen associëren.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik heb je moeder lekker in dr kontje gekierd.
Ik moest even opzoeken waar je het over had:).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:38 schreef shiftknop het volgende:
IEDER jaar hetzelfde gezeik over Blanes, Star Beach etc.
Ik ben in Star Beach geweest, best wel kek daaroquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:38 schreef shiftknop het volgende:
IEDER jaar hetzelfde gezeik over Blanes, Star Beach etc.
nog hagenezen gezien?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:10 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ik ben in Star Beach geweest, best wel kek daaro![]()
(ja, voorOh Oh Cherso
)
Kom maar op met die reacties
Een paar honderd euro geld noemenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef porsche1 het volgende:
TS is jaloers op mensen die wel het geld hebben om op vakantie te gaan.
Ik moest meestal 400 euro voor het appartement betalen en dan zorgde ik daarnaast dat ik 100 euro per dag kon uitgeven, dus toch wel iets meer dan wat jij denkt.quote:
Een paar honderd euro dusquote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef Fraech het volgende:
[..]
Ik moest meestal 400 euro voor het appartement betalen en dan zorgde ik daarnaast dat ik 100 euro per dag kon uitgeven, dus toch wel iets meer dan wat jij denkt.
Camping? Echt?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben op m'n 18e in Blanes geweest en ik was bij lange na niet de oudste op die camping.
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben op m'n 18e in Blanes geweest en ik was bij lange na niet de oudste op die camping.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |