Flikker daar 20 euro op tafel, of je komt niet meer thuis omdat je knijterzat tegen de bar ligt, of je hebt 3 chicks. CZ is baasquote:Op maandag 6 juni 2011 01:36 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Niet alleen in Praag. Was bij een vriend op bezoek in zo'n klein kutplaatsje in noord CZ, maar wat een chicks lopen door rond.En dan goed bier voor bijna niks, ideaal gewoon.
Yeah shake it babyquote:Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef linpunt het volgende:
Op vakantie chillen en naar dikke wijven staren die topless op tafels dansen terwijl ze "yeah, i'm in miami bitch" schreeuwen.![]()
hoezo?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Yeah shake it baby
Ach als ik, alleen, naar thailand zou gaan zou ik raarder worden aangekeken in het vliegtuig dan naar een europese zon bestemming.
omdat men dan vermoedt dat je er niet om de tempels heen gaat, maar voor andere lokale specialiteiten.quote:
Ik heet geen Henkquote:Op maandag 6 juni 2011 09:06 schreef Raap het volgende:
[..]
Mensen die Henk heten en naar Lloret gaan
oh zo o_0quote:Op maandag 6 juni 2011 17:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
omdat men dan vermoedt dat je er niet om de tempels heen gaat, maar voor andere lokale specialiteiten.
dat doe ik ook, Henk of Harriequote:Op maandag 6 juni 2011 17:55 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Ik heet geen Henk, dat is een naam die ik vaak gebruik als ik praat over iemand die ik niet ken. Ik denk sowieso dat er maar weinig mensen zijn die 18 jaar zijn en henk heten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |