quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:24 schreef GZ1000 het volgende:
Ik kreeg 450 kussenslopen. Echt fantastisch.
-De Penis steekt aan geen enkele kant uit en word dus minder snel vies..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:37 schreef Gamer_V het volgende:
Ik gebruik twee condooms om dezelfde redenen
quote:
1 kussensloop gebruikenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik doe er gewoon één, wist niet dat mensen er 2 om deden.
Waarom geen drie?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:51 schreef quirigua het volgende:
altijd 2 ; viespeuken doen 1 om hun kussen ;
Dit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:00 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Waarom geen drie?
En doe je dan ook twee dekbedovertrekken om je dekbed? En twee matrashoezen en twee moltons om je matras?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:35 schreef Tja..1986 het volgende:
In mijn slopen zit gewoon zo'n extra stukje stof dat voorkomt dat mn kussen uitsteekt. En al doe je er 6 om, geel wordt het kussen toch wel. Dus ik vind het nogal zinloos. Maar als jij er blij van wordt, vooral doen joh.
Haha gekkiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:52 schreef boskameel het volgende:
ahhhahaahaha ik dacht 2 kusens lopen haha raar lopende kussesn kan niet man gr!!!!
Deur open, kussen erin, programma instellen, wasmiddel toevoegen, deur dicht en dan op start drukken. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:10 schreef Biancavia het volgende:
Ja, ik heb eerst zo'n wit ding om de kussens, net als zo'n ding dat je onder je laken doet om je matras, en dan de gewone kussensloop.
Die kun je makkelijker wassen dan het kussen zelf.
Kussen.
en daarna drogen, duurt 14 dagenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Deur open, kussen erin, programma instellen, wasmiddel toevoegen, deur dicht en dan op start drukken. Is dat nou zo moeilijk?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:37 schreef Gamer_V het volgende:
Ik gebruik twee condooms om dezelfde redenen
Jij koopt zeker iedere week een nieuw kussen? Viezerik!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Hoihoihoihoi het volgende:
2 kussenslopen![]()
Een geel kussen hebben![]()
![]()
Wist niet dat er zulke mensen bestaan.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:52 schreef boskameel het volgende:
ahhhahaahaha ik dacht 2 kusens lopen haha raar lopende kussesn kan niet man gr!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |