Zeker, vandaar dat ik je daar ook op wijs. Het is behoorlijk pover om het over die boeg te gooienquote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Doe eens beter je best, als je dieper in mijn posthistorie duikt kom je vast wel wat tegen wat vermeldenswaardig is.
Knul, ik ben klaar met je.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zeker, vandaar dat ik je daar ook op wijs. Het is behoorlijk pover om het over die boeg te gooien. Als jezelf verre van foutloos bent.
Kind, concentreer jij je maar vooral op het schoonhouden van onze straten, verder kom je niet. Onnozelaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Knul, ik ben klaar met je.
Jij komt er wel. Wel je best doen met studeren he...
Ik hoef al 11 jaar niet meer te werken. Zalig. Iets zegt me dat jij nog moet beginnen met werken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kind, concentreer jij je maar vooral op het schoonhouden van onze straten, verder kom je niet. Onnozelaar.
Succes met je bijstandsuitkeringquote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik hoef al 11 jaar niet meer te werken. Zalig. Iets zegt me dat jij nog moet beginnen met werken.
Studeer ze.
Je laat je wel kennen nu he...quote:
Leukquote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
De bedoeling is derde week juli. Dat wordt nog hard doorwerken.
Nee, en nooit gehad, moet jij overigens niet terug je kamer in . Je halfuur internetten zijn voorbij. Je begeleider roept je.quote:
Klopt.... maar goed... laat dat hogehuizenprijsminnend Nederland gewoon laten geloven. Geloof is immers iets om je aan op te trekken in tijden van tegenspoedquote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Omdat huizen in een dikke bubbel zitten en ze echt geen half miljoen waard zijn.
Wie niet op fokquote:
2 meter is wel heel dichtbij met zo'n scherm?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:38 schreef xenobinol het volgende:
Maar goed een 60" plasma op 2 meter afstand kijkt heel goed hoor, dan kun je tenminste nog van de afzonderlijke pixels genieten. Wel vervelend als je een dode pixel tegenkomt... als je eenmaal weet dat die er zit verpest dat iedere keer weer je kijkgenot
Valt mee hoor.... zo'n groot scherm devalueert heel snelquote:Op maandag 6 juni 2011 23:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
2 meter is wel heel dichtbij met zo'n scherm?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:28 schreef LXIV het volgende:
Omdat je de plasma-tv's, blue-ray spelers en dat soort spullen nu eenmaal vooral bij de onderklasse aantreft. "Fatsoenlijke" mensen wachten gewoon totdat hun oude TV kapot gaat voordat ze een nieuwe kopen. Proletariaat sluit een PL-etje af om meteen zo'n flatscreen in huis te hebben voor 2000 euro. (Kost je maar 100 euro pm).
.
En vervolgens een half jaar later verschijnen ze in een of ander links actualiteitenprogramma, waarin ze huilend vertellen van slechts 50 euro per maand hun gezin te eten moeten geven. Waarop naïeve babyboomers toch weer PVDA aankruisen op hun stembiljet "want is is belachelijk dat in een rijk land als Nederland mensen van 50 euro moeten rondkomen"
Dat het voeren van hun gezin minder prioriteit heeft dan het aflossen van de leningen, roken, drinken, autorijden et cetera, dat zeggen ze er niet bij.
DISCLAIMER: Schrijver heeft zelf HD-LCD, blu-ray etc, maar pas gekocht toen de CRT stuk was
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef pberends het volgende:
Wtf is de deal met dat? Woon je godverdomme in een huis van een half miljoen of meer, probeer dan ook een klein beetje geld uit te geven om bij de tijd te blijven. Van die duizenden euro's aan hypotheekrenteaftrek in het jaar mag je toch wel wat meer verwachten.
Ja het is dat mijn provider digitaal ging en analoog niet meer kon, anders had ik ook geen andere genomen, maar het is wel erg mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef junkiexp het volgende:
Sowieso denken dat mensen in dergelijke huizen materialistisch zijn.
Je zou je verbazen wat voor normale mensen er in die huizen wonen.
Hebben het een tijd geleden waarschijnlijk gekocht voor een prikkie en gaan nu de winst pakken.
En oudere mensen geven echt geen reet om een dikke tv hoor.
Hoe minder de buurt, hoe groter de tv's.
En ja, ik heb een LCD, HD ready 84 cm, gekocht voor 1300 euro 5-6 jaar geleden.
Doet het nog prima
Ik heb ook digitaal hoor, maar dat gaat gewoon via scart.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja het is dat mijn provider digitaal ging en analoog niet meer kon, anders had ik ook geen andere genomen, maar het is wel erg mooi
En je wil niet weten wat je nu voor 1300 euro kan kopen
Exact. Ik associeer dat ook echt met enorme oppervlakkigheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:02 schreef draaijer het volgende:
Een grote tv in je woonkamer vind ik echt kansloos. Dat vind ik zo ordinair staan.
Alsof alles om de TV draait!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |