60"?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef michaelmoore het volgende:
ach een beetje LED tv kost 1000 euro, ik denk dat iedereen die wel bij elkaar kans schrapen
mensen die een 60inch kopen die moeten zich laten opnemen, je kunt beter focussen op kwaliteit, zoals een 400 herz LEDquote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
60"?
Ik moet al 3K aftikken voor een 55". En Xeno zal misschien wel een early adopter zijn, want inmiddels is 60" een beetje klein voor een tokkie!
Dat is waar. Maar ik ga de TV in het wandmeubel integreren, dus ik zit er wel even aan vast denk ik. Prima ook, want ik heb heel lang met plezier naar een CRT gekeken. Toen die stuk ging EN reparatie niet meer voor een normaal bedrag kon ben ik overgegaan op een full-hd.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:03 schreef michaelmoore het volgende:
Die dingen worden zo goedkoop en de ontwikkelingen zo snel dat je ieder jaar een ander kan gaan halen
Ja vroeger kon dat, maar tegenwoordig zit je na vier jaar in het stenen tijdperk en er zijn altijd wel sukkels op marktplaats die dat niet doorhebben en een godsvermogen geven voor een achterhaalde set die nieuw al minder kostquote:Op maandag 6 juni 2011 20:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben meer van: het beste kopen wat er is en er vervolgens lang mee doen.
Ik heb geen enkele behoefte om iets te vervangen wat goed is. Als we geen andere tv gingen nemen zou ik ook prima kunnen zonder 3D.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:07 schreef michaelmoore het volgende:
Ja vroeger kon dat, maar tegenwoordig zit je na vier jaar in het stenen tijdperk en er zijn altijd wel sukkels op marktplaats die dat niet doorhebben en een godsvermogen geven voor een achterhaalde set die nieuw al minder kost
Wacht maar tot je de foto's ziet! Je hoeft niet bang te zijn dat ik voor doorsnee ga kiezen.quote:Overigens "het wandmeubel" klinkt wel heel erg familie doorsnee he?
zo een ding hangt aan een muurdinges
Mijnheer Frits (Philips) reed ook altijd rond in een oud barrel (volvo). Ik denk dat hij iets duurder ook kon betalen...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:10 schreef Mercer het volgende:
Ik ben het wel eens met de stelling. Vaak zie je bij die flinke vrijstaande huizen autootjes voor de deur staan van nog geen duizend euro. Ik denk dat het komt omdat die mensen al tientallen jaren op dezelfde plek wonen, goedkoop hebben gekocht, dan wel geërfd.
Had jij foto's van je woning online staan? Zo ja, zou daarvan een link kunnen plaatsen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijnheer Frits (Philips) reed ook altijd rond in een oud barrel (volvo). Ik denk dat hij iets duurder ook kon betalen...
Ik rij ook in een oud barrel rondquote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijnheer Frits (Philips) reed ook altijd rond in een oud barrel (volvo). Ik denk dat hij iets duurder ook kon betalen...
Ik begrijp de vraag even niet in relatie tot mijnheer Frits...quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Had jij foto's van je woning online staan? Zo ja, zou daarvan een link kunnen plaatsen?
Bij een fiets heet dat "op een oud barrel".quote:
In Xeno's wereld heet het zelfs:quote:
Die staan gewoon in zn klustopic hoor:quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Had jij foto's van je woning online staan? Zo ja, zou daarvan een link kunnen plaatsen?
Mensen die een 60" nodig hebben, moeten hun bankstel gewoon dichter bij hun tv zetten.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mensen die een 60inch kopen die moeten zich laten opnemen, je kunt beter focussen op kwaliteit, zoals een 400 herz LED
http://www.kieskeurig.nl/(...)zen/bezorgen/897200/
Die dingen worden zo goedkoop en de ontwikkelingen zo snel dat je ieder jaar een ander kan gaan halen, mijn laatste 60 cm breedbeeld koste (15 jaar terug) meer dan de laatste 46 inch 400 Herz LED TV
Vraag is duidelijk, inherent aan hetgeen wat Voss stelt. Namelijk dat je een 'kast van een huis hebt'. Wat Frits hiermee te maken heeft ontgaat mij volledig. Nader een toelichting hierover.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik begrijp de vraag even niet in relatie tot mijnheer Frits...
Een zeer mooie woning voor Nederlandse begrippen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Die staan gewoon in zn klustopic hoor:
Huisje aan het bouwen...
Zou je niet eerst eens leren quoten dan...?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vraag is duidelijk, inherent aan hetgeen wat Voss stelt. Namelijk dat je een 'kast van een huis hebt'. Wat Frits hiermee te maken heeft ontgaat mij volledig. Nader een toelichting hierover.
Zou jij niet eens wat beter je best moeten doen in het begrijpend lezen van zinnen. Mijn quote is gerelateerd aan hetgeen wat gesteld wordt door DS4. Namelijk een vraagstelling waar ik mijn vraagstelling op baseer. Het antwoord echter wordt door vos gegeven. Daarnaast bepaal ik nog zelf wel wie ik quote, Calimero.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zou je niet eerst eens leren quoten dan...?
Je eigen quote: Villa's op Funda en goedkope kutzooi
Je reageerde op mijn opmerking over mijnheer Frits. Dus ik snap niet helemaal waarom je die opmerking hebt gequote...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat Frits hiermee te maken heeft ontgaat mij volledig. Nader een toelichting hierover.
Allereerst moet jij me toch echt eens gaan uitleggen wie Frits is? Ik stel namelijk een open vraag dat nergens aan gerelateerd is. Echter lees ik dit topic en zie ik toevallig Voss het hierover hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je reageerde op mijn opmerking over mijnheer Frits. Dus ik snap niet helemaal waarom je die opmerking hebt gequote...
Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen in welke landen deze woning volgens jou maar gewoontjes is?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een zeer mooie woning voor Nederlandse begrippen.
Amerika.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen in welke landen deze woning volgens jou maar gewoontjes is?
Nou, er stond tussen haakjes "Philips" bij om deze vraag te voorkomen...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Allereerst moet jij me toch echt eens gaan uitleggen wie Frits is?
Geen noodzaak toe.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou jij niet eens wat beter je best moeten doen in het begrijpend lezen.
En dan nog begrijp je niet waar 'Frits' vandaan komt?quote:Mijn quote is gerelateerd aan hetgeen wat gesteld wordt door DS4.
Deels, het voor jou onbegrijpbare Frits mysterie was daarmee niet opgelost he...quote:Het antwoord echter wordt door vos gegeven.
Yep, maar je bepaald niet hoe je lullig daarmee je overkomt.quote:Daarnaast bepaal ik nog zelf wel wie ik quote, Calimero.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |